فروشنده بزرگ سرویس غذاخوری چینی سفید ساده خارجی

سرویس غذاخوری چینی در سالهای اخیر با داشتن تعدد برند تولیدی، در طرح و جنس مختلفی تولید شده اند. خریداران این محصول جهت انتخاب طرح و مدل مورد سلیقه خود، با تعدد برند مواجه می شوند که این امر انتخاب را برای آنان با مشکلاتی مواجه می کند. از این رو فروشنده بزرگ سرویس غذاخوری چینی سفید ساده خارجی و ایرانی در سراسر کشور، می تواند با بازگویی کیفیت برندهای مختلف، راهنمای بسیار عالی جهت تهیه انواع این محصول باشند. برندهای ایرانی پردیس و مقصود در کنار برندهای ترکیه ای و ژاپن اصل در بازار فروش به وفور مشاهده می گردد که هر یک از متقاضیان خاصی برخوردار می باشد.

فروشنده بزرگ سرویس غذاخوری چینی سفید ساده خارجی

دسته بندی انواع سرویس غذاخوری براساس جنس

دسته بندی انواع سرویس غذاخوری براساس جنس انتخاب سرویس غذاخوری طبعا سلیقه ای می باشد. در سالهای اخیر دخالت دادن سلایق افراد در انتخاب محصول، تنها عامل برگزیدن یک طرح یا مدل نمی باشد بلکه با وجود تنوع در طرح و کیفیت، این امر با گستردگی فراوانی انجام می شود.

در وهله اول باید جنس سرویس غذاخوری مشخص شود. انتخاب نوع شیشه ای، چینی یا آرکوپال متناسب با مورد مصرف بسیار مهم می باشد لذا خریداران با اطلاع از ویژگی و خصوصیات هر یک از جنس های مذکور می تواند انتخابی مطمئن را از آن خود نماید. جنس شیشه ای از دیرباز در بازار فروش ارائه شده است که در ضخامت و طرح های مختلف تولید گردیده اند. خرید نوع فله ای جنس شیشه ای محصول بیشتر از سرویس آن رواج دارد چرا که عموما مصرف خورشت خوری یا پیش دستی در یک طرح طبیعتا مورد سلیقه ایرانی ها نمی باشد لذا انتخاب یک دست بشقاب غذاخوری یا یک دست پیاله در بازار داخلی مرسوم می باشد.

جنس چینی از دیرباز مورد علاقه بسیاری از ایرانیان بوده است. در سالهای اخیر افزایش تعداد اقلام سرويس غذاخوری چینی، مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. در داخل سرویس موردنظر ۱۲ نفره یا شش نفره، علاوه بر بشقاب پلوخوری، خورشت خوری و پیش دستی، اقلامی چون فنجان و نعلبکی، قوری، شکرپاش، سس خوری، پیاله و اقلام متنوع و تزئینی موجود می باشد که می تواند جوابگوی عالی برای امر پذیرایی در مجالس خانوادگی یا رسمی قرار بگیرد.

جنس آرکوپال سرویس غذاخوری نیز از جديدترين و پرفروشترین نوع سرویس مزبور بوده که همواره مورد استقبال بسیاری در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است. این محصول با داشتن ویژگی های خاصی محبوب تر از چینی بوده و بیشتر برای استفاده در مصارف خانگی کاربرد دارد.

ویژگی های سرویس غذاخوری چینی با کیفیت چیست؟

ویژگی های سرویس غذاخوری چینی با کیفیت چیست؟ تصمیم خریداران برای خرید سرویس چینی باکیفیت می تواند در صورت گذر از مراحلی انجام گیرد که لازمه خرید است‌ قبل از خرید باید عواملی را در نظر داشت که جدا از جنس محصول، می تواند ماندگاری و طول عمر مصرفی بالایی را برای خریدار داشته باشد.

  • برای شناخت ویژگی های یک سرویس غذاخوری چینی باکیفیت ابتدا ظاهر و شکل آن قابل توجه می باشد. مشاهده براقیت آن در کنار چاپ ظریف طرح روی چینی از ابتدایی ترین روش های شناخت کیفیت می باشد. محصول باید کاملا شفاف بوده و تمامی سطح آن از ضخامت یکسانی برخوردار باشد. این امر کیفیت تولید را بیانگر بوده و نحوه کوره گیری صحیح را نمایش می دهد.
  • طرح محصول نیز باید در تمامی اقلام یک سرویس، از شکل و مدل یکسانی برخوردار باشد. به طور کلی طرح یک گل که روی گوشه بشقاب اعمال شده است باید در اندازه و سایز مختلف به همان شکل در تمامی اقلام حتی نمکپاش نیز اعمال گردد تا یک دستی و هماهنگی لازم را ایجاد نماید.
  • توجه به وزن محصول نیز در راستای انتخاب سرویس قرار دارد. افرادی که از کیفیت سرویس چینی اطلاع دارند متوجه می باشند که چینی با داشتن وزنی نسبتا سنگین، حاکی از استفاده سفال مناسب و به کارگیری میزان موردنیاز و دقیق آن در تولید می باشد. لذا در صورت حس کردن سبکی، درجه کیفی آن معمولا روشن و شفاف است.

راهنمای خرید سرویس غذاخوری چینی 12 نفره خارجی

راهنمای خرید سرویس غذاخوری چینی 12 نفره خارجی نوع خارجی این محصول همواره بیشتر از برند ایرانی مورد استقبال خریداران قرار می گیرد. علت این امر کیفیت بالای محصولات خارجی و بالطبع زیبایی و جدید بودن طرح آن می باشد. به صورتی که بیشتر خریداران در صورتی که با پیشنهاد خرید یک نوع سرویس از برند ایرانی و خارجی قرار بگیرند در صورت اطلاع از برابری کیفیت، نوع خارجی را بر می گزیند.

راهنمای خرید این محصول در نوع ۱۲ نفره، طبعا برای خریدارانی صورت می گیرد که تمایل تهیه این محصول را برای جهیزیه دارند. اقلام مورد نیاز برای سرویس جهیزیه طبعا بیشتر بوده و قیمت بالاتری را نسبت به انواع دیگر دارا می باشد.

در اقلام ۱۲ نفری، ۱۲ عدد بشقاب پلوخوری، خورشت خوری، پیش دستی و پیاله وجود دارد ولی تعداد فنجان و نعلبکی و همچنین نمکپاش ۱۲ عددی نبوده و طبعا کمتر می باشد. لذا توجه به این امر توسط خریدار، او را در تصمیم گیری جهت تهیه اقلام فله ای مطمئن تر می نماید. بیشتر خریداران با اطلاع از تعداد کمتر اقلام مذکور، خواهان خرید فله ای این محصول به تعداد مناسب بوده که در پذیرایی کم و کاستی نداشته باشند. خرید فله ای طرح خاص دقیقا برابر با طرح سرویس موردنظر در تمامی فروشگاه های عرضه این محصول امکان پذیر می باشد.

توجه به نوع بسته بندی محصول نیز در خرید بسیار مهم می باشد چرا که با توجه به خارجی بودن، ارائه جنس تقلبی و فیک به راحتی امکان پذیر است لذا برای تشخیص این امر، سرویس باید در بسته بندی پلمپ بوده و فروشنده برای تست سلامت اقلام محصول در جلوی دید خریدار، اقدام به باز کردن پلمپ و بسته بندی محصول نماید.

فروش ارزان سرویس غذاخوری چینی سفید ساده

فروش ارزان سرویس غذاخوری چینی سفید ساده در بازار فروش سرویس غذاخوری چینی، رنگ سفید و طرح ساده این محصول همواره مورد استقبال خریداران در رده های سنی مختلف قرار گرفته است. این طرح با داشتن سادگی خاص، هیچ وقت دمده نشده و برای استفاده به مدت زمان طولانی جهت پذیرایی یا مصارف خانگی، در منازل ایرانیان مشاهده می گردد. فروش ارزان این نوع از سرویس، به علت راحتی در تولید و استفاده نکردن از تجهیزات خاص تولیدی، بسیار ارزان تر از انواع دیگر بوده که یکی از علل پرفروش بودن در بازار داخلی می باشد.

نوع رنگی این محصول تنها دارای نوار طلایی رنگ در لبه هر یک از اقلام موجود در سرویس می باشد که زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است. نوع لب طلایی و سفید سرویس چینی نیز به علت ارزان تر بودن در تمامی فروشگاه‌ های آنلاین موجود می باشد که برای جهیزیه نیز توسط بسیاری از ساده پسندان به صورت اینترنتی سفارش گذاری می گردد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *