فروش فله ای پلو خوری چینی توسط بزرگترین تولید کننده

در بین انواع مختلف ظروفی که برای سرو غذا مورد استفاده قرار می گیرد پلو خوری چینی یکی از مهمترین آنها است و این وسیله برای سرو برنج استفاده می شود همچنین با توجه به مصرف زیاد برنج در خانواده ها و به خصوص در مهمانی‌ها، پلوخوری ها تاثیر زیادی در سفره آرایی دارند بنابراین از محصولات بسیار پرفروش در کشور به شمار می روند که نمونه‌های بسیار شیک آن به صورت فله ای توسط بزرگترین تولید کننده این محصول به خریداران ارائه می شود و با حداقل قیمتی که ممکن است در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

فروش فله ای پلو خوری چینی توسط بزرگترین تولید کننده

انواع پلو خوری چینی با توجه به شکل ظاهری

انواع پلو خوری چینی با توجه به شکل ظاهری یکی از ویژگی های پلو خوری چینی داشتن تنوع بسیار زیاد است چون جنس چینی به گونه ای است که امکان ایجاد شکل های مختلف هندسی از آن وجود دارد؛ این ظروف از خاک رس ساخته می شوند و این خاک شکل پذیری فوق العاده زیادی دارد به همین خاطر امکان تهیه شکل های مختلف از آنها به راحتی فراهم هست و به این ترتیب وجود دهها شکل این محصول باعث می شود گزینه های زیادی در اختیار خریداران این ظرف آشپزخانه قرار بگیرد.

از نظر شکل ظاهری این محصولات ممکن است به صورت کروی، بیضی، مربع، مستطیل یا چند ضلعی باشند همچنین امروزه شکل های نامتعارفی از این محصول نیز ساخته می شوند که از نظر زیبایی بسیاری جذاب تر به نظر می آیند و به این ترتیب محصولی متفاوت در اختیار رستوران ها، هتل ها و خانه ها قرار می گیرند.

نمونه های مختلف این محصول از نظر شکل ظاهری سفره آرایی برای رستوران ها و هتل ها بسیار عالی می‌کند و به این ترتیب ظروف چینی از بهترین ظروف با تنوع شکل بیشتر برای جلب نظر مشتری به کار می برند همچنین انواع این محصولات به لحاظ ساده و طرح دار بودن نیز دسته بندی می شوند به طوری که برخی از این پلوخوری ها ساده و بدون هیچ طرحی هستند و در برخی تنها در حاشیه از یک خط نواری رنگی استفاده می شود که گاهی به رنگ طلایی می باشد.

نمونه های دیگری از این محصول نیز وجود دارند که دارای طرح های بسیار مختلفی می باشند مثلاً در نمونه های قدیمی از طرح های گل استفاده می شد اما امروزه از خطوط هندسی نامنظم برای ایجاد طرح های مختلف در این پلوخوری ها استفاده می شود تا به این صورت هم شکل ظاهری و هم طرح و رنگ این محصولات کاملا متمایز و متفاوت باشد.

چگونه پلو خوری چینی را از سرامیکی تشخیص دهیم؟

پلو خوری های چینی همانند انواع ظروف چینی دیگر دارای مشخصات کاملا متفاوتی از انواع دیگر هستند که مشخصات خاص آنها امکان شناسایی این ظروف را فراهم می کند اما کسانی که با این ظروف به خوبی آشنا نیستند ممکن است بین نمونه های چینی و سرامیکی نتوانند از یکدیگر تفاوت قائل شوند چون در ظاهر این دو بسیار شبیه همدیگر هستند.

مهمترین فرقی که بین پلو خوری چینی و سرامیکی وجود دارد در واقع مربوط به جنس آنها است که در نوع چینی ماده اولیه نوع به خصوصی از خاک رس به همراه فلدسپات و کوارتز است که با هم مخلوط شده و تحت دمای بالا در کوره تبدیل به چینی می شوند در حالی که ظروف سرامیکی تنها از خاک رس تشکیل شده اند.

به لحاظ ضخامت بین این دو ظرف تفاوت وجود دارد و معمولاً ظروف چینی دارای ظرافت بیشتری هستند بنابراین ضخامت آنها کمتر است اما در نمونه های سرامیکی این ظروف از ضخامت بیشتری برخوردارند همچنین پلوخوری های چینی بسیار شفاف و درخشان هستند و نور را از خود عبور می دهند در حالی که این مسئله در مورد ظروف سرامیکی صدق نمی کند.

از لحاظ وزن نیز بین پلو خوری های چینی و سرامیکی تفاوت زیادی وجود دارد و معمولاً ظروف سرامیکی به دلیل داشتن تخلخل وزن کمتری دارند همچنین پلو خوری های چینی نسبت به نمونه های سرامیکی از مقاومت بسیار بیشتری نسبت به ضربه برخوردارند.

نوع و میزان لعاب به کار رفته در ظروف سرامیکی متفاوت از انواع ظروف چینی است و در ظروف چینی یا از لعاب استفاده نمی شود یا میزان ضخامت آن بسیار کم است با این وجود گذشت زمان باعث ایجاد رنگ مات در ظروف چینی نمی شود و نمونه های سرامیکی ممکن است به مرور جلا و کیفیت خود را از دست بدهند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که میزان سفیدی ظروف غذاخوری چینی نسبت به نمونه های سرامیکی بسیار بیشتر است و این مسئله یکی از معیارهای انتخاب برای این محصول می باشد همچنین ظروف چینی به دلیل رنگ و ظاهر بسیار زیبایی که دارند برای رستوران ها و هتل ها به فراوانی استفاده می شوند در حالی که ظروف سرامیکی برای این کار مورد استفاده نیستند.

از نظر قیمت نیز به راحتی این دو از یکدیگر تفکیک می شوند چون پلوخوری های ساخته شده از چینی نسبت به نمونه های سرامیکی قیمت بسیار بیشتری دارند و سرامیک ها معمولاً از قیمت فوق‌العاده ارزان تری برخوردار می باشند.

راهنمای انتخاب پلو خوری چینی درجه یک ایتالیایی

راهنمای انتخاب پلو خوری چینی درجه یک ایتالیایی یکی از بهترین انواع پلو خوری های چینی موجود در بازار نوع ایتالیایی این محصولات است که به عنوان جنس درجه یک در بازار شناخته می‌شود و از کیفیتی متفاوت با انواع ظروف چینی دیگر برخوردار است به همین دلیل کسانی که به دنبال شیک ترین و زیباترین نمونه های پلو خوری چینی هستند این نوع را نسبت به نمونه های دیگر ترجیح می دهند و برای تجهیز رستوران و هتل و استفاده خانگی آن را تهیه می نمایند.

در انتخاب پلوخوری درجه یک ایتالیایی باید به چند نکته بسیار مهم انتخاب کرد تا بتوان از خریدی که انجام می شود اطمینان کافی به دست آورد و مطمئن شد که این ظروف از هر لحاظ عالی هستند مثلاً باید به وزن این ظروف توجه شود که معمولاً سنگین می باشند البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که با استفاده از تکنولوژی های امروزی ظروف چینی نازک تر و سبک تر ساخته می شوند و سبک بودن ظروف چینی لزوما به معنای کیفیت نامرغوب آنها نیست.

در انتخاب این پلوخوری باید به شکل هندسی مورد نظر توجه گردد و بر اساس نوع ظروف موجود در آشپزخانه، رستوران یا هتل،شکل ظاهری مناسب این محصول استفاده شود همچنین برای انتخاب این پلوخوری ها باید این نکته را در نظر داشت که در استفاده از این ظروف برای رستوران ها و هتل ها معمولاً نمونه های ساده این محصول طرح مناسب تر است اما اگر برای مصارف خانگی خریداری می‌شود نمونه های گل دار آن که تراکم کمی از نقش دارند برای انتخاب گزینه بهتری می باشند.

در انتخاب این پلوخوری ها حتما باید به جلا و شفافیت آنها توجه شود و میزان سفیدی آنها مد نظر قرار بگیرد بنابراین باید کوچکترین کجی یا ناراستی در ظاهر این ظروف وجود نداشته باشد یعنی این ظروف دارای سطحی کاملاً صاف و بدون خمیدگی باشند علاوه بر این کمترین شکستگی در این ظروف به هیچ عنوان نباید مشاهده نشود.

برای تشخیص اصل بودن این ظروف عبور نور از آنها باید مورد توجه قرار گیرد چون در بهترین این محصولات امکان عبور نور از پلوخوری به راحتی وجود دارد در حالی که در نمونه های تقلبی و غیر اصل چنین امکانی به هیچ وجه وجود ندارد و این می تواند راهنمای بسیار خوبی برای تشخیص اصالت این پلوخوری ها باشد.

طرح های جدید و زیبای پلو خوری چینی

تا چند دهه قبل ظروف پلو خوری چینی یا کاملاً ساده بودند یا با استفاده از هنر نقاشی و به صورت دستی طرح های مختلفی بر روی آنها اجرا می شدند اما امروزه تکنولوژی های عجیبی به بازار آمده اند که قابلیت ایجاد طرح های فوق العاده زیبا را بر روی این ظروف دارند و قادرند با نهایت دقت و ظرافت طرح مورد نظر را با سرعت هر چه بیشتر بر روی این پلوخوری ها ایجاد کنند.

طرح های جدید و بسیار زیبای پلوخوری چینی به گونه ای هستند که تنها به شکل خطوط هندسی نبوده و امکان ایجاد نقاشی های فوق العاده زیبا با وضوح بسیار بالاتر از نقاشی دستی بر روی آنها وجود دارد و همین کمک کرده است که تولید این ظروف در حجم بالا انجام شود تا امکان صادرات این ظروف از طریق تولید کننده و صادر کننده به کشورهای مختلف وجود داشته باشد.

یکی از مرسوم ترین طرح هایی تنهایی که بر روی این ظروف ایجاد می‌شود طرح گل است که معمولاً به صورت گل های ریز در قسمت حاشیه پلوخوری ها ایجاد می شود اما طرح های جدید طرح نیز وارد بازار شده اند که در آنها از خطوط هندسی نامنظم برای ایجاد شکل های بسیار زیبا بر روی این ظروف استفاده می‌شود و نمونه های مدرن این محصول ظاهری بسیار متفاوت از ظروف قدیمی تر دارند.

قیمت پلو خوری چینی در بازار بزرگ تهران

قیمت پلو خوری چینی در بازار بزرگ تهران بهترین نمونه های پلو خوری چینی در بازار تهران توسط فروشنده معتبر این محصول به بازار عرضه می شود و کسانی که قصد خرید در تعداد بالای پلوخوری را دارند می توانند از بازار تهران به آن دسترسی پیدا کنند همچنین جهت اطلاع از قیمت پلوخوری های چینی الزاماً مراجعه خریدار به بازار ضرورتی ندارد چون امروزه راه های بسیار آسان تر و کم هزینه برای این کار وجود دارند که به خریداران امکان می‌دهند تا از قیمت آن باخبر شوند.

برای استعلام قیمت پلو خوری چینی در بازار تهران مراجعه به وب سایت فروشگاهی تولید کننده این محصول ضرورت دارد و خریدار با مراجعه به آن اطلاعات بسیار بیشتری در مورد این محصول به دست خواهد آورد تا از قیمت آن باخبر شود همچنین مشخصات کامل این پلوخوری را نیز به دست می‌آورد.

قیمت این محصولات در سفارش عمده بسیار پایین تر خواهد بود و کسانی که به تعداد زیاد به آن نیاز دارند از طریق خرید مستقیم و بی واسطه آن را ارزان به دست خواهند آورد همچنین ارتباط مستقیم با تولید کننده این محصول باعث می شود که به کف قیمتی آن دسترسی وجود داشته باشد و خریدار در کمترین قیمت و بالاترین درجه کیفیت انواع مختلف این پلوخوری را برای خود به دست آورد.

خرید پلو خوری چینی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی

بهترین نمونه های پلو خوری چینی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی این محصول با قیمتی فوق العاده ارزان و مناسب برای خریداران عمده قابل دسترسی است و کسانی که مایل به خرید این پلوخوری در پایین ترین نرخ ممکن هستند از این طریق به آن دسترسی خواهند داشت.

جهت اطلاع دقیق از نحوه خرید این محصول باید به وب سایت فروشگاهی مذکور مراجعه کرده و از بخش محصولات وب سایت اطلاعات کاملی را در مورد این پلوخوری به دست آورد و به این شکل در زمانی کم بدون حضور فیزیکی در محل فروش همه آنچه مورد این ظروف لازم است را به کسب کرد.

جهت اطلاع دقیق از نحوه سفارش باید به بخش فروش سایت مراجعه کرد و از چگونگی خرید این محصول به طور دقیق مطلع شد و به این ترتیب بدون مراجعه به واسطه ها پایین ترین نرخ برای این محصول در نظر گرفته شود تا این پلوخوری با حداقل قیمتی که امکان دارد به دست مشتری و خریدار تعداد بالای آن برسد.

بزرگترین فروشنده پلو خوری چینی اصل در اصفهان

بزرگترین فروشنده پلو خوری چینی اصل در اصفهان پلو خوری چینی اصل در اصفهان از نوع درجه یک توسط بزرگترین فروشنده این محصول ارائه می‌شود و خریدارانی که تمایل به تهیه این پلوخوری با نرخی قابل رقابت با نمونه های خارجی را دارند از طریق این فروشنده به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

بزرگترین عرضه کننده این محصول در اصفهان حجم و نمونه های بسیار زیادی از محصول را در اختیار مشتریان عمده این ظروف قرار می‌دهد تا نیاز خود را با هم به هر یک از آنها با قیمت مناسب تامین کنند همچنین ارتباط با فروشنده محصول بسیار ارزان تمام می‌شود و از طریق همین سایت به صورت آنلاین امکان خرید وجود دارد و به صورت لحظه ای نیز استعلام قیمت انجام می شود.

برای اطلاع دقیق از قیمت فروش این پلوخوری در اصفهان باید از شبکه های اجتماعی مانند واتساپ استفاده کرد و از طریق آنها در هر ساعت از شبانه روز قیمت پلوخوری و انواع آن را استعلام نمود همچنین امکان دریافت تصاویر و کاتالوگ نمونه های گوناگون این پلوخوری ها نیز از این طریق وجود دارد و به این شکل در هزینه ها صرفه جویی زیادی می‌شود و زمانی کم در خرید صرف می گردد.

این فروشنده انتخاب مشتریان را در بسته های ویژه قرار می دهد که اغلب از نوع کارتنی هستند و به این ترتیب کمترین فشار حین جابجایی به ظروف وارد می شود تا در نهایت با کمترین میزان شکستگی این محصول به دست مشتری آن در هر جای ایران و حتی خارج از کشور برسد و نیازش برای آن برآورده شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *