بزرگترین فروشگاه سرویس ارکوپال درجه یک در شوش تهران

سرویس ارکوپال درجه یک را از خیلی جا ها می توان خریداری کرد ولی در مرکز شهر ها بیشتر پیدا می شود، در ادام این مقاله درباره تاریخچه ظروف ارکوپال گفته می شود.

بزرگترین فروشگاه سرویس ارکوپال درجه یک در شوش تهران

جدیدترین طرح های سرویس ارکوپال خارجی

جدیدترین طرح های سرویس ارکوپال خارجی ظروف شیشه ای ارکوپال طبق گفته ارکوپال، ظروف غذا خوری شیشه ای ارکوپال ، خط تولید ظروف شیشه ای مات این شرکت، برای اولین بار در سال ۱۹۵۸ ظاهر شد. معرفی این خط ظروف ۱۰ سال پس از معرفی برند پرچمدار Luminarc توسط این شرکت صورت گرفت.

دومی ظروف بادوام و جذابی است که از شیشه شفاف ساخته شده است. ظروف آشپزی ارکوپال به دلیل ظاهر مات سفید شیری متمایز خود شناخته شده است. خط تولید ظروف ارکوپال از شیشه عقیق تشکیل شده است. این ماده ارکوپال به دلیل دوام و استحکام شناخته شده است. این دوام نتیجه فرآیند تولید است. در تولید، ظروف به آرامی گرم می شود و سپس به سرعت سرد می شود.

این فرآیند منجر به پوشیده شدن ظروف با روکش لعاب آتش بادوام و زیبایی می شود. خط ظروف ارکوپال به خاطر قطعات جذاب دوره خود شناخته شده است. در طول دوره ۱۶ ساله که خط تولید نمی شد، بسیاری از قطعات قدیمی تبدیل به اقلام کلکسیونی شدند. ارکوپال با ظروف شیشه ای عقیق سفید شیری خود، یکی از اولین انقلاب های صنعتی در تولید شیشه است. زمانی که این شرکت در سال ۲۰۰۰ نام خود را به Arc international تغییر داد، تولید این محصول متوقف شد.

امروزه طرح های بسیار شیکی در بازار ظرف ظروف پیدا می شود، و کمی از این مدل های را نام میبریم:

  • طرح رنگارنگ
  • طرح دیوالی
  • طرح آلاله
  • طرح گل رز

بهترین مارک سرویس ارکوپال ایرانی

بهترین مارک سرویس ارکوپال ایرانی ظروف نازک اما قوی ظروف نازک، اما قوی ارکوپال، ظروف شیشه ای کاملا مقاوم است که در برابر شکستن و براده شدن مقاوم است. این خط همچنین شامل ظروف پخت ارکوپال است که می توان آن را در ماشین ظرف شویی تمیز کرد، در فر پخت و یا به عنوان ظروف مایکروویو استفاده کرد.

ظروف و ظروف پخت و پز شیشه ای به دلیل نحوه ساخت ظروف ، پنج برابر بیشتر از ظروف چینی استحکام دارند. این شرکت ظروف اپال ارکوپال را در خطوط luminarc و arcoroc خود گنجاند که صرفا برای رستوران ها و شرکت های پذیرایی ساخته شده است.

مارک های ظروف ارکوپال ایرانی زیادی هست که هر کدام کیفیت و لعاب خاصی را دارد و قطعا هر کدام از مارک ها فرق می کنند، هنگامی که می خواهیم یک وسیله ای که برایمان چند سال عمر کند باید به نامدار بودن مارک، کیفیت و کمی تحقیق در بازار ظروف را انجام دهیم که قطعا بهترین گزینه را خواهیم انتخاب کرد.

مشخصات سرویس ارکوپال درجه یک چیست؟

مشخصات سرویس ارکوپال درجه یک چیست؟ ارکوپال چگونه ساخته می شود؟ ظروف اپال ارکوپال که از شیشه سکوریت ساخته شده است، دارای عملیات حرارتی انحصاری است که به آن مقاومت مکانیکی تا سه برابر بیشتر از سایر ظروف می دهد. انواع ظروف ارکوپال با قیمت های متفاوت در بازار به فروش می رسد. بیشتر مردم ایران و جهان به ظروف چینی و کریستال علاقه دارند. زیرا علاوه بر داشتن ظاهری شیک، کاملا بهداشتی و ایمن هستند. ارکوپال به معنای ترکیب خلاقانه بین شیشه و چینی است. ظروف ارکوپال همیشه طیف وسیعی از بازار ها را در بر گرفته است. سرویس های ارکوپال سفید یکی از پر فروش ترین محصولات در این زمینه می باشد.


بررسی شکنندگی و استحکام سرویس ارکوپال اصل و درجه یک

‌راه دیگری برای تشخیص سرویس ارکوپال اصل و درجه یک استحکام و شکنندگی آن است. باید گفت دوام و استحکام این ظرف تا ۵ برابر بیشتر از ظروف چینی است. این بدان معناست که ظروف ارکوپال اصلی و درجه یک با کوچک ترین ضربه یا قرار گرفتن در معرض شوک دمایی شکسته یا ترک نمی خورند. برای تشخیص ارکوپال اصل و درجه یک در هنگام خرید قطعا نمی توانید این روش را امتحان کنید، اما اگر سرویس ارکوپال اوریجینال را خریدید و خیلی سریع و با چند شرایط نامطلوب خراب شد، بدانید کالای خریداری شده اصل نبوده است.

قیمت روز سرویس ارکوپال درجه یک در بازار تهران

قیمت روز سرویس ارکوپال درجه یک در بازار تهران تشخیص ارکوپال اصل: ظروف ارکوپال اصلی چه نام دارند؟ ظروف ساخته شده از ماده خامی به نام اپال که در فرانسه تولید می شود به ارکوپال اصلی معروف است. اسپانیا ظروف ارکوپال با کیفیت بسیار بالایی تولید می کند. همین کیفیت بالای ارکوپال اصالتا فرانسه و اسپانیا است که مردم را به خرید این ظروف متمایل می کند و به همین دلیل ظروف ارکوپال تقلبی با برند های مختلف تولید و به بازار عرضه شده است.

وجود این ظروف ارکوپال تقلبی و غیر اصلی اهمیت یادگیری روش های تشخیص ارکوپال اصلی را افزایش می دهد. راه های تشخیص ارکوپال اصل: برای شناخت این راه ها بهتر است ویژگی ها و مشخصات این ظروف را نام ببریم و تفاوت آن ها را با ظروف غیر اصل بیان کنیم. سبکی ظروف ارکوپال اصلی یکی از ویژگی های مهم ظروف ارکوپال، اصل سبک بودن آن هاست. ظروف ارکوپال را معمولا با چینی مقایسه می کنند و باید گفت که وزن ارکوپال اصلی بسیار سبک تر از چینی است.

همچنین اگر ظرف ارکوپال تقلبی باشد قطعا وزن آن ار ارکوپال اصلی بیشتر خواهد بود. بنابراین با در دست گرفتن یکی از راه های شناسایی ارکوپال اصلی دست خواهید یافت. کیفیت ساخت ارکوپال اصلی: راه دیگر برای تشخیص ارکوپال اصل، کیفیت ساخت آن است. برای مثال اگر به ظرف ارکوپال اصلی لومینارک نگاه کنید، می بینید که سطح ظروف کاملا یکنواخت، شفاف و براق است و هیچ گونه برآمدگی، فرورفتگی و زائده ای روی آن وجود ندارد. این کیفیت بالا فقط در ظرف ارکوپال اصلی وجود دارد و قطعا اگر ارکوپال غیر اصلی باشد این کیفیت بالا را نخواهد داشت. قابل استفاده در مایکروویو و ماشین ظرف شویی: یکی از ویژگی های ظروف ارکوپال قابلیت قرار گرفتن آن ها در مایکروفر است.

ارکوپال اصلی اگر در مایکروویو قرار گیرد نمی شکنند و ترک نمی خورد. همچنین هیچ ماده مضری از این ظروف خارج نمی شود و به غذا منتقل نمی شود. بنابراین می توان با خیال راحت از آن ها استفاده کرد. روی بسته بندی ظروف ارکوپال اصل نوشته شده است و برای تشخیص ارکوپال اصلی از غیر اصلی می توان به همین نوشته اعتماد کرد. این بدان معناست که ظروف ارکوپال غیر اصلی چنین نوشتاری و قابلیتی ندارند. در مورد ماشین ظرف شویی هم همینطور.

قیمت سرویس ارکوپال به کیفیت و مکان بستگی دارد و سرویس درجه یک که قطعا بهترین گزینه است از ۱/۳۰۰/۰۰۰ تومان شروع می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *