ظروف سنگ مرمری پایه دار شیک و مدرن برای سرو میوه و شیرینی

ظروف مرمری ابعاد مختلفی دارد . ظروف سنگ مرمری با طراحی شیک و خاص خود مناسب پذیرایی در مهمانی و مراسم ها بوده است . این محصول از گذشته تا به امروز طرفدار زیادی داشته که علاوبر زیبایی برای سرو میوه و شیرینی و……نیز استفاده می‌شود. این ظروف به واسطه جنس سنگ مرمر علاوبر محصولی لوکس و شیک به حساب می‌آید.ظروف سنگ مرمری پایه دار شیک و مدرن برای سرو میوه و شیرینی

ظروف سنگ مرمری

ظروف سنگ مرمری ظروف مرمری این ظروف در سبک های مختلف کلاسیک و مدرن،باستانی و سنتی و.. تولید می‌شود که مورد توجه بازار داخلی و خارجی قرار می گیرد که به طبع ظرفیت‌ قابل توجهی در حوزه صادرات سنگ به وجود می آورد. ظروف دکوری سنگی که شامل سینی های مزه خوری ،ظروف میوه خوری سنگی ،سینی سنگی ازاین دسته محصولات می‌شود از ظروف های سنگی می توان در مناسبت های مختلف برای سرو میوه و شیرینی و…استفاده کرد از مزایای ظروف سنگ مرمر می توان به زیبایی تکرار ناپذیری ،دوست دار محیط زیست ، رنگ و تنوع خواص ،دوام و استحکام،قابلیت عبور نور در نوع مرمر اشاره کرد.

از معایب آن وزن بالا هستش که امروزه با پیشرفت تکنولوژی باعث شده که وزن ظروف کم تر بشود و کیفیت آن بالاتر برود. ظروف سنگ های مرمری را می توان در اکثر نقاط کشور خریداری نمود . می توان در اینترنت خریداری کرد امروزه مردم به دنبال چیز های ظریف و با کیفیت و قیمت مناسب هستند. جیرفت و شهر سوخته از شهر های هستند که بیشترین سنگ مرمر در آنجا تولید می شود که با به کارگیری این سنگ ها ظروف های تزیینی و دکوری حاصل می شود . سنگ های مرمر به خاطر زیبایی که دارد میتوان بیشترین استفاده را از آن برد.

بیشترین کاربرد آن در نمای ساختمان و کابینت آشپزخانه و ظروف های مانند میوه خوری و سینی های سنگی و میزهای عسلی و غیره نهایت استفاده را برد. وقتی سنگ های مرمر را از دل خاک بیرون می آورند و آن را صیقل میدهند و آن را به کالای ظریف و زیبا در می آورند و به دست مشتری می رسانند ظروف سنگی باعث جذب خوراکی به بدن میشود. سنگ یکی از مناصر موجود در طبیعت است همه جای دنیا یافت می شود رنگ های متفاوتی دارد از سنگ برای ساخت سرپناه و شکار و وسایل تزیینی استفاده می شود یکی از پرکاربردترین سنگ ها سنگ مرمر است که می توان از آن برای ساخت کاسه سنگی و بشقاب و سینی سنگی و مایع دستشویی سنگی استفاده کرد مشهد و قم و کرمان از منابع سنگی هستند.

با دست هنرمند خود ظروف های سنگی را می سازند از گذشته تا الان ظروف های سنگی طرفدار زیادی دارد.یکی از ظروف های سنگی کاسه آجیل خوری که از سنگ مرمر مشکی به همراه پایه فلزی طلایی است که میتوان به عنوان آجیل خوری مشکلات خوری استفاده کرد این کاسه آجیل خوری از سنگ زیبای مرمریت گلدان بک ساخته شده.سنگ مرمر با رگه های زیبا و طبیعی بر روی پایه های فلزی سوار می‌شود وجود این رگه ها باعث شده تا اشکال ها در هر محصول متفاوت با دیگری باشد معمولاً استند های سرو دارای 2رنگ‌ طلایی و نقره می‌باشد تکه های مختلف استند با ظرفیت فراوان به یکدیگر جوش داده میشود سنگ بر روی آن نیز بسیار زیبا و طبیعی است .

استند ها به راحتی داخل هم رفته و جای زیادی را اشغال نمی کنند لذا به راحتی امکان درجایگریی نقاط مختلف خانه را دارد و امکان مقاومت در برابر خراش و خوردگی و فشار را دارد و شکل ظاهری ساده زیبای آن گزینه مناسب برای پذیرایی مهمان تبدیل نموده و نیاز به شست وشویی زیادی ندارد وبا دستمال نیز پاک میشود، به دکور خانه جلوه تازه می بخشد و طراحی و ساخت ظروف به واسطه سنگ مرمر و فلز تلفیقی از سبک مدرن و زیبا بوده.است.فواید زیادی دارد که بیشترین ظروف سنگی را می توان در آشپزخانه نظیر کابینت و قابلمه وچیزهای دکوری استفاده کرد.

ظروف سنگی از دوام و عمر طولانی برخوردار است، از دیگر مزایایی ظروف سنگ مرمر صرفه جویی در مصرف انرژی ،خواص درمانی ،سرعت بالایی پخت و پز ، خداحافظی با سوختگی غذا،شست وشویی راحت ،حفظ کیفیت و خواص موادغذایی ،ظروف سنگی چون از دامن طبیعت برخواسته دارای خواص آنتی باکتریال بوده ،این ظروف سنگی به دلیل سالم بودن مناسب پخت و پز می‌باشد هنگام درست کردن غذا هیچ تغییر درساختار آن ایجاد نمی شود.استفاده از ظروف از بروز سنگ کلیه جلوگیری می کنند و باعث اصلاح بی نظمی ضربان قلب شده .

از پر کاربرد ترین موارد استفاده از ظروف سنگی مخصوص پخت و پز ،ظروف سنگی مخصوص دکوری ،ظروف آشپزخانه بوده.ایران در رده چهارمین کشوری هستش که به ساختن ظروف سنگی مرمر پرداخته است.ظروف دکوری سنگی در واقع ظروف پذیرایی و دکوری محسوب می‌شود ظروف سنگی یکی از مصنوعات نوین ساخته شده با سنگ های طبیعی است که با تولید ظرف های ظریف و زیبا توجه بیشتر مردم را به خود جلب کرده که علاوبر جنبه زیبایی کاربردهای دیگر را هم دارد که برای سرو آجیل و خوراکی های دیگر هم استفاده میشود.

ظروف های سنگی در طرح‌های کوچک و بزرگ سنگین و کم وزن بادوام و با طول عمر بیشتر و با نقش و نگارهای ظریف و زیبا و با کیفیت و قیمت مناسب و با به کارگیری بهترین امکانات و بهترین کارگران استفاده می‌شود. در قدیم از ظروف های سنگی زیاد استفاده نمی شد اما امروزه از ظروف های سنگی برای زیبایی و حتی برای درمان نیز استفاده می شود. لذا که سنگ های مختلف وجود دارد که می توان از آن حکاکی کرد از جمله این سنگ ها سنگ مرمر است. در گذشته از این سنگ به عنوان نقاشی کشیدن در غارها استفاده می شد.اما امروزه از آن بعنوان یکی از پر کاربردترین کالا ها و محصول پرفروش و زیبای اجناس استفاده می‌شود

ظروف سنگی با قابلیت که دارد باعث کم تر آسیب دیدن بدن می شود.ظروف سنگی بااستفاده از سنگ های طبیعی با تراش‌ حرفه ای تولید پولیش نهایی شده است.ظروف سنگی رابه فرم منظم و نامنظم در می آوردند در فرم طراحی منظم با قرار دادن دسته و پایه های فلزی بر روی سنگ آن را آماده پذیرایی میکنند ولی در فرم طراحی نامنظم شکل طبیعی سنگ حفظ شده فقط قسمت داخلی آن برای مصارف کاربردی برش و صیقل داده میشود.. خواص درمانی و انرژی مثبت بی نظیری دارد .استفاده از ظروف سنگی که از دل طبیعت ساخته می‌شود از آن مصارف زیادی کرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *