بزرگترین نمایندگی فروش کاسه 4 گوش چینی در تهران

از ظروف بسیار زیبای آشپزخانه که جنس آن از چینی است و موارد استفاده زیادی از جمله به عنوان کاسه میوه و سوپ دارد کاسه 4 گوش چینی است که در اندازه های مختلف با طرح های شیک امروزی توسط بزرگترین نمایندگی فروش آن در تهران به خریداران عرضه می‌شود و کسانی که در زمینه فروش ظروف آشپزخانه فعالیت دارند از طریق این نمایندگی به نمونه های مختلف آن دسترسی پیدا کرده و به این شکل بهترین این ظرف را با قیمتی باورنکردنی برای خود تهیه خواهند نمود و این ظرف منحصر به فرد هم وسیله ای کاربردی و هم تزیینی برای خانه است.

بزرگترین نمایندگی فروش کاسه 4 گوش چینی در تهران

آشنایی با انواع کاسه 4 گوش چینی

آشنایی با انواع کاسه 4 گوش چینی کاسه 4 گوش چینی از انواع کاسه هایی است که وجود آن برای هر آشپزخانه بسیار عالی است و از نظر جنس با اکثر کاسه های پلاستیک یا فلزی مانند استیل متفاوت است؛ این کاسه تنها محلی برای نگهداری میوه ها و غذاهای مختلف نیست بلکه یک وسیله دکوری فوق العاده زیبا بوده که سفره ها را بسیار شیک تر نشان می دهد.

انواع مختلفی از این کاسه چینی در طرح های لاکچری و بسیار زیبا وجود دارند که از نظر قیمت با بقیه تفاوت چندانی نداشته اما از نظر زیبایی اصلاً قابل مقایسه با آنها نیستند همچنین نمونه‌های مختلف این کاسه ممکن است دارای دیواره های کوتاه و بلند باشند و شکل آنها مربعی یا مستطیلی یا در طرح های هندسی نامتقارن نیز به فراوانی وجود دارند بنابراین ده ها نوع از این کاسه چینی وجود داشت که از نظر طرح با همدیگر متفاوتند.

انواع این کاسه از نظر رنگ با هم فرق دارند ولی اکثرا ساده و به رنگ سفید بوده که هیچ نوع طراحی ندارند و در آنها از نقاشی های زیبا با طرح های مدرن استفاده شده باشد تا کاسه منظره هر چه زیباتری پیدا کند بنابراین بین انواع مختلف این کاسه ها از نظر شکل و اندازه، طرح و رنگ تفاوت زیادی وجود دارد و این خود یک امتیاز بزرگ برای این محصول است.

هر کسی بر اساس نوع ظروف آشپزخانه و چیدمانی که در سر سفره نیاز دارد گزینه دلخواه خود را انتخاب می کند تا به این ترتیب این کاسه چینی نسبت به نمونه های چوبی، فلزی یا پلاستیکی زینت بخش سفره های مهمانی در پذیرایی های مجلسی و لاکچری باشد و از آن به عنوان یک وسیله کاربردی نیز استفاده شود.

انواع مختلف این کاسه از نظر ضخامت و تراکم با هم فرق دارند و در بهترین های این محصول ضخامت حد معقولی داشته و این باعث می شود که کاسه چندان سنگین نباشد که دلیل این مسئله نیز وجود تراکم بسیار بالای مواد در کاسه است همچنین علیرغم داشتن ضخامت کم استحکام بسیار زیادی خواهد داشت و به این شکل یکی از محکم ترین و زیباترین کاسه های مذکور تولید شده است که در مدل های گوناگون حق انتخاب خریداران بیشتر خواهد شد.

رنگ بندی کاسه 4 گوش چینی موجود در بازار

یکی از جنبه های بسیار مثبت کاسه 4 گوش چینی داشتن رنگ بندی بسیار زیبا در این محصول است و برخلاف تصور این کاسه صرفاً به رنگ سفید ساده نیست بلکه امروزه با استفاده از مواد مخصوص رنگ های گوناگونی در این ظرف ایجاد می‌شود و رنگدانه‌های طبیعی هنگام تهیه خمیر اولیه برای ساخت این کاسه به آن اضافه شده تا رنگ تنها در بخش سطحی کاسه وجود نداشته باشد بلکه مغز آن نیز رنگی شود.

انواع بسیار مختلفی از این کاسه با تنوع رنگی زیاد وجود دارند که هر یک انتخاب مناسبی برای خریداران خواهند بود و اغلب از رنگ‌های شاد همچون سفید، قرمز، آبی، سبز و نارنجی در این محصول استفاده می شود بنابراین به عنوان یکی از محصولات زیبای آشپزخانه نقش دکوراتیو نیز دارد.

رنگ بندی این کاسه ها در فروش آنها بسیار تاثیرگذار است زیرا امروزه استفاده از ظروف رنگی نسبت به گذشته بسیار پرطرفدار شده است و درخواست برای این نوع ظروف به مقدار زیادی بیشتر شده تا خریداران از بازار فروش این محصولات نهایت استفاده را ببرند.

تنوع رنگ در این ظروف به راحتی ایجاد می‌شود و در خط تولید این کاسه از انواع رنگ ها برای ایجاد زیبایی بیشتر در آن استفاده می گردد و به این شکل برخلاف گذشته که صرفاً رنگ سفید مد بود امروزه در دهها رنگ فوق العاده زیبا در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

رنگ های مورد استفاده در این کاسه ها رنگ طبیعی است و استفاده از رنگ‌های شیمیایی در ساخت این کاسه های چینی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود بنابراین این ظرف ها در صورت پس دادن رنگ هیچ گونه ضرری برای سلامتی ندارند و به این شکل به راحتی به عنوان کاسه نگهداری و سرو غذاهای گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرند.

جدیدترین طرح های کاسه 4 گوش چینی ایرانی

جدیدترین طرح های کاسه 4 گوش چینی ایرانی کاسه 4 گوش چینی ایرانی یکی از مدل های بسیار پرطرفدار کاسه چینی است و امروزه دیگر از کاسه های گرد و دایره ای استفاده نمی شود چون جدیدترین طرح های این کاسه وارد بازار شده است که از نظر جلا و نظر کیفیت ساخت با نمونه های قدیمی فوق العاده متفاوتند و این اهمیت بسیار زیادی برای خریداران دارد تا در جذب مشتری بیشتر برای آن موفق باشند.

جدیدترین طرح های این کاسه با انواع ظروف دیگر آشپزخانه همخوانی زیادی دارند و از تشابه تری بیشتری برخوردار می باشند چون امروزه در این آشپزخانه ها از طرح های مدرن تولید می شوند که ساده و در عین حال فوق العاده شیک هستند به همین خاطر این ظروف نیز اغلب دارای طرحی مدرن بوده و همانند گذشته طرح های سنتی و دسته بر روی این کاسه ها وجود ندارد که این باعث شده محصولی متفاوت از کاسه های قدیمی باشند.

جدیدترین این مدل ها و طرح های هندسی متفاوت از گذشته هستند به طوری که در کاسه های قدیمی اغلب از تصاویر گل و حیوانات در این کاسه ها استفاده می شد اما نمونه‌های امروزی یا کاملاً ساده هستند یا شکل های هندسی انتزاعی در ساخت آنها استفاده می شود.

طرح های جدید این کاسه ابعاد متنوعی نیز دارند و از کاسه های کوچک سوپ خوری تا کاسه های بزرگ که جایگزین بسیار خوبی برای کاسه های میوه می باشند را شامل می شوند همچنین از آنها برای سرو آجیل و خوراکی های دیگر استفاده می شود و به دلیل طراحی خاص این محصولات دارای بیشترین ظرفیت ممکن بر خلاف ظاهر خود می باشند.

تفاوت کاسه 4 گوش چینی و سرامیکی

در کنار تولید انواع کاسه 4 گوش چینی نمونه های سرامیکی آن نیز وارد بازار شده‌اند که از نظر برخی مشخصات با نمونه های چینی متفاوت هستند و این مشخصات باعث شده که قیمت ارزانتری نیز داشته باشند که از جمله این تفاوت ها می توان به وزن کاسه های چینی و سرامیکی اشاره کرد که در نمونه های چینی وزن بسیار کمتر است اما کاسه های چهارگوش سرامیکی دارای وزن زیادی هستند و به این ترتیب در مقایسه دو کاسه هم شکل و هم اندازه نمونه سنگین تر از نوع سرامیکی است.

میزان تراکم مواد اولیه در کاسه های چینی بسیار زیاد است ولی نمونه های سرامیکی اندکی حالت تخلخل بافته دارند و خیلی فشرده نیستند که این نکته نیز برای تشخیص و تفکیک آنها مهم است همچنین ضخامت کاسه های چینی نسبت به نمونه های سرامیکی بسیار کمتر است و این باعث ایجاد ظرافت بیشتری از این ظروف شده است به طوری که در حالت عادی ضخامت این ظروف نصف ظروف سرامیکی می باشد و به این شرکت وزن کمتر در کنار ضخامت پایین نکاتی برای تفکیک ظروف چینی و سرامیکی از یکدیگر هستند.

پوشش لعاب مورد استفاده در کاسه چینی بسیار نازک است با این حال تراکم فوق العاده بالا در این کاسه باعث شده کاملاً نسبت به آب نفوذ ناپذیر باشد در حالی که همین لعاب در کاسه های سرامیکی بسیار ضخیم است و علت این مسئله مقاومت کم بافت کاسه های سرامیکی در مقابل نفوذ آب است به همین خاطر از لعاب بیشتر در آنها استفاده می شود.

از نظر رنگ و ویژگی های ظاهری نیز امکان تفکیک بین این دو کاسه به راحتی وجود دارد و خریدار با اندکی تجربه قادر به شناسایی این دو از یکدیگر است چون نمونه های سرامیکی به علت لعاب زیاد رنگ براق و جذاب دارند در حالی که کاسه های چینی رنگ مات دارند و این مسئله را با دقت در ظاهر این کاسه ها به راحتی می توان تشخیص داد.

خرید کاسه 4 گوش چینی از بهترین فروشنده

خرید کاسه 4 گوش چینی از بهترین فروشنده کاسه 4 گوش چینی در انواع ابعاد این محصول و طرح های بسیار زیبای آن از بهترین فروشنده آن قابل تهیه و خریداری است تا کسانی که در زمینه فروش انواع محصولات چینی و ظروف آشپزخانه دارای فروشگاه هستند یا صادرکننده نمونه های ایرانی این محصول به بازارهای منطقه می باشند با خرید عمده از این فروشنده به منبع تامین آنها دسترسی پیدا کنند و به این شکل با قیمت مناسب تر آن را تهیه نمایند.

خرید کاسه مذکور به صورت اینترنتی برای تمامی مشتریان امکان پذیر است یعنی آنها با مراجعه به همین سایت نمونه های مختلف این کاسه را مشاهده می‌کنند و از بین آنها گزینه هایی که قیمت پایین تری دارند قابل تهیه می باشند همچنین انتخاب از این طریق بسیار آسان است و تصاویر نمونه ها موجود بوده و قیمت آنها نیز قابل دسترسی است و به این شکل از راه دور هر تعداد از این کاسه ها قابل سفارش می باشند.

خرید کاسه مذکور به روش های دیگری نیز از فروشنده امکان پذیر است که همه آنها به طور دقیق در همین سایت موجود بوده و راه‌های ارتباطی بیشتری را برای خریداران فراهم کرده است تا بین خریدار و فروشنده واسطه نباشد و محصول ارائه شده توسط فروشنده برای خریدار بسیار مناسب گردد.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی کاسه 4 گوش چینی اصل

انواع درجه یک و اصل کاسه 4 گوش چینی توسط بزرگترین فروشگاه اینترنتی این محصول به خریداران عرضه می‌شود و مشتریان با مراجعه به این فروشگاه مجازی خرید خود را را انجام می دهند؛ این فروشگاه قیمت کاسه را در انواع آن برای مشتریان قابل مشاهده نموده و امکان انتخاب از هر یک از این محصولات به راحتی و با کلیک بر روی تصویر مورد نظر امکان پذیر است.

ارتباط آنلاین از طریق این فروشگاه ها با مسئول فروش برقرار می‌شود و سفارش محصول از این طریق به فروشگاه ارسال می گردد تا محصول در بسته بندی های بسیار مناسب و کاملا ایمن برای این محصول به روش ارزان و سریع به دست خریدار برسد.

با توجه به شکننده بودن این ظروف کنترل ویژه روی بسته بندی آنها اعمال می‌شود و در خرید های عمده این محصول به صورت اختصاصی در کامیون بارگیری شده تا هیچ نوع آسیبی به آن وارد نشود بنابراین خرید از این فروشگاه به صورت عمده و به شکل اینترنتی هم قیمت را برای این محصول کاهش خواهد داد و هم این که کمترین ضایعات در نتیجه نقل و انتقال آن ایجاد می شود.

قیمت کاسه 4 گوش چینی درجه یک در بازار

قیمت کاسه 4 گوش چینی درجه یک در بازار بین نمونه های مختلف کاسه 4 گوش چینی درجه یک در بازار از نظر قیمت تفاوت وجود دارد و با وجودی که همه این کاسه ها کیفیت ساخت خوبی دارند اما نکاتی همچون اختلاف در ابعاد و میزان آب مقاومت در برابر آب همگی از مواردی هستند که بر قیمت کاسه مذکور تاثیر می گذارند به طوری که با بزرگ شدن ابعاد کاسه قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

قیمت کاسه مذکور در ارتباط بین آنلاین بین خریدار و فروشنده مشخص می شود و مشتری بر اساس این قیمت، خرید را انجام می دهد؛ جهت اطلاع دقیق از قیمت و نمونه های متفاوت این کاسه باید با تولید کننده آن ارتباط ایجاد نمود و نرخ هر یک از این کاسه ها را در ابعاد و طرح های مختلف آن به دست آورد تا به این ترتیب فروشنده همه اطلاعات مربوط به قیمت این کالا را در اختیار مشتریان قرار دهد و به این شرکت بهترین این کاسه را با قیمت های ارزانتر از بازار به دست آنها برساند.

نکته بسیار مهم دیگر در مورد این محصول وارداتی بودن آن است و این که در داخل کشور تولید شده که این مسئله بر قیمت و میزان فروش کاسه تاثیر زیادی دارد مثلا در نمونه های خارجی به دلیل هزینه بالاتر برای خرید و واردات، قیمت اعلامی برای آن بسیار بیشتر از محصولاتی است که در داخل کشور و با مواد اولیه در دسترس تولید می شوند تا به این ترتیب خریداران بر اساس قیمت هر یک از کاسه ها نسبت به خرید نمونه مورد نظر برای خود اقدام کنند.

قیمت این کاسه ها در انواع آن ثابت نیست بنابراین خریدار قبل از سفارش حتما باید قیمت را استعلام کند و بر اساس نرخ روز سفارش هر یک از کاسه ها را برای خود انجام دهد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *