خرید جدیدترین سرویس غذاخوری 12 نفره چینی ارزان

سرویس غذاخوری 12 نفره چینی، در مراکز عرضه لوازم خانگی امکان خرید عمده انواع سرویس غذاخوری، با قیمت ارزان فراهم آمده است. سرویس غذا خوری از ضروری ترین و پرکاربردترین وسایل مورد استفاده در هر آشپزخانه می باشد که نمونه های خارجی و ایرانی آن در بازار موجود است. خرید عمده سرویس غذاخوری چینی با مراجعه به فروشگاه های معتبر لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه در بازار می توان اقدام به خرید عمده سرویس غذا خوری با نازلترین قیمت نمود.

خرید جدیدترین سرویس غذاخوری 12 نفره چینی ارزان

انواع سرویس غذاخوری چینی را بشناسید

انواع سرویس غذاخوری چینی را بشناسید برای شناخت انواع سرویس غذاخوری چینی، در مطالب زیر به آن اشاره شده است:

_چینی مقصود:

یکی از قدیمی ترین و بهترین برند ظروف چینی در ایران، چینی مقصود است موفقیت در ثبت این تکنولوژی در کشور موجب شد که تا سایر شرکت های تولیدی چینی نیز به این حرفه روی آورند و با کمک خلاقان این صنعت،آن را در ایران توسعه دهند. چینی مقصود یکی از نخستین تولید کنندگان چینی پس انقلاب در ایران محسوب می شود و امروزه می توانید محصولات آن را حتی بدون نیاز به حضور از طریق سایت های معتبر در سراسر کشور خریداری کنید.

_چینی نسترن:

برند ایرانی که تازه شروع بکار کرده است. مجموعه چینی نسترن با توجه به تجربه طولانی در خصوص تولید چینی، اقدام به تولید چینی های ظروف هتلی، خانگی، دکوراسیون و رستورانی نموده است و تمامی محصولات فوق علاوه بر کیفیت، دارای زیبایی و طرح های متنوع فراوانی می باشد. قالب ها و طرح های گوناگون و متنوع، چینی نسترن باب سلیقه ی همگان می باشد.

_چینی توس:

یکی از برند های چینی با تنوع بسیار زیبا و منحصر به فرد در ایران، چینی توس به شمار می رود. با داشتن سرویس چینی توس در کابینت آشپزخانه خود، از صبح تا شام با بکارگیری از ظروف متعدد بی نیاز می شوید. چرا که سرویس چینی توس، هر نوع ظروفی را که نیاز داشته باشید دارد.

_چینی پردیس:

یکی دیگر از برند های معتبر ظروف چینی در ایران، چینی پردیس کاشان است که با بیش از چند دهه و رعایت استاندارد های جهانی توانسته نظر بسیاری از خریداران داخلی و البته خارجی را به خود جلب کند و بیشترین آمار فروش را در بین سایر چینی های دیگر دارد.

زیباترین طرح های سرویس غذاخوری چینی

زیباترین طرح های سرویس غذاخوری چینی در زیر عنوان شده است:

_گل برجسته:

مهم ترین نکته در هنگام خرید سرویس چینی گل برجسته توجه به زیبایی فرم و طرح و نقش برجسته ظروف چینی است، توجه زیادی باید به طرح و رنگ دلخواه داشته باشید، اگر علاقمند به رنگ خاصی هستید و یا تمایل دارید سرویس چینی خود را با سایر لوازم منزل خود ست کنید، بهتر است ظروفی را خریداری نمایید که دارای تنوع کافی در گل و نقش برجسته ی آن باشند.

_لب طلایی:

از بهترین برندهای موفق در زمینه ی چینی است که در بازار موجود می باشد، که در زمینه تولید لوازم خانگی و آشپزخانه ها فعالیت می کند و محصولات خود را به کشور های مختلف جهان صادر می کند، این محصول برند دسینی می باشد که لبه های آن به صورت طرح دار می باشد و بر لبه آن نوار طلایی رنگی طراحی شده که شفافیت و زیبایی آن را دو چندان کرده است.

_سفید ساده:

به افرادی که طرح های سفید ساده را ترجیع می دهند، این مدل سرویس چینی پیشنهاد می شود، این مدل سرویس چینی از نوع درجه یک است که به صورت پارچه های مختلف به بازار عرضه می شود و متناسب با تعداد افراد در پارچه های متنوع تولید می شود.

_سلطنتی:

ظروف چینی سلطنتی،دارای طرح های گل و یا طرح های سنتی می باشد که در بازارهای داخلی دیده می شود که به نوبه خود بسیار زیبا و قابل توجه هستند. در این بین همیشه محصولات ظروف سلطنتی متنوعی دیده می شود که در تجارت ظروف چینی سلطنتی، رتبه این ظروف بسیار زیاد می باشد.

_سرمه ای:

از زمان قدیم تا به الان طرح های سرمه ای ظروف بسیار پر طرفدار بوده اند و هنوز هم با گذشت سال ها این مدل طرح ها از مد نیفتاده و افراد زیادی درصدد خرید آن بر می آیند، از جدیدترین طرح این مدل همراه با طرح های سرمه ای رنگی که در حاشیه آن وجود دارد، در بازار به فروش می رسد.

راه های تشخیص سرویس غذاخوری چینی خارجی

راه های تشخیص سرویس غذاخوری چینی خارجی راه های تشخیص سرویس غذاخوری چینی خارجی را می توان با توجه عوامل مختلف بررسی کرد.

سرویس چینی خارجی مانند چینی‌های ایرانی دارای شکل‌های متنوع گرد، چهار گوش یا سه گوش می باشد. معمولاً ظروف پذیرایی برای مهمانی‌های رسمی، سرویس چینی خارجی با شکل گرد است. سرویس‌های چینی خارجی برای الهام گرفتن از طرح‌های خود از ظروف قصر‌های سلنطتی استفاده می‌کنند و این طرح‌ها حالتی تشریفاتی و سلطنتی دارند با این حال در برند‌های فرانسوی و آلمانی هم می‌توانید طرح‌ های ساده تر و مدرن‌تر را هم پیدا کنید.

قیمت سرویس چینی خارجی مخصوصاً آن‌هایی که تولید کشور فرانسه و آلمان می‌باشند، از چندین میلیون شروع شده و بسته به تعداد پارچه های سرویس، قیمت افزایش پیدا می‌ کند. در حالی که می‌توانید همان سرویس را از برند‌های ایرانی با قیمت کمتری مثلاً زیر یک میلیون خریداری نمایید.

یک نکته مهم درباره خرید سرویس چینی خارجی این است که باید سرویسی بخرید که همچنان در حال تولید باشد زیرا اگر قطعاتی از سرویس بشکند یا لازم باشد تعدادی ظروف به سرویس اضافه کنید باید بتوانید در آینده این قطعات را با همان طرح پیدا کرده و به سرویس قدیمی خود اضافه نمایید. در آخر باید بگوییم که برای خرید بهترین مارک سرویس غذاخوری چینی خارجی، به فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

همچنین برای خرید برند‌های معتبر خارجی حتماً از فروشنده، شناسنامه کالا و برگه ضمانت یا همان گارانتی را بخواهید و این گارانتی ها باید با مهر فروشگاه و امضا فروشنده به دست خریدار برسند.

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید سرویس غذاخوری چینی خارجی، توجه به نام سازنده و برند محصول می باشد. با وجود محصولات متفرقه در بازار امروز که اتفاقا از دارای تنوع بسیاری نیز هستند، خرید ظروف چینی صرفا به دلیل طرح و نقوش زیبا یا قیمت پایین می تواند تجربه خرید خوبی را به همراه نداشته باشد و اعتماد کردن به برندهای با سابقه طولانی چینی که در طول سالها کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش خود را محفوظ نگه داشته اند و از محبوبیت بیشتری نزد مشتریان خود برخوردارند، انتخاب عاقلانه ای خواهد بود.

مشخصات کلی سرویس غذاخوری چینی المانی

مشخصات کلی سرویس غذاخوری چینی المانی به شرح زیر می باشد.

1_سبک باشد:

استفاده و شستشوی ظروف چینی سنگین، مشکل است، پس توجه کنید که چینی سبک و مناسبی انتخاب کنید.

2_شفاف و نور گذر باشد:

چینی را در مقابل نور بگیرید، باید نور از آن عبور کند و چینی شفاف باشد.

3_در برابر ضربه مقاوم باشد:

چینی باکیفیت در مقابل ضربه‌های کوچک نمی‌شکند و لب پر نمی‌شود.

4_ترک نخورد:

چینی خوب بر اثر فشار کمی که به آن وارد می‌شود، ترک نمی‌خورد. پس زمانی که شما ظروف را داخل کابینت روی هم قرار می‌دهید، نگران نباشید. صدای آن زنگ‌دار باشد؛

5_صدای زنگ بدهد:

ضربه‌ای کوچک با ناخن دست به ظرف چینی بزنید، باید صدایی شبیه به زنگ داشته باشد. صدای زنگ‌دار و طولانی‌، نشان می‌دهد چینی شما از مواد باکیفیت ساخته شده ‌است.

6_ضد خش باشد:

یک ظرف چینی باکیفیت چند ماه بعد از استفاده نباید با ضربه‌های قاشق و چنگال خط و خش بر روی آن بیافتد. البته این مورد به استفاده صحیح شما هم بستگی دارد.

7_ضد آب باشد:

یکی از مهمترین نکات سلامت ظرف چینی این است که قابل نفوذ نباشد، ظروف چینی معمولا چند درصد آب را جذب می‌کنند، اما اگر با لعاب مناسب کامل پوشیده شده باشد، نباید بیشتر از این غذا و مایعات به آن نفوذ کند.

8_قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشد:

این روزها به دلیل مشغله زیاد و سبک زندگی جدید، بیشتر مردم از ماشین ظرفشویی برای شستشو استفاده می‌کنند. به همین دلیل لازم است، ظروف چینی در ماشین ظرفشویی قابل شستشو باشد و تغییر رنگ ندهد.حتما قبل از خرید، اطلاعات محصول را مطالعه کنید و مطمئن شوید شستشو در ماشین، باعث آسیب به ظروف نمی‌شود.

9_در برابر گرما مقاوم باشد:

ظرف چینی شما مدام در معرض گرما و سرما قرار دارد. شما ممکن است آن را با آب سرد بشویید و بلافاصله، غذای گرم در آن سرو کنید. چینی مرغوب باید در برابر شوک حرارتی ماندگاری بالا داشته باشد، با این حال بهتر است ظرف چینی را زیاد سرد و گرم نکنید تا عمر طولانی تری داشته باشد.

10_قابل استفاده در مایکروفر باشد:

زندگی پرمشغله‌ی امروزی موجب شده تا ما به لوازمی مثل مایکروفر سر و کار داشته باشیم، اگر از جمله افرادی هستید، که حداقل روزی یک بار غذای خود را در این دستگاه گرم می‌کنید، حتما قبل از خرید، مشخصات ظرف چینی را با دقت کامل بخوانید.

11_ظاهر چینی یکدست باشد:

ظرف چینی باکیفیت را با نگاه اول می‌توانید تشخیص دهید. ظرف چینی شما باید یکدست رنگ شده باشد و لعاب ظرف نباید ترک خوردگی داشته باشد. سطوح ظرف را کامل مورد ارزیابی قرار دهید،ظرفی که دارای موج است، ظرف مرغوبی نیست.

12_تولید چینی باید بهداشتی باشد:

چینی مرغوب باید از بهترین مواد اولیه ساخته شده باشد. برخی از کارخانه‌ها متاسفانه از سرب در تهیه چینی استفاده می‌کنند. این مواد، ممکن است از طریق غذا وارد بدن شما شوند و برای سلامتی شما مضر و خطرناک باشد.

13_تنوع طرح و رنگ:

تنوع یک برند باید به گونه ای باشد که بیشتر سلیقه های جامعه را در بر گیرد، تجربه در تولید کالای باکیفیت، موجب می‌شود،که تولیدکننده به شناخت کافی درباره عموم جامعه رسیده باشد و کالا را با توجه به سلیقه‌های مختلف عرضه کند.

فروش سرویس غذاخوری 12 نفره چینی ارزان قیمت

فروش سرویس غذاخوری 12 نفره چینی ارزان قیمت فروش سرویس غذاخوری ۱۲ نفره چینی ارزان قیمت, در سراسر کشور به مردم عزیزمان در سطح گسترده عرضه میگردد. عمده فروشی ظروف چینی غذاخوری محصولاتی را برای عرضه به مشتریان انتخاب کرده که کیفیت آن ها بسیار بالاست و در واقع این بالا بودن کیفیت آن ها را شایسته عرضه به بازارهای داخلی و جهانی کرده است.

عرضه مستقیم ظروف چینی مرغوب آن هم به صورت عمده باعث شده تا افراد بی شمار بتوانند انواع سرویس چینی مرغوب را قیمت های ارزان تری به دست آورند و با سفارش عمده آن هزینه های کمتری را در ازای خرید بپردازند.

فروش سرویس غذاخوری چینی، برای نو عروسان و خانم هایی که می خواهند برای مصارف روزانه ی خود از آن استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.شما عزیزان می توانید جهت استعلام فروش این محصول از طریق سایت های اینترنتی از نحوه ی خرید و فروش در قیمت های ارزان مطلع شوید.یا به صورت حضوری مراجعه کنید و از کیفیت و جنس محصولات با دقت بالا رؤیت کنید.

بزرگترین فروشگاه سرویس غذاخوری 12 نفره چینی در تهران

بزرگترین فروشگاه سرویس غذاخوری ۱۲ نفره چینی در تهران جهت ارائه به خریداران در حال خدمت گذاری به مشتریان عزیز خود می باشند‌.شما به عنوان مشتری باید بتوانید تنوع محصولات یک برند را در فروشگاه مورد نظر‌ بررسی کنید. امکان خرید اینترنتی و سفارش مستقیم و بدون واسطه یکی از مزیت های یک برند محبوب محسوب می‌شود.

فروشگاه های بزرگ در تهران جهت ارائه محصولات با کیفیت و شناخته شده خود باید شرایط ضمانت نامه ی خوبی را داشته باشند، زمانی که یک برند معتبر از کیفیت کالای خود اطمینان داشته باشد، برای جلب اعتماد مشتریان، حتما شرایط گارانتی در نظر می‌گیرد. یکی از نکاتی که در خرید می‌تواند به شما کمک کند، مقایسه چگونگی شرایط ضمانت برندهای مختلف است.

و در آخر خرید سرویس غذاخوری چینی در تهران یکی از دغدغه‌های خانم‌ها و نو عروسان است. بیشتر مواقع تصمیم‌ گیری نهایی برای انتخاب محصول مورد نظر برای شما بسیار زمان بر است. با شناخت ویژگی‌های ظرف چینی مرغوب می‌توانید سریع‌تر و آسانتر به نتیجه مطلوب خود برسید.

قیمت روز سرویس غذاخوری 12 نفره چینی ایتالیایی

قیمت روز سرویس غذاخوری 12 نفره چینی ایتالیایی قیمت روز سرویس غذاخوری چینی ایتالیایی را می توان از فروشندگان مجرب در این زمینه یا سایت های اینترنتی معتبر استعلام و چک نمایید. امرزوه با پیشرفت علم تکنولوژی می توانید در اسرع وقت در کمترین زمان ممکن و هزینه کم از قیمت روز محصولات مطلع شوید‌.

جهت رفاه حال هموطنان عزیز، سایت های در داخل اینترنت به منظور خرید، قیمت و تمامی مشخصات کالای مورد نظر طراحی شده است. خریداران گرامی به دلیل مشغله های کاری،هزینه حمل و نقل، ترافیک های سنگین و سایر هزینه های دیگر، نمی توانند از قیمت روز سرویس غذا خوری مطلع شوند، این افراد از طریق این سایت ها کالای مورد نظر را خریداری نمایند،یا با مشاوران مجرب در این زمینه مشورت بگیرند.

راجع به قیمت سرویس غذاخوری چینی ایتالیایی نیز نمی توان به صورت دقیق بیان کرد که قیمت تمام شده ی آن ها چقدر است ، چرا که یکی از عواملی که می تواند بر روی قیمت سرویس چینی، تاثیر داشته باشد تعداد اجزا سرویس چینی می باشد، معمولا قیمت سرویس چینی غذاخوری که دارای تعداد و پارچه های بیشتر باشد بالاتر خواهد بود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *