قیمت بشقاب خورشت خوری در مدل های جدید با کیفیت تضمینی

بشقاب خورشت خوری از مهم ترین و پرکاربرد ترین ظروف پذیرایی می باشد که طرح و رنگ های بسیار جذابی دارد.

قیمت بشقاب خورشت خوری در مدل های جدید با کیفیت تضمینی

قیمت بشقاب خورشت خوری

قیمت بشقاب خورشت خوری عوامل مختلفی بر قیمت بشقاب خورشت خوری موثر است که از جمله مهمترین آنها می توان به تورم، حقوق کارکنان مجموعه، سود تولیدکنندگان، نوع فروش و توزیع به بازار و هزینه های جانبی تولید آنها اشاره کرد.

فروش مستقیم و اینترنتی بشقاب های شیک، این امکان را به وجود آورده است که ضمن حذف سود واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، هزینه های نگهداری و حمل و نقل آنها را چندین برابر کاهش داده و قیمت آنها را برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه کند.

بسیاری از افراد هنگام خرید بشقاب خورشت خوری ترجیح می دهند محصولات اصل بخرند، بنابراین باید برای خرید محصول اورجینال با ویژگی ها و مشخصات این ظروف آشنا باشند.

نکته اصلی این است که این ظروف وزن سبکی دارند، سبک بودن مزیت مهمی برای این ظروف است زیرا جابجایی آنها را در هنگام شستشو آسان می کند.

داشتن طرح و رنگ های مختلف نیز از دیگر ویژگی های بشقاب خورشت خوری می باشد، از این رو این بشقاب ها با سلیقه بسیاری از افراد مطابقت دارد است و به راحتی با سایر لوازم موجود در آشپزخانه هماهنگ می شود.

یکی دیگر از مزایای بشقاب های خورشت خوری اصل کیفیت بالای آن ها است و این بشقاب ها بسیار شفاف و زیبا بوده و مقاومت خوبی در برابر حرارت غذا نشان می دهند.

بسته بندی بشقاب خورشت خوری باکیفیت نیز بسیار شیک و جذاب است، به علاوه این ظروف به راحتی لب پر نمی شوند و در برابر خط و خش مقاوم هستند، یکی دیگر از ویژگی های این ظروف قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی است.

از ویژگی های دیگر بشقاب های خورشت خوری، مدل های متفاوت آن است، این محصولات از در بهترین کارخانه ها با مواد اولیه مرغوب و ماشین آلات مختلف تولید می شوند.

به همین دلیل در تولید و تهیه آن به نکات مختلفی توجه می کنند، به عنوان مثال تولید کنندگان به اندازه و فرم این محصولات توجه زیادی دارند که برخی از آنها را می توان به صورت زیر مشاهده کرد:

  • مستطیل شکل
  • مربع
  • گرد
  • مثلث
  • بیضی شکل

باید گفت که این گونه بشقاب های خورشت خوری از بسته های ۶ تایی تا بسته های ۳۰ تایی یافت می شوند، این محصولات یکی از سبک ترین، مقرون به صرفه ترین و کاربردی ترین محصولات امروزی در انواع مدل های مختلف هستند.

بشقاب خورشت خوری آرکوپال

بشقاب خورشت خوری آرکوپال لازم به ذکر است که بشقاب خورشت خوری آرکوپال ترکیبی از چینی و شیشه است که سبکتر از چینی می باشد و مقاومت بیشتری نسبت به شیشه دارد و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است.

این محصول در طرح ها، رنگ ها و اشکال مختلف مربع، بیضی و غیره تولید و به بازار عرضه می شود، محصول ذکر شده برای زیبایی و تنوع بخشیدن به سفره شما بسیار موثر است.

رنگ ها و طرح های روی این ظروف هیچ گاه پاک نمی شوند و زیبایی خود را با گذشت زمان حفظ می کنند، این ظروف نیاز به مراقبت دارند تا آسیب نبینند و باید با اسفنج مخصوص و نرم شسته شوند تا تازه و نو بمانند.

حفظ تقاضای زیاد و رضایت مشتریان از محصول مذکور باعث افزایش تولید و فروش بشقاب خورشت خوری آرکوپال شده است، امروزه کارخانه جات تولید کننده این ظروف به دلیل تنوع محصولات و کیفیت بالا در حال رقابت با کشورهای خارجی هستند.

یکی از مزایا و دلایل مهم محبوبیت این ظروف سبک بودن، قابل استفاده در مایکروفر، مقاومت بالا و تنوع زیاد آن است.

ظروف خورشت خوری آرکوپال یکی از زیباترین ظروف پذیرایی نسبت به سایر ظرف ها است، همه دوست دارند میز ناهار یا میز شام خود را به زیبایی و در خور میهمانان بچینند تا بتوانند به خوبی از مهمانان خود پذیرایی کنند.

بشقاب خورشت خوری یکی از بهترین انتخاب ها در بین انواع ظروف آرکوپال می باشد، این محصول در طرح ها، رنگ ها و مدل های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود و خریداران می توانند بنا به سلیقه شخصی خود مناسب ترین مدل آن را انتخاب و استفاده کنند.

برخی رستوران ها نیز از این ظروف برای ایجاد فضایی زیبا و مجلل بر روی میز غذاخوری استفاده می کنند، درست است که غذاهای لذیذ رضایت مردم و مهمانان را جلب می کند، اما داشتن یک سفره زیبا جلب توجه بیشتری خواهد داشت.

از دیگر مزایای استفاده از این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مهمترین ویژگی بشقاب خورشت خوری، این است که این ظروف ظاهر زیبایی دارند و در طرح های متنوع و متناسب با هر سلیقه ای تولید می شوند.
  • این ظروف به دلیل کیفیت بالا بسیار کاربردی هستند و علاوه بر منازل در هتل ها و رستوران ها نیز استفاده می شوند.
  • ویژگی بعدی ظروف مدنظر، ماندگاری و دوام زیاد آن در برابر حرارت است.
  • این دسته از محصولات نسبت به سایر ظروف پذیرایی قیمت مناسب تری دارند.

اگر می خواهید یک میز رویایی با غذاهای زیبا برای مهمانان خود بچینید، حتما از خورشت خوری آرکوپال کمک بگیرید و زیبایی سفره هایتان را دو چندان کنید.

حالا با این تفاسیر حتما به دنبال مکانی مطمئن برای خرید هستید، پیشنهاد ما به شما مرکز فروش ظروف پذیرایی آرکوپال است که طرح های متنوعی را برای شما مشتری گرامی در نظر گرفته است.

بنابراین می توانید جدیدترین طرح های خورشت خوری را با قیمت استثنایی و مناسب به صورت مستقیم از این مرکز تهیه کنید.

سایت فروش ما نیز در اختیار متقاضیان عزیز قرار دارد تا بتوانند با مراجعه به بخش محصولات و مقایسه کیفیت و قیمت ها، مناسب ترین بشقاب خورشت خوری را خریداری نمایند.

در ادامه می توانید با طی مراحل خرید سفارش خود را تایید کنید، بسته به فاصله مبدا تا مقصد، چند روز طول می کشد تا بشقاب خورشت خوری انتخابی شما از طریق پست با بسته بندی کاملا تضمینی برای شما ارسال شود.

ضمنا لازم به ذکر است که محصول خریداری شده بدون کوچکترین شکستگی و در اسرع وقت به شما تحویل داده می شود، پس می توانید با خیالی راحت و آسوده از این مجموعه خرید خود را انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت سفارش محصول، استعلام قیمت بشقاب های خورشت خوری و اطلاع از نحوه بسته بندی محصولات همین حالا با شماره های درج شده بر روی سایت تماس حاصل کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *