قیمت ظروف چینی سبک با مقاومت بالا در برابر شوک های حرارتی

ظروف چینی یکی از پر کاربرد ترین ظرف ها در زندگی روزمره افراد است که دارای مقاومت بالایی می باشند و وزنی سبک و طرح های زیبایی هم دارند.

قیمت ظروف چینی سبک با مقاومت بالا در برابر شوک های حرارتی

قیمت ظروف چینی

قیمت ظروف چینی امروزه ظرف های چینی یکی از قابل اعتمادترین ظروف می باشد که بسیار شناخته شده می باشند و بسیاری از افراد برای مصارف روزمره خود از ظرف ها ی چینی استفاده می کنند ظروف چینی را در انواع و اقسام متنوع درست می کنند که طرح و رنگهای زیبا یی که این ظروف دارند این وسایل را در بین مردم پرطرفدار و محبوب کرده است ظروف چینی همان طور که از اسم آن پیدا است برای اولین بار در کشور چین ساخته شده است و دارای قدمت زیادی می باشد که از خاک مخصوصی هم برای تولید این ظروف استفاده می شود.

ظروف چینی مرغوب و با کیفیت و یژگی های منحصر به فردی دارند که از جمله ی این ویژگی ها باید به وزن سبک آنها اشاره داشت و از دیگر ویژگی های بارزی که ظروف چینی باید داشته باشند قابل استفاده بودن این ظرف ها در مایکروفر و توستر می باشد که اگر این ظرف ها را در مایکروفر بگذاریم نباید شکسته شوند و در صورت شکسته شدن ظرف جنس آن خوب و با کیفیت نیست.

هنگام خرید ظرف های چینی باید شناختی حداقل جزئی از این ظروف داشته باشید مثلا نسبت به قیمت ظروف، بهداشتی بودن آنها، نقش ظرف چینی، برند آن و غیره آگاهی کامل و لازم داشته باشیم و اگر ظروف چینی این ویژگی را نداشته باشند مسلماً ظرفی مناسب برای استفاده روز مره نمی باشد پس هنگام خرید ظروف چینی دقت لازم داشته باشید تا بتوانید بهترین مارک و با کیفیت ترین را انتخاب کنید.

در تولید و ساخت ظروف چینی از قالب های ریخته گری استفاده می شود و وسایل مختلفی از جمله گلدان، قوری و غیره را از این طریق در طرح های زیبا تولید می کنند و بعد از ریختن مواد اولیه درون قالب ها باید برای خشک شدن کامل آن ها صبر کنیم تا کاملا خشک شوند و بعد آنها را از قالب بیرون می آورند.

البته ناگفته نماند هنگام خریداری ست کامل از ظروف چینی به دلیل وزن سنگین آنها توصیه می کنم این وسایل خریداری شده را در کابینت های پایین قرار دهید و از وسایل سبک تر برای داخل کابینت های بالا استفاده کنید چون وزن زیاد در کابینت بالا خیلی خطرناک است.

اگر می‌خواهید چینی با کیفیت را خیلی زود از سایر محصولات با کیفیت پایین تشخیص دهید باید بگویم میزان سفیدی چینی یکی از نشانه های باکیفیت بودن محصول می باشد با توجه به تولید زیاد این محصول در ایران یکی از بهترین برندها در این زمینه چینی زرین ایران می باشد که یکی از با کیفیت ترین محصولات تولید شده در ایران محسوب می‌شود.

هرچه وزن ظروف چینی سبک تر باشد نشان از کیفیت بالای آن دارد و باید هنگام خرید یکی از ملاک های خرید با کیفیت وزن آن باشد که در کنار این ویژگی ها میزان ضخامت ظرف هم مد نظر باشد که این ویژگی ها می تواند در انتخاب این ظرف ها به شما کمک شایانی کنند.

همین طور در در تهیه و ساخت ظروف چینی از سرامیک استفاده می‌شود به همین علت نفوذ پذیری خیلی کمتری دارند و استفاده از این ظروف به دلیل استفاده از مواد مرغوب در تولید آنها کاملا بهداشتی است و مقاومت بسیار بالایی نسبت به ظرف های سفالی هم دارند.

ظروف چینی باید در برابر شوک حرارتی دوام بسیار بالایی داشته باشند مثلا وقتی ظرف را با آب سرد می شویم و بلافاصله درون آن غذای گرم می ریزیم باید این ظرف دوام بالایی داشته باشد و دچار شکستگی نشود ولی باید توجه داشته باشید که این ظرف ها را زیاد سرد و گرم نندازیم.

یکی دیگر از ویژگی هایی که ظرف های چینی باید داشته باشد این است که باید قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را داشته باشند چون امروزه به دلیل سبک مدرن زندگی اکثر مردم برای شستشوی ظروف از ماشین ظرفشویی استفاده می کنند و باید این ظرف ‌ها ویژگی این را داشته باشند که آنها در ماشین ظرفشویی بشویید و در صورت شستن آنها در ماشین ظرفشویی آنها دچار تغییر رنگ نشوند.

ظروف چینی دکوری

ظروف چینی دکوری معمولا برای زیبایی خانه، افراد با سلیقه از ظروف چینی استفاده می کنند.البته محیط داخلی خانه را می توان با ابزار و وسایل تزئینی همچون مجسمه، گل های طبیعی ومصنوعی و غیره بسیار زیبا کرد اما ظروف چینی بهتر از هر وسیله دیگری به خانه شما زیبایی می بخشد، نحوه چیدمان ،رنگ و جنس این ظروف در دکوراسیون خانه شما نقش مهمی دارد که به سلیقه افراد بستگی دارد.

از قدیم تا به حال تعداد زیادی از خانم ها طرف دار ظروف چینی هستند،معمولا ظروف چینی از طرح ورنگ خاص و شیکی بر خوردار هستند به صورت کل دارای انواع زیادی می باشند که شامل شمعدان،ظروف شیرینی خوری،ظروف میوه خوری و غیره می باشند.

طرح ظروف چینی:طرح و نقش این ظروف مدل وسبک های گوناگونی ارائه می شود ، از جمله این سبک هامی توان به سبک کلاسیک،سنتی و نقره کوب اشاره داشت.برای تزئین خانه می توان از سنگ های قیمتی برنز و غیره نیز استفاده کرد.

اندازه ظروف چینی:این ظروف ها در اندازه و ابعاد گوناگونی طراحی می شوند،اگر از این ظروف تنها برای دکوراسیون خانه استفاده می کنید سعی کنید اندازه ظروف را نسبت به محل قرار گیری آن ظروف تهیه کنید، تا اندازه آن با محل قرار گیری آن تناسب داشته باشد و به خانه شما زیبایی کافی ببخشد.

چیدمان ظروف چینی:چیدمان این ظروف ها به اصول خاصی نیازمند است، رعایت کردن این اصول به دکوراسیون خانه تاثیر می گذارد. هر ظروف چینی در جایگاه خود قرار می گیرد از قرار دادن ظروف بزرگ در جای کوچک پرهیز کنید که زیبایی را از خانه می گیرد و فرم خانه را تغییر می دهد.

رنگ‌ های ظروف: تنوع رنگ این ظروف ها بسیار بالا است باید در هنگام خرید دقت کنیم که رنگ ظروف ها با هم تناسب داشته باشند، چون رنگ ها بر احساسات و عواطف انسان تاثیر گذاراست، از رنگ های روشن برای خرید این ظروف استفاده کنید.

کیفیت ظروف های چینی کیفیت این ظروف ها موضوع بسیار مهمی است که تاثیر فراوانی در دکوراسیون خانه شما دارد، اگر ظروفی که شما انتخاب می کنید از نظر جنس،ساخت ،طرح و رنگ سطح پایین و بی کیفبت باشد بعد از مدتی استفاده زیبایی خود را از دست می دهند و باعث دلزدگی شما می شود پس هنگام خرید حتما باید به کیفیت آن دقت کرد تا از خرید خود پشیمان نشوید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *