خرید جدیدترین بشقاب چینی هتلی از بهترین فروشگاه

امروزه یکی از اصلی ترین محصولاتی که در سراسر جهان از آن ها برای خوردن غذا و مواد خوراکی دیگر استفاده می شود، انواع محصولات چینی است. بشقاب چینی یکی از پر مصرف ترین آن ها است که نسبت به انواع دیگر از کاربرد بیشتری برخوردار است. این نوع محصولات دارای انواع مختلفی هستند که بشقاب چینی هتلی یکی از پر مصرف ترین آن ها است. برای خرید جدید ترین بشقاب چینی هتلی از بهترین فروشگاه، راه های زیادی وجود دارند که در ادامه بیشتر در مورد آن ها خواهیم گفت.

خرید جدیدترین بشقاب چینی هتلی از بهترین فروشگاه

جدیدترین مدل های بشقاب چینی هتلی

جدیدترین مدل های بشقاب چینی هتلی انسان از قدیم تا امروزه برای غذا خوردن از وسایل مختلفی استفاده می کنند که بشقاب و محصولات چینی یکی از اصلی ترین و مهم ترین آن ها است. این محصولات که دارای انواع بسیار متنوعی هستند، در جدید ترین مدل ها تولید می شوند که هر کدام با توجه به عوامل مختلف، دارای ویژگی ها و کیفیت های متفاوتی نیز می باشند.

هتل ها یکی از مراکزی است که از بشقاب چینی به تعداد بسیار بالایی استفاده می کنند. این نمونه از بشقاب ها دارای کیفیت ها و اندازه های متفاوتی نسبت به نمونه های دیگر هستند که توسط مراکز تولیدی در طرح ها و رنگ های جدید تولید می شوند.

بشقاب چینی هتلی، بیشتر دارای مدل های ساده و گل دار هستند که از کیفیت های نسبتا مطلوبی برخوردار می باشند. این بشقاب ها دارای انواع زیادی هستند که هر کدام با توجه به طرح، مدل، کیفیت و … به دسته بندی های گوناگونی تقسیم می شوند.

آرکوپال، پیش دستی، بشقاب پلو خوری، خورشت خوری و… از جمله مهم ترین انواع این نوع از بشقاب های هتلی می باشند که هر کدام دارای تنوع بسیار زیادی هستند. این نوع از بشقاب ها به صورت سرویس های ۱۲ و ۶ تایی دسته بندی می شوند.

نحوه ی تولید چینی هتلی نسبت به خانگی متفاوت است که از مواد مختلفی نیز در تولید آن ها استفاده می شوند. نوع مواد به کار رفته در تولید آن ها و همچنین دمایی که برای تولید این چینی ها استفاده می شوند، با یکدیگر تفاوت دارند، که سبب شده است تا بشقاب ها هر کدام دارای خصوصیات متفاوتی باشند.

تفاوت بشقاب چینی هتلی با خانگی چیست؟

از رایج ترین و پر مصرف ترین انواع سرویس های غذا خوری در سراسر جهان، سرویس های چینی می باشند که بیشتر به دو صورت هتلی و خانگی تولید و روانه بازار می شوند. ظروف چینی خانگی نسبت به انواع هتلی دارای تفاوت های بسیار زیادی است که آن ها را نسبت به نوع هتلی متمایز کرده است.

ظروف چینی، تکامل یافته از انواع سرامیک است که دو نوع خانگی و هتلی از آن ها تحت شرایط خاصی تولید می شوند. در زیر به برخی از مهم ترین تفاوت های بشقاب چینی هتلی با خانگی اشاره می کنیم:

  • ظروف چینی هتلی از استحکام بیشتری برخوردار است زیرا از آن ها به صورت روزمره استفاده می شود که احتمال آسیب دیدن آن ها بیشتر است.
  • ظروف هتلی و خانگی باید ضد میکروب و باکتری باشند تا آلودگی را به خود جذب نکنند.
  • ظروف هتلی نسبت به انواع خانگی، نسبت به آلودگی ها دارای مقاومت بیشتری هستند که بیشتر آن ها را می توان با مواد شوینده ی مختلف و همچنین با دستگاه های گوناگون شست و شو کرد.
  • ظروف چینی خانگی دارای طرح و رنگ های بسیار متنوع تری نسبت به انواع دیگر است که می توان آن ها را مطابق با سلیقه ی خود خریداری نمود.
  • تفاوت عمده ی دیگر آن ها نیز به تعداد سرویس ها بر می گردد که انواع ظروف چینی هتلی از تعداد بیشتری برخوردار هستند.

اطلاع از تفاوت ظروف چینی هتلی و خانگی به شما در هنگام خرید انواع سرویس های چینی کمک بسیار زیادی می کنند تا بتوانید آن ها را مطابق با نیاز خود خریداری و استفاده نمایید.

بهترین برند های بشقاب چینی هتلی ایرانی

بهترین برند های بشقاب چینی هتلی ایرانی کارخانه های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که با استفاده از ترفند ها و روش های مختلف انواع بشقاب چینی را در کیفیت های متفاوت تولید و روانه بازار می کنند که هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی نیز می باشند.

شرکت های تولیدی محصولات خود را با برند های مخصوص به خود در سراسر جهان توزیع می کنند که در پشت انواع محصولات، اسم برند ها به چشم می خورند. هر چه کیفیت نمونه های تولیدی یک شرکت، بهتر باشند، برند آن ها از مرغوبیت بیشتری نیز برخوردار خواهند بود‌‌.

در ایران نیز مراکز زیادی وجود دارند که انواع بشقاب چینی هتلی و خانگی را با برند های ایرانی و خارجی به فروش می رسانند که هر کدام دارای قیمت و مشخصات متفاوتی هستند.

بهترین برند های بشقاب چینی هتلی ایرانی، آن هایی هستند که انواع محصولات تولیدی خود را در بالاترین کیفیت تولید و با مناسب ترین قیمت به فروش می رسانند. مردم نیز از این برند ها به طور چشمگیری استقبال می کنند. برند های ایرانی بشقاب چینی هتلی، محصولات تولیدی خود را در سرویس های مختلف عرضه می کنند که هر کدام دارای تعداد و اندازه های متفاوتی است. ‌‌‌‌‌‌‌‌

برند های خارجی موجود در کشور، از قیمت های بالاتری نسبت به برند های داخلی برخوردار هستند که این اختلاف قیمت به عوامل زیادی بستگی دارند‌. بسیاری از افراد از سرویس های مختلفی در خانه استفاده می کنند. ظروف پذیرایی از اهمیت ویژه ای در بین آن ها برخوردار است به طوری که از انواع ظروف چینی با کیفیت و گران برای پذیرایی استفاده می کنند.

راهنمای انتخاب بشقاب چینی هتلی درجه یک

بشقاب های چینی همانطور که گفته شد از پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین محصولاتی است که هم به صورت خانگی و هم در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. این بشقاب ها با توجه به کاربردی که دارند، از جنس و کیفیت متفاوتی نیز برخوردار هستند که هر کدام مناسب برای استفاده ی به خصوصی است. برای انتخاب و خرید انواع بشقاب ها، باید اطلاعات لازم و کافی را در مورد آن ها بدانید تا بتوانید بهترین آن ها را متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

در زیر به برخی از مهم ترین نکات برای راهنمای شما در هنگام خرید انواع بشقاب چینی هتلی درجه یک اشاره می کنیم تا با مطالعه ی آن، با ویژگی ها و خصوصیات این محصولات بیشتر آشنا شوید:

  1. نمونه های تولیدی باید نشان استاندارد داشته باشند زیرا ‌‌‌‌‌در ساخت آن ها از مواد سرطان زایی مثل سرب استفاده می شود که هر چه درصد آن ها کمتر باشد، از مرغوبیت بیشتری برخوردار است.
  2. ظروف چینی هتلی باید از استحکام خوبی برخوردار باشند. همچنین آن ها باید مقاومت خوبی در برابر ضربه و لب پر شدن داشته باشند.
  3. این نوع از بشقاب ها باید ضد آب باشند تا به راحتی کثیف نشده و تمیز کردن آن ها نیز راحت تر باشد.
  4. هنگام خرید، به لعاب آن ها نیز توجه کنید زیرا چینی مرغوب دارای سطحی صاف و صیقلی است که کوچکترین ترکی ندارند.

امروزه بشقاب های چینی در کیفیت های مختلفی تولید می شوند که تشخیص مرغوبیت آن ها احتیاج به آگاهی دارد.

شرکت های تولید کننده ی بشقاب چینی، از دستگاه های بروز و مجهزی استفاده می کنند تا انواع بشقاب را به صورت رنگی و با مدل های متنوع تولید کنند. بشقاب های رنگی بیشتر به صورت خانگی مصرف می شوند.

فروش ارزان بشقاب چینی هتلی توسط بزرگترین تولید کننده

فروش ارزان بشقاب چینی هتلی توسط بزرگترین تولید کننده بشقاب چینی از آن دست محصولاتی است که با توجه به کاربرد های وسیعی که دارند، افراد زیادی اقدام به تولید آن ها به روش های مختلف می کنند. همچنین این نمونه از چینی ها، در تعداد و اندازه های متفاوتی تولید می شوند که قابل استفاده در مکان های مختلفی هستند.

چینی هتلی یکی از انواع پر کاربرد و پر مصرف این چینی ها هستند که توسط مراکز زیادی تولید می شوند. بزرگ ترین تولید کننده ی آن ها، هر ساله این نوع از محصولات را در کیفیت های متنوع و در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و روانه بازار می کنند که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند.

ارکوپال، چینی شیشه ای، گلدار و ساده، همواره جزو پر مصرف ترین آن ها بوده است که توسط مراکز تولیدی به شیوه های مختلفی به فروش می رسند. فروش ارزان بشقاب چینی هتلی توسط بزرگ ترین تولید کننده، سبب شده است که افراد زیادی اقدام به خرید این محصول از درب کارخانه های تولیدی کنند.

بشقاب پلوخوری، نسبت به انواع دیگر بشقاب ها از مصرف بیشتری برخوردار هستند که در شکل ها و رنگ های مختلف و در اندازه های متفاوتی تولید می شوند.

امروزه نمونه های جدیدی از بشقاب ها نیز تولید می شوند که بیشتر به صورت تزیینی می باشند. این نوع از بشقاب ها که بیشتر شکل و شمایل تزیینی دارند نسبت به نمونه های دیگر دارای طرح و مدل های متنوع تری هستند که آن ها را به یکی از قشنگ ترین انواع چینی در سراسر جهان تبدیل کرده است.

قیمت روز بشقاب چینی هتلی در بازار داخلی

هتل یکی از مراکز عمومی است که افراد زیادی در تمامی شهر ها از آن ها استفاده می کنند. در این مکان ها از انواع بشقاب چینی استفاده می شود که دارای انواع مختلفی هستند. چینی ها با توجه به نوع و اندازه ای که دارند در مکان های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند.

بشقاب های چینی زیادی در بازار های داخلی وجود دارند که بسیاری از آن ها توسط کارخانه های داخلی تولید شده و برخی از آن ها نیز از دیگر کشور ها وارد می شوند که هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی هستند.

قیمت روز این بشقاب ها توسط مراکز تولیدی تعیین می شوند که به عوامل زیادی از جمله کیفیت، نوع، اندازه، شرکت تولیدی و… بستگی دارند. قیمت فروش این نوع از محصول در شهر های مختلف کشور متفاوت است که می‌توانید آن ها را از طریق راه های مختلف با قیمت های متفاوت تهیه و خریداری نمایید.

بشقاب چینی بیضی شکل، نسل جدیدی از انواع این محصولات است که توسط کارخانه های مربوطه تولید و روانه بازار می شوند. نمایندگی های این شرکت ها، انواع نمونه های تولیدی را در بسته بندی های مختلف به سراسر کشور توزیع و پخش می کنند که قیمت های آن ها نیز متفاوت است.

بشقاب چینی دور طلایی نیز یکی دیگر از انواع بشقاب ها است که امروزه از آن ها بیشتر در هتل ها استفاده می شوند که یکی از جذاب ترین و محبوب ترین انواع آن ها شناخته می شوند. انواع ظروف چینی هتلی از استحکام بالایی برخوردار هستند که همین امر باعث شده است تا از آن ها به صورت مکرر استفاده نمایند.

بزرگترین فروشگاه بشقاب چینی هتلی صادراتی در تهران

بزرگترین فروشگاه بشقاب چینی هتلی صادراتی در تهران ایران یکی از بزرگ ترین کشور های تولید کننده ی انواع بشقاب چینی هتلی در جهان است که آن هارا تحت شرایط خاص از مواد مختلف تولید می کنند که هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی هستند. این بشقاب های تولیدی، دارای بالاترین کیفیت ها می باشند که همین امر سبب شده است که افراد زیادی اقدام به خرید نمونه های داخلی کنند.

بشقاب های تولیدی در کشور، دارای کیفیت بالا و طرح های بسیار جذابی هستند که به همین دلیل از سایر کشور ها نیز دارای خریداران بسیار زیادی است که سالانه تعداد بالایی از آن ها به شکل های مختلف به دیگر کشور ها صادر می شوند. این نوع از فروش یکی از بهترین روش های کسب درآمد شرکت های تولیدی است که اقدام به صادرات انواع بشقاب ها به دیگر کشور ها می کنند. این نوع از محصولات، از اصلی ترین نمونه های صادراتی کشور به شمار می آیند.

نمونه های صادراتی از کیفیت های بسیار بالایی برخوردار هستند که بسیاری از انواع آن ها در فروشگاه های داخلی نیز به فروش می رسند. بزرگ ترین فروشگاه بشقاب چینی هتلی صادراتی در تهران، آن ها را در بسته بندی های متنوع و با قیمت های مختلف، به شیوه های زیادی به فروش می رسانند که می توانید آن ها را به صورت حضوری و غیر حضوری تهیه کنید.

ما در این مجموعه انواع بشقاب چینی هتلی و خانگی را با مناسب ترین قیمت به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش می رسانیم که می‌توانید آن ها را از طریق تماس با کارشناسان ما سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید. ما همچنین به شما کمک می کنیم تا بهترین آن ها را متناسب با نیاز خود تهیه و استفاده نمایید.

بشقاب های تولیدی در کشور به صورت عمده و تکی به فروش می رسند که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند. اگر به صورت عمده خریداری کنید می‌توانید آن ها را با قیمت های مناسب تهیه نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *