بزرگترین فروشگاه سرویس غذاخوری چینی مجلسی در تهران

سرویس غذاخوری چینی از دیرباز در مصارف خانگی و پذیرایی از مهمان حرف اول را می زند. این محصول امروزه با داشتن تنوع طرح و مدل و افزايش اقلام موجود در سرویس، کارایی بیشتری را پیدا کرده و بالطبع در بین مصرف کنندگان نیز محبوب گشته است. بزرگترین فروشگاه سرویس غذاخوری چینی مجلسی در تهران، این محصول را در برندهای مختلفی عرضه می کند که هر یک از برندها با داشتن کیفیت و طرح منحصر به فرد از قیمت مختلفی نیز برخوردار هستند. این محصول در نوع تک رنگ سفید و طرحدار تولید می شود که هر یک از طرح های مذکور دارای متقاضیان گوناگونی است لذا تولیدکنندگان با توجه به این امر در تولید طرح های مختلف ظروف مذکور دریغ نکرده و بالعكس طرح های جدید و به روزتری را برای تولید سال به سال ارائه می دهند.

بزرگترین فروشگاه سرویس غذاخوری چینی مجلسی در تهران

ویژگی های سرویس غذاخوری چینی مناسب

ویژگی های سرویس غذاخوری چینی مناسب سرویس غذاخوری چینی امروزه با داشتن تعدد برند، کیفیت گوناگونی نیز دارند. کیفیت های مختلف عموما از ویژگی و خصوصیاتی که دارند مشخص می گردد از این رو شناخت ویژگی برتر این محصول می تواند در انتخاب و خرید بسیار کمک کننده باشد. از ویژگی های یک سرویس چینی خوب و باکیفیت می توان به ضخامت آن اشاره کرد. ضخامت این محصول طبعا نشان دهنده مواد اولیه به کار رفته در مراحل تولید می باشد از این رو هرچه محصول نازک تر باشد سبک تر بوده و در نتیجه زودتر می شکند.

براقیت و شفافیت محصول در نگاه اول برای خریدار جلب توجه می کند این امر به علت لعابکاری بوده که در مراحل پایانی کار لحاظ می گردد‌. نوع لعابکاری و میزان آن بسته به کیفیت تولید می باشد که مدنظر تولیدکنندگان بوده است. از این رو هرچه لعابکاری با ضخامت بیشتر انجام گیرد ظروف چینی درخشندگی خاصی‌ را خواهند داشت. در کنار بحث کیفیت توجه به ظاهر و طرح محصول نیز می تواند تعیین کننده کیفیت آن باشد. عموما طرح های جدید دارای گل و حاشیه می باشند که در داخل یک سرویس، تمام اقلام موجود در یک طرح و رنگ هستند از این رو توجه به تک تک اقلام از نظر یکسان بودن طرح و رنگ در هنگام خرید الزام می باشد. دیده شده است که بعضا طرح و رنگ تعدادی از اقلام موجود در سرویس یکسان نبوده که این امر اهمال کاری را متوجه تولیدکننده می نماید و بالطبع کیفیت برند تولیدی را به مراتب کاهش می دهد.

سرویس چینی مذکور از نطر مدل به چند دسته برتر تقسیم می شود که ممتاز ترین آنها طرح مربع، گرد، لب کنگره ای و مثلثی بوده است. هدف از بیان این مطلب مشخص کردن مدل های موجود در داخل یک سرویس می باشد. امروزه تولیدکنندگان طرح هایی که در قالب ساده یا گلدار ارائه می دهند در مدل های مذکور تولید شده اند لذا خریداران می توانند با توجه به مدل مربع، گرد و سایر مدلهای موجود، طرح مورد پسند را انتخاب و خریداری نمایند به عنوان مثال طرح گل سرویس چینی در انواع مدل گرد، مثلثی، لب کنگره ای و مربع موجود می باشد که در هنگام فروش تمامی مدل ها در طرح منتخب برای تصمیم گیری راحت تر خریدار به معرض نمايش گذاشته می شود.

کیفیت سرویس غذاخوری چینی خارجی چگونه است؟

عموما در بازار فروش، برندهای خارجی این محصول به میزان برند ایرانی با درجه کیفی مختلف عرضه می شود. همانطور که می دانید کیفیت برند خارجی این محصول در مقایسه با برندهای ایرانی بهتر بوده و یک سر و گردن از محصولات ایرانی بالاتر می باشد با توجه به این امر در هنگام خرید توجه به قیمت بالای محصول نیز مورد توجه خریدار قرار می گیرد. سرویس غذاخوری با طرح های گوناگون با برند خارجی صرفا پس از گذر از مراحل واردات و ترخیص کاری به داخل کشور وارد و سپس در بازار فروش عرضه می گردد که هر یک از مراحل مذکور نیازمند پرداخت هزینه در واحد بیشتر می باشد از این رو صادرکنندگان برای سودآوری خود، هزینه های مورد نظر را تعمیم می دهند تا با افزایش قیمت تولید، هزینه ها جیران و در نتیجه به سود برسند.

کیفیت سرویس غذاخوری چینی را می توان با در نظر گرفتن عواملی سنجید. براقیت و ظاهری درخشان، تنوع طرح و مدل، ظریف بودن لبه های انواع ظروف به علت استفاده از دستگاه‌ های تولیدی پیشرفته و همچنین سبک بودن محصول که در کنار ضخامت بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، از عوامل برتری کیفیت می باشد. تنوع در انواع اقلام موجود در سرویس چینی خارجی، طبعا بیشتر از سرویس ایرانی می باشد. به عنوان مثال سرویس ۶ نفره دارای سی پارچه بوده ولی در نوع خارجی این تعداد بیشتر می باشد که علت آن افزوده شدن اقلامی است که می تواند سبب تجملی کردن میز سرو غذا گردد. وجود اقلامی مانند جای دستمال تک نفره، دیس مرغ و کباب و … که جزو اقلام ضروری نمی باشد در نوع خارجی مشاهده می گردد. سرویس اقلام ۱۲ نفره نیز ۱۰۵ تا ۱۲۰ پارچه است. در این سرویس عموما سرویس صبحانه خوری با طور کامل نیز لحاظ گردیده است.

تفاوت سرویس غذاخوری چینی با آرکوپال چیست؟

تفاوت سرویس غذاخوری چینی با آرکوپال چیست؟ آرکوپال یکی از جدیدترین جنس های ظروف غذاخوری می باشد که محبوبیت بالایی را در بین مصرف کنندگان خارجی و داخلی دارا است. این محصول عموما با سرویس چینی تفاوت هایی را دارد که این تفاوت‌ ها سرمنشأ تنوع طرح و کیفیت گشته است. عموما آرکوپال سبک تر و نازک تر از چینی می باشد اما مقاومت آنها در برابر لب پر شدن و شکستگی بیشتر از ظروف چینی می باشد. این محصول می تواند در انواع طرح های رنگی تولید شود لذا مانند ظروف چينی پس از تولید و گذر از مرحله کوره، با طرح و رنگ های خاص طراحی شده و سپس دوباره برای تثبیت بهتر داخل کوره پخته می شود.

این محصول جنسی بین پلاستيک و چینی می باشد. سبکی بالای آن نسبت به چینی سبب شده است تا از ظروف آرکوپال به عنوان ظروف دم دستی نیز استفاده نمود. البته لازم به ذکر است که زیبایی طرح و مدل های این محصول کاربرد پذیرایی در مجالس را نیز امکان پذیر کرده است. عموما اقلامی مانند فنجان و نعلبکی، نمکدان و اقلامی تزئینی در جنس آرکوپال تولید نمی شوند ولی اقلام اصلی مانند پلو خوری، خورشت خوری، دیس، پیش دستی، پیاله و کاسه با جنس مورد نظر در طرح و مدل های مختلف و به روز به تولید می رسند.

سرویس آرکوپال مانند چینی در مدل های لب کنگره ای، گرد، مربع و مثلثی تولید می شوند ولی نمی توانند طرح برجسته‌ ای را مانند ظروف چینی داشته باشند. طرح برجسته مخصوص سرویس چینی بوده که در تولید خود از تجهیزات پیشرفته تولیدی استفاده می شود.

بهترین برند سرویس غذاخوری چینی فرانسوی

عموما ظروف چینی با توجه به برندهای مختلف خارجی، در نوع فرانسوی با کیفیت بالایی تولید و عرضه می شود. برند فرانسوی این محصول چه در جنس چینی و چه در جنس آرکوپال با بهترین و درجه یک ترین نوع نسبت به برند های دیگر به بازار عرضه می شوند. ظرافت طرح این برند به طور یقین قابل مقايسه با برند های دیگر نمی باشد لذا در بازار داخلی و خارجی از طرفداران پر و پا قرصی برخوردار است.

عموما نمايندگی های فروش این محصول در سراسر کشور به فعالیت می پردازند که مستقیما واردکننده انواع ظروف فرانسوی چینی می باشند. خرید از مراکز مذکور علاوه بر دریافت خدماتی مختلف که مختص آن مراکز فروش می باشد، سبب کاهش قیمت و هزینه پرداختی می گردد. عموما مراکز فروش مختلفی در سراسر کشور فعال هستند که در کنار ارائه محصولاتی با برندهای ایرانی، برندهای خارجی نیز به فروش می رسانند ولی طبعا قیمت بالای ارائه شده این محصول در این مراکز امری باور پذیر می باشد. پس خریداران عمده برای صرفه جویی در هزینه های مربوطه، خرید مستقیم را ترجیح می دهند.

خرید سرویس غذاخوری چینی مجلسی از بهترین فروشنده

خرید سرویس غذاخوری چینی مجلسی از بهترین فروشنده نوع مجلسی این ظروف در جنس چینی عموما در زیبایی و شیک بودن بالاتر از نوع دم دستی می باشد. تولیدکنندگان برای این امر از فناوری های جدیدی که برای تولید ظروف چینی به وجود آمده است نهایت استفاده را دارند. نوع مجلسی این محصول صرفا اقلامی را دارا می باشد که در پذیرایی از مهمان می تواند موثر باشد. اقلامی مانند جای دستمال سفره، جای قاشق و چنگال، کفگیر های چینی و ابزاری از این قبیل که سهولت پذیرایی را در مجالس خاص امکان پذیر می نماید.

عموما‌ بهترین فروشنده این محصول اطلاعاتی را از خریدار جویا می شود تا بتواند نوع طرح درخواستی را تشخیص داده و طرح و مدل های باب سلیقه او را پیشنهاد نماید. به عنوان مثال‌ استفاده‌ از ظروف چینی لب طلایی با طرح ساده برای استفاده در تزئین میز غذاخوری ساده و در عین حال شیک مناسب می باشد. اما دکوراسیون داخلی مدرن ولی شلوغ می تواند طرح های برجسته و رنگی را مورد استفاده قرار دهد. انتخاب رنگ ظروف نیز بالطبع می تواند متناسب با طرح ظروف نوشیدنی و رنگ میز غذاخوری مورد توجه قرار بگیرد. راهنمایی هایی در این زمینه صرفا توسط فروشنده به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد لذا خریدارانی که در زمینه انتخاب طرح و مدل ظروف چینی مجلسی اطلاع مفیدی ندارند باید مشاوره هایی را با فعالان این زمینه داشته باشند.

از سویی دیگر اطلاع از بودجه ای که خریدار برای تهیه این محصول در نظر گرفته است می تواند در پیشنهادات فروشنده بسیار موثر باشد. انتخاب برند خارجی همیشه به صلاح نمی باشد لذا می توان با بودجه موردنظر برند ایرانی را انتخاب نمود که با داشتن کیفیتی قابل قبول از زیبایی عالی نیز برخوردار باشد.

بزرگترین تولید کننده سرویس غذاخوری چینی مجلسی در تهران

امروزه مراکز تولیدی مختلفی در ایران به تولید انواع ظروف غذاخوری چینی می پردازد که طبعا به علت داشتن استراتژی های خاص در این زمینه، کیفیت و طرح های متفاوتی را رقم می زنند. بزرگترین تولیدکننده این محصول در نوع مجلسی در تهران می باشد که سالانه میزان بالایی از طرح و مدل های جدید را تولید و روانه بازار می نماید. این مرکز به تولید محصولات صادراتی نیز می پردازد که برای صادرات به کشورهای همسایه، کیفیت در تولیدات خود را در این زمینه در اولویت قرار داده است.

در این مراکز علاوه بر مواد اولیه و متریال تولیدی جدید و باکیفیت، تجهیزات و دستگاه‌ های تولیدی تمام اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد که نتیجه عالی را در تولید به جا می گذارد. افزایش روند سرعت تولید با بهترین درجه کیفی به علت استفاده از روش های جدیدی است که با استفاده از علم فناوری و تکنولوژی به وجود آمده است.

عموما مراحل تولید هر یک از اقلام یکسان می باشد ولی تجهیزات مورد استفاده و زمان موردنیاز برای تولید هر یک از اقلام و همچنین مدل ها به طور جد متفاوت است. به عنوان مثال تولید پیاله کوچک با تولید قوری چینی در محاسبه زمان تولید و مقدار مواد اولیه یقینا متفاوت می باشد از این می توان حدس زد که قیمت های این محصول نیز می تواند به تبعیت از هزینه های تولیدی، گوناگون باشند. این امر در هنگام خرید تکی انواع اقلام چینی به راحتی مورد مشاهده قرار می گیرد.

برای تشخیص برند های تولیدی این محصولات، تولیدکنندگان عموما آرم و نشان برند تولیدی را در پشت محصول درج می نمایند. درج کردن آنها با توجه به سلیقه تولیدکنندگان به صورت برجسته‌ یا رنگی می باشد که به راحتی در هنگام خرید قابل مشاهده است. درج نشان در پشت تمامی اقلام حتی قوری و پیاله نیز انجام می گیرد.

قیمت روز سرویس غذاخوری چینی مجلسی درجه یک

قیمت روز سرویس غذاخوری چینی مجلسی درجه یک سرویس مجلسی عموما به علت جذاب بودن طرح و استفاده از مواد اولیه بیشتر در مراحل تولید با قیمت های بالاتری به فروش می رسند. این محصول در نوع گلدار رنگی و طلایی، طرح حاشیه ای، لب طلایی و ساده عرضه می گردد که هر کدام از آنها به عنوان ظروف مجلسی خریداری و مصرف می شود. با توجه به تعدد طرح، تنوع در رنگبندی نیز در راس کار تولیدکنندگان قرار گرفته است. رنگ های پرمصرف در تولید این محصول آبی، قرمز، زرد، صورتی و مشکی می باشد که در مدل های برجسته یا ساده ارائه می گردند.

قیمت روز این محصول با کیفیتی درجه یک عموما در بازار فروش به صورت نوسانی اعمال می گردد علت این امر نوسان قیمت ارز در داخل کشور و در نتیجه بالا یا پایین رفتن قیمت مواد اولیه موردنظر می باشد. از این خریداران در هنگام تهیه باید استعلام قیمت روز را در طرح و مدل منتخب داشته باشند برای این کار مراجعه به سایت فروش برند مذکور می تواند یکی از راه های سریع و موثر باشد. خرید از سایت مزبور نیز در طی سالهای اخیر به بالاترین حد خود رسیده است. تقاضای بالا در روش آنلاین برای پایین بودن قیمت محصولات موردنظر می باشد که به صورت مستقیم به فروش می رسند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *