خرید اینترنتی ارکوپال امریکایی از نمایندگی اصلی دارای ضمانت اصالت کالا

آرکوپال آمریکایی نسل جدیدی از ظروف است که با ترکیب چینی و پیرکس تولید شده است و همین امر موجب شده که نشکن باشد و به راحتی بتوان در مایکروفر، مایکرو ویو، سولاردم و فر از آن استفاده نمود.خرید اینترنتی ارکوپال امریکایی از نمایندگی اصلی دارای ضمانت اصالت کالا

خرید اینترنتی ارکوپال امریکایی

خرید اینترنتی ارکوپال امریکایی آرکوپال یا چینی پیرکس از آن دسته از ظروف است که در تنوع بالا و در طرح و رنگ و مدل های مختلف تولید و روانه بازار می شود و به دلیل نشکن بودن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و در بازار ایران نیز این محصول به وفور یافت می شود.

تفاوت آرکوپال های فرانسه و آمریکایی در این است که نوع فرانسوی آن در خود کشور فرانسه تولید و به سراسر دنیا صادر می شود اما نوع آمریکایی آن به سفارش کشور امریکا و توسط کشور تایلند ساخته می شود.

از دیگر تفاوت ها می توان به ظاهر این محصول اشاره کرد که آرکوپال آمریکایی به دلیل آن که در ساخت آن از پیرکس استفاده شده است بسیار براق و صاف و صیقلی و جذاب است و طرح و رنگ های متنوع تری دارد اما در ارکوپال فرانسه براق بودن زیاد به چشم نمی آید و نسبتا ظاهری مات دارد همین امر موجب شده است که بازار آرکوپال آمریکایی پر رونق تر باشد.

در مطالب بالا به برخی از ویژگی های این نوع ظروف در حالت کلی پرداخته شد ولی اگر بخواهیم دیگر مشخه ی این محصول را قید کنیم می توانیم به سبک بودن آن اشاره کنیم. فرایند تولید آرکوپال بسیار به تولید ظروف شیشه ای شبیه است اما از ظروف بلور بسیار سبک تر است و همین امر موجب پر فروش شدن این محصول شده است.

در ساخت آن از سیلیس، آهک، کربنات سدیم و … استفاده شده است و در دمای بالا به آن شکل داده می شود و فرایند تولید آن طوری صورت می گیرد که از ظروف چینی نازکتر ولی در عین حال بسیار مقاوم در برابر ضربه و حرارت است.

تمام این خصوصیات باعث شده است که روزانه به طور مستمر بتوان از ان استفاده نمود. در قدیم فقط ظروف چینی و شیشه ای در بازار ها موجود بودند که علاوه بر سنگین بودن هر لحظه امکان لب پر شدن و شکسته شدن آن ها وجود داشت. به همین منظور بانوان سعی می کردند طی فعالیت های روزانه که در منزل دارند از ظروف استیل و ملامین استفاده نمایند و ظروف چینی و شیشه ای برای مواقعی باشد که مهمان در منزل حضور دارد. اما امروزه به دلیل این ویژگی های منحصر به فرد ظروف آرکوپال افراد در منازل خود نیز برای استفاده های روزانه می توانند از این محصولات استفاده نموده و از خوردن غذا و تنقلات در ظروف شیک لذت ببرند.

لازم به توضیح است که خرید این دسته از ظروف بسیار به صرفه هستند چرا که قیمت مناسبی دارند و از طرفی چون شکسته نمی شوند مصرف کنندگان مجبور نیستند بعد از مدتی دوباره اقدام به خرید نمایند.

آرکوپال آمریکایی را بدون هیچ دغدغه ای می توان توسط ماشین ظرفشویی شست چرا که ب گونه ای تولید شده است که ضد خش بوده و مشاهده شده است که آن دسته از ظروفی که خطوط و نقش های طلایی دارند نیز آسیب ندیده اند و تغییری در ظاهر آن ها ایجاد نشده است.

یکی دیگر از قابلیت های این ظروف بزرگ بودن آن هاست که زیبایی آن را دو چندان کرده است و از طرفی سرو غذا در آن راحت است.

همان گونه که قبلا گفته شد این محصول بسیار متنوع است و در شکل های بیضی، گرد، مربع، مستطیل و دالبر در بازار موجود است و افراد با توجه به سلیقه خود آن را خریداری می نمایند. اما این نکته قابل ذکر است که ظروفی که لبه های گرد دارند نسبت به آن هایی که گوشه دارند استفاده ی راحتی دارند و بهتر در کابینت، ماشین ظرفشویی و اب چکان قرار می گیرند و بر اثر ضربه ی شدید زود لب پر و شکسته نمی شوند ولی آرکوپال های گوشه دار مراقبت بیشتری لازم دارند.

اگر بخواهیم از نظر طرح آن را مورد بررسی قرار بدهیم طرح های کلاسیک قدیمی تر هستند و طرح های مدرن، مجلسی و فانتزی جوان پسند تر بوده و با توجه به نوع مهمانی ها مورد استفاده هستند و فروش بهتری دارند.

اصولا برای شمارش ظروف از اصطلاحات دست و پارچه استفاده می شود. اگر هر یک از انواع ظروف به تنهایی خریداری شوند از واژه ی دست استفاده می شود که هر دست شامل 6 عدد ظرف است و اگر به صورت سرویس تهیه شود یعنی شامل پلوخوری، خورشت خوری، میوه خوری و … باشد از پارچه برای شمارش آن استفاده می شود.

برای خرید این ظروف می توان به دو صورت اقدام نمود یا باید به صورت حضوری به فروشگاه ها و مغازه های عرضه این محصول مراجعه کرد. این نوع خرید علاوه بر هزینه ی رفت و آمد و خستگی ناشی از آن موجب می شود که شما به طور کامل نتوانید طرح ها و مدل ها را مشاهده و انتخاب کنید و دست شما برای دیدن تمام طرح و مدل ها بسته است چرا که امکان ندارد بتوانید به تمام آرکوپال فروشی های سطح شهر مراجعه کنید. لذا با خرید اینترنتی ارکوپال آمریکایی می توانید به راحتی به سایت نمایندگی اصلی این محصول مراجعه کرده و با مشاهده طرح ها و انتخاب مدل مد نظر خود اقدام به خرید و سفارش آن نمایید. شما با این کار در وقت و زمان خود صرفه جویی کرده اید و بدون تحمل خستگی ناشی از خرید و رفت و آمد ظروف مورد سلیقه ی خود را خریداری نموده اید.

توصیه می شود که آرکوپال را حتما از نمایندگی اصلی خریداری کنید تا دارای ضمانت اصالت کالا باشد و با خیالی آسوده آن را سفارش دهید چرا که نوع تقلبی آن در بازار وجود دارد. اصولا شرکت های تقلبی به دلیل این که فقط پول برای ان ها مهم است، رضایت مشتری برایشان ارزشی ندارد و با ارسال نادرست و غیر استاندارد کالا موجب خسارت به خریدار می شوند. لذا واجب است که از سایت های معتبر مرتبط با آرکوپال خریداری شوند که در صورت شکستگی شامل بیمه و گارانتی شوند و کالای سالم را به دست مشتری برسانند. در مواقعی این نمایندگی ها با برگزاری جشنواره هایی بر روی محصولات خود تخفیفاتی را اعمال می کنند یا هزینه ی ارسال رایگان را در نظر می گیرند که خرید را به کام خریدار شیرین کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *