سفارش جدیدترین سرویس غذاخوری چینی سفید از بزرگترین فروشنده

سرویس غذاخوری چینی سفید پرفروش ترین سرویس ها هستند و اکثر خانم ها به دنبال خرید چنین سفید ،گل برجسته، دور طلایی و رنگی برای ظروف خود هستند. در هنگام ساخت، این ظروف را درون کوره ای با حرارت بالا قرار می دهند تا مقاومت آن ها را بالا ببرند، بدنه این ظروف نازک تر از ظروف سرامیکی است. ظروف چینی قابل استفاده درون ماشین ظرف شویی و فر هستند اما در مواقعی طرح های خاصی و ظریفی بر روی این ظروف وجود دارد و توصیه شده است تا آن ها را درون ماشین ظرف شویی و فر قرار ندهید. سرویس غذا خوری چینی به دلیل داشتن طرح و نقش های مجلل تر و جذاب بیشتر مناسب برای مصارف پذیرایی و میهمانی هستند و اکثرا برای مصارف روزانه از ظروف سرامیکی استفاده می شود.

سفارش جدیدترین سرویس غذاخوری چینی سفید از بزرگترین فروشنده

جدیدترین مدل های سرویس غذاخوری چینی

جدیدترین مدل های سرویس غذاخوری چینی جدیدترین مدلهای سرویس غذا خوری چینی عبارتند از

۱چینی دور طلایی

۲چینی طرح گل آبی

۳چینی لاکچری

۴چینی سفید و مشکی و ……

تفاوت سرویس غذاخوری چینی استخوانی با پرسلین

کیفیت چینی استخوانی مشابه صنایع خودرو و الکترونیک، بازار جهانی ظروف غذایی نیز بسته به کیفیت محصولات گسترده می باشد. کسانی که یک سرویس را به قیمت پایین از یک حراجی تهیه میکنند، باید بدانند که کیفیت و پیچیدگی و مراحل تولید این سرویس به اندازه استاندارد های مورد نیاز برند های مطرح و جهانی نخواهد بود. امروزه میان انواع سرویس چینی موجود در بازار تفاوت های چشم گیری وجود دارد از جمله در زمینه ی محل تولید، مقاومت در برابر خراش، مقاومت لبه ها در برابر ضربه، بافت، نفوذ پذیری و کیفیت ترکیبات اولیه.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که هر چقدر که هزینه بپردازید به همان اندازه بهره مند خواهید شد. فروشگاه اینترنتی نت منزل در گزینش شرکت هایی که سهام و محصولات آن ها را عرضه میکند بسیار محتاط است و تنها بهترین کیفیت ها موفق می شوند که استاندارد و گارانتی محصولات فروشگاهی ما را داشته باشند. این شرکت ها و برند های مربوطه دقیقا استانداردها و کیفیتی مشابه ما را عرضه می کنند.

بنابراین شما میتوانید مطمئن باشید ظروفی که تهیه کرده اید دارای خصوصیات زیر است: استحکام فوق العاده بالا کیفیت برتر مقاوم در برابر خراش ها لبه های مقاوم در برابر ضربه پورسلین در مقابل چینی استخوانی فارق از خصوصیات و مشخصات ظاهری و نحوه پختن در طول تولید، پرسلین در برگیرنده چینی، چینی ساده و چینی استخوانی است. اما کلمه ی “چینی” به یک مرجع جهانی تبدیل شده چرا که کشور چین محل ظهور ظروف چینی محسوب می شود.

پورسلین به معنی سرامیکی هست که در دمای بالا پخته و تهیه می شود. این محصولات در نفوذپذیری ضعیف و در خاصیت شیشه ای و براق بودن با کیفیت هستند. در ادبیات انگلیسی چیزی که به عنوان چینی استخوانی به آن رجوع می شد، بدون در نظر گرفتن مراحل تولید، نوعی پورسلین است با درصدی از خاکستر استخوان که به آن اضافه شده است. این خاکستر استخوان اضافه می شود تا محصول تولید شده در صورت نیاز و در مقایسه با سایر پورسلین ها بسیار نازک تر باشد. برند هایی همچون “آیرونی کالی” ، “استیگما” و “کانفیوژن” سال هاست که از هر دو عبارت “چینی” و “پورسلین” استفاده می کنند. در اروپا از عبارت پرسلین خیلی بیشتر از چینی یا چینی استخوانی استفاده می شود در حالی کهه در بریتانیا بعکس این موضوع جریان دارد.

آشنایی با چینی معمولی، پرسلین، چینی استخوانی و تفاوت های آن ها ویژگی ها ظاهری چینی استخوانی چینی با خمیر یا گل نرم در کل ظاهر و بدنه ای دلپذیرتر دارد. چینی ها در ضخامت بدنه ظرف می توانند به طرز چشمگیری گوناگون باشند. بسیاری از چینی های مرسوم در ظاهر کاملا لطیف و نازک هستند (مگر اینکه با ظاهر یک چینی استخوانی مرغوب و تعمیم یافته مقایسه شوند) ظروف چینی در دسته بندی غیر رسمی به نوعی ضخیم تر از طراحی های رسمی هستند و الگوهای زیر لعابی برجسته مانند “نوریتیک باروک سفید” و “فلوئر د پراویدنس” در این دسته قرار می گیرند. بعضی از ظروف چینی ترکیبی از خاکستر استخوان در ساختار خود دارند اما نه به اندازه ای که بتوان آن ها را چینی استخوانی نامید. این نوع ظروف که استحکام بالایی دارند و در عین حال در دسته بندی چینی ساده قرار می گیرند، در بازار نهایی برای مشتریان مقرون به صرفه تر هستند.

چینی استخوانی در کل با ظاهر بسیار لطیف شناخته می شود (بسیار لطیف تر از چینی ساده). یکی از شرکت هایی که به ساخت چینی استخوانی با کیفیت متعهد است، “رویال آلبرت” می باشد. کدام قوی تر است؟ کدام با دوام تر است؟ تا جایی که به مصارف کاربردی مربوط می شود، ظروف چینی با کیفیت به اندازه ی ظروف چینی استخوانی مستحکم هستند. برجسته ترین تفاوت ها عبارتند از : پورسلین یا چینی ساده از چینی استخوانی ضخیم تر است. بعضی از ظروف چینی به گونه ای تولید شد اند که در فر قابل استفاده می باشند، در حالی که چینی استخوانی قابل استفاده در فر نمی باشد. ظروف چینی ساخته شده توسط شرکت هایی که تیبل کینگ با آن ها معامله می کند، دارای بالاترین استاندارد ها هستند و هم برای مصارف خانگی و هم ضیافت ها و مراسمات مانند کافی شاپ ها و رستوران ها استفاده می شوند.

ظروف چینی به روز و مدرن به شدت در مقابل خوردگی لبه ها مقاوم هستند و در بسیاری از موارد استحکامی مشابه چینی استخوانی دارند. . در سال ۱۷۰۷ دو آلمانی به نام های “انفرید والتر ون شیمهاس” و “یوهان فردریش بادجر” موفق شدند با ترکیب خاک رس و فلداسپار (نوعی سنگ که در طبیعت یافت می شود) به جای شیشه که قبلا استفاده می شد، موفق به تولید پورسلین شدند. بعدها و در قرن هیجدهم انگلیسی ها دستور ساخت پورسلین را بهبود بخشیدن و با اضافه کردن خاکستر استخوان احشام به خاک رس، فلد اسپار و سنگ کوارتز چینی استخوانی را اختراع کردند.

تشخیص سرویس غذاخوری چینی فرانسوی اصل

تشخیص سرویس غذاخوری چینی فرانسوی اصل سرویس چینی های موجود در بازار ایران از دو نوع متریال و ماده اولیه تهیه شده است . چینی که به نام پرسلاین معروف است و از قدیم الایام تولید میشده و کیفیت های متفاوتی بسته به میزان سفیدی، وزن، خال و لک و عبور نور دارد که هر کدام از این آیتم ها در کیفیت و قیمت نهایی محصول تأثیر مستقیم دارد.

بن یا همان چینی استخوانی که چند سالی است تولید می شود و متریال و ماده اولیه آن شبیه چینی است ولی در فرآیند تهیه ماده اولیه از استخوان جانداران و حیوانات هم استفاده می شود و به همین دلیل به بن یا چینی استخوانی معروف است. اکثر ظروف چینی که در ایران تولید و عرضه می شوند از چینی (پرسلاین) استفاده شده و تنها کیفیت متفاوتی دارند که با نگاهی دقیق به محصول نهایی میتوان میزان کیفیت آن را بر اساس عوامل زیر بررسی کرد: – میزان سفیدی – وزن بر اساس ضخامت و قطر – خال و لک – عبور نور میزان سفیدی ظرف چینی میزان سفیدی چینی نشان از کیفیت مواد اولیه و تولید دارد،

اگر شما بشقابی ساده از چند برند را کنار هم قرار دهید با نگاهی دقیق متوجه تفاوت طیف رنگ سفید و ضمینه هر کدام خواهید شد، در نتیجه هر چه رنگ چینی به سفید نزدیک تر باشد، با کیفیت تر است. برندهای مختلف موجود در بازار ایران کیفیت های متفاوتی از سفیدی را ارائه می کنند، برخی به رنگ طوسی و خاکستری تمایل دارند و بعضی به سفید نزدیک ترند. با کنار هم قراردادن هر کدام میتوان میزان سفیدی و تفاوت رنگ آن ها را تشخیص داد. در میان تمام برندهای تولید ایران با قطعیت می توان گفت که چینی زرین ایران بهترین کیفیت تولید چینی و سفیدترین رنگ ممکن را تولید میکند. اما تنها سبکی یک محصول تعیین کننده وزن کم آن نیست بلکه قطر آن هم مهم است بخصوص در ظروفی که برجستگی هایی روی آن ها کار شده که در نهایت قطر اولیه ظرف را بیشتر میکند.

پس دقت کنید که چه انتظاری از میزان سبکی یک محصول دارید چرا که هر قطعه، مدل و طرحی امکان دارد که قطر متفاوتی داشته باشد که بتوان محصول نهایی را زیباتر کند. پس معیار وزن بر اساس قطر بهترین میزان برای تعیین سبکی و سنگینی یک ظرف چینی است. بطور مثال سری رادیانس از چینی زرین ایران نقوش برجسته منتظم و ملایم روی بدنه خود دارد که کمی به قطر و ضخامت ظرف اضافه می کند ولی وزن نهایی محصول سبک و قابل قبول است. خال و لک بر روی ظرف چینی این آیتم از مبحث میزان سفیدی، جداست. چرا که ممکن است یک محصول میزان سفیدی قابل توجهی داشته باشد ولی با نگاهی دقیق متوجه لک و خال و فرورفتگی های ریزی در آن شوید و این بخش مهمترین قسمت برای تشخیص کیفیت یک محصول چینی است چرا که سفیدی بر اساس طرح و رنگ قابل تغییر است اما خال و لک بر روی ظرف در هر صورت دیده می شود و دانه های ریز بصورت نقاط تیره با کمی دقت بر روی ظروف جلوه نامناسبی دارد.

در خرید سرویس چینی باید دقت کنید که مواد بکار رفته و ساخت ظروف به شکلی باشد که محصول نهایی صیقلی، بدون کوچکترین فرو رفتگی، بدون هرگونه خال و لک باشد. برندهای معتبر مثل چینی زرین از بهترین مواد اولیه و پیشرفته ترین دستگاه های خودکار و نیمه خودکار برای تولید محصول چینی استفاده می کنند که مشکلات از این دست را نمیتوان در این محصولات مشاهده و پیدا کرد. عبور نور از ظرف چینی میزان عبور نور از ظرف به ضخامت و کیفیت ماده اولیه تولید بستگی مستقیم داشته و این آیتم در ظروف با ماده پرسلاین کمتر جلوه می کند و تنها ظروف بسیار با کیفیت عبور نور دارند و اگر شما ظرفی انتخاب کردید که نور را به میزان خوبی از خود عبور داد یعنی وزن، کیفیت و قطر مناسبی دارد.

راهنمای خرید سرویس غذاخوری چینی سفید درجه یک

سرویس چینی سفید درجه یک زرین یکی از برندهای خوشنام ایرانی و با سابقه در زمینه تولید سرویس غذا خوری چینی است و به دلیل طراحی زیبا و با کیفیت علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است و دارای محصولات متنوع در زمینه سرویس های چینی برای جهیزیه و کودک است. بهتر است بدانید که کارخانه سرویس چینی زرین کار خود را از سال ۱۲۶۰ شمسی و توسط آقای علی قصاعی در نطنز آغاز کرد کارگاه کوچکی که الان به کارخانه عظیمی تبدیل شده است و دارای پرسنل زیادی حدود ۱۲۰۰ نفر است و به دلیل کیفیت بالای محصولات این برند دارای شهرت جهانی می باشد و علاوه بر تامین نیاز داخل حالا این برند ایرانی محصولات خود را به کشورهای مطرحی همچون اسپانیا ، آلمان ، فرانسه ، سوئد و… صادر می کند و این نشان از محبوبیت این برند در خارج از کشور دارد.

ما در این مطلب شما را با ویژگی های این برند با کیفیت ایرانی آشنا می کنیم تا اگر شما قصد خرید محصولات این برند را دارید بتوانید انتخابی آسان داشته باشید پس تا پایان این پست همراه ما باشید. لیست ۴۴ مدل اجاق گاز پرفروش و با کیفیت ۲۰۲۲ ویژگی های مهم سرویس های غذاخوری چینی زرین لعاب زنی یکی از ویژگی های مهم این برند استفاده از لعاب زنی بعد از رنگ آمیزی است این ویژگی باعث ماندگاری بالای رنگ و طرح ظروف می شود و خیال شما را از داشتن ظروفی با کیفیت راحت می کند.

شست شو در ماشین ظرفشویی یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهمی که در محصولات این برند می توانیم به آن اشاره کنیم قابلیت شست شوی ظروف در دستگاه ماشین ظرفشویی است این ویژگی کمک بسیار زیادی به شما می کند و دیگر نیازی نیست خودتان بصورت دستی و تک تک اقدام به شست شوی ظروف کنید فقط کافیه بعد از هر بار استفاده ظروف ها را به داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید و اینگونه زمان شما وقت تلف کردن شست شو ظروف نمی شود و می توانید به کارهای دیگر خود برسید.

استفاده در مایکروویو از دیگر ویژگی های مهم این شرکت قابلیت استفاده از ظروف خود در داخل مایکروویو است شما به راحتی می توانید ظروف خود را داخل مایکروویو قرار دهید و غذای خود را گرم کنید. تزئین ظروف با طلای سفید برند زرین برای تزئین ظروف خود از طلای سفید یا پلاتین استفاده می کند این روش باعث زیباتر شدن و ماندگاری بالای ظروف می شود و کمتر کارخانه تولید ظروف چینی در ایران و جهان قادر به استفاده از این روش است و این نشان از پیشرفت این برند ایرانی دارد. تنوع سرویس چینی این برند دارای تنوع زیادی در سرویس های غذاخوری چینی است و این انتخاب شما را آسان می کند.

هچنین شما اگر قصد خرید سرویس چینی غذاخوری برای کودک خود را دارید از سرویس های ۵ پارچه این شرکت می توانید استفاده نمایید. لیست ۴۳ مدل چرخ گوشت پرقدرت ایرانی و خارجی ۱۴۰۱ جمع بندی کلی ما در این مقاله به ویژگی های مهم برند شرکت چینی زرین ایران اشاره کردیم تا شما با خیال آسوده بتوانید از محصولات این برند خریداری و استفاده نمایید هر چند انتخاب نهایی با خود شماست و می توانید محصولات سایر شرکت های دیگر را نیز مورد بررسی قرار دهید و آنگاه اقدام به خرید کنید امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما دوستان واقع شده باشد. هچنین ما برای راحتی کار شما عزیزان تعداد ۴۷ مدل سرویس غذا خوری چینی زرین با کیفیت و پرفروش را از معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران برای شما جمع آوری و در پایان همین مطلب قرار داده ایم تا شما دیگر نیاز به جستجوی زیاد در سطح اینترنت نباشید و خیلی آسان بتوانید هر کدام از مدل ها را که علاقمند شدید انتخاب کنید

قیمت روز سرویس غذاخوری چینی سفید صادراتی

قیمت روز سرویس غذاخوری چینی سفید صادراتی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید سرویس چینی سفید قطعا برای هر فردی وجود دارد ، قیمت سرویس چینی سفید می باشد در رابطه با قیمت چینی لازم است بیان کنیم که قیمت سرویس چینی به عوامل مختلفی چون کیفیت سرویس چینی زرین ، نوع پیکره و طرح آن ، تعداد اقلام سرویس چینی و … نیز بستگی دارد ، در کل برند چینی زرین انواع ظروف و سرویس هایی در طرح و رنگ های مختلفی و به خصوص در قالب های گوناگون روانه بازار می کنید به همین جهت است دارای قیمت های بسیار متنوع و گوناگون می باشند .

فروشنده بزرگ سرویس غذاخوری چینی سفید در تهران

بنیان گذار کارخانجات مدرن صنایع چینی زرین ایران جناب آقای مهندس عباسعلی قصاعی متولد سال ۱۳۲۶ در شهرستان نطنز می باشند که پس از اخذ دیپلم از دبیرستان البرز تهران برای ادامه تحصیلات عالیه به کشور آلمان عزیمت نموده و از دانشگاه دولتی نورنبرگ در رشته مهندسی سرامیک فارغ التحصیل شدند.

ایشان در سال ۱۳۵۰ کارگاه چینی سازی پدری خود را با توسعه و بروزرسانی روش های تولید به کارخانه چینی قصاعی نطنز با حدود ۵۰ نفر پرسنل و میزان تولید قابل توجه تبدیل نمودند. بطور موازی در دهه ۵۰ و ۶۰ هجری شمسی در شرایطی که کشور از گذرگاه های تاریخی انقلاب ۱۳۵۷ و جنگ تحمیلی عبور می کرد، اقدام به پیاده سازی و توسعه مدرنترین خط مکانیزه تولید ظروف چینی از آلمان نمودند.

در سال ۱۳۶۶ فاز اول کارخانه صنایع چینی زرین ایران را در اصفهان با همکاری برادر خود جناب آقای مهندس مسعود قصاعی راه اندازی نمودند. ایشان هم اکنون ریاست هیأت مدیره شرکت را به عهده دارند و بطور همزمان فعلاً سمت های ریاست انجمن صنایع چینی ایران، عضو هیأت نمایندگان اتاق های بازرگانی، صنایع و معادن ایران و تهران، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، عضو انجمن مدیران صنایع و چندین انجمن و تشکل های دیگر را به عهده دارند. در حال حاضر شرکت صنایع چینی زرین ایران با بیش از ۱۴۰۰ نفر پرسنل به عنوان یک شرکت پیشرو و مبتکر این صنعت در جهان به شمار می آید و نسل چهارم خانواده قصاعی مشغول پیشبرد اهداف این شرکت هستند.

این شرکت وبرند آن را میتوان جز بهترین برندهای ایرانی ظروف چینی به حساب آورد. ظروف ظروف پردیس چینی پردیس کاشان چینی پردیس کاشان باسابقه بیش از سه دهه در تولید انواع ظروف چینی خانگی و هتلی مفتخر است با استفاده از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات توانسته است مراحل پیشرفت را از نظر کمی و کیفی طی نموده وبا ارتقا دانش فنی در بالاترین حد استاندارد جهانی به تولیدات مطلوب نظر مشتریان نایل آید . محصولات این شرکت در سه سری ونوس، پاریس، الگانس تهیه میشوند. این ظروف درجه تهیه می شود که در درجه عالی از همه با کیفیت تر است. چینی پردیس کاشان، علاوه بر ظروف چینی خانگی، ظروف چینی هتلی هم تولید می‌کند.

بزرگترین فروشگاه سرویس غذاخوری چینی سفید در اصفهان

بزرگترین فروشگاه سرویس غذاخوری چینی سفید در اصفهان طبق آمار به دست آمده از نرخ خرید ظروف چینی ، چینی استخوانی مشهورترین نوع پورسلین در بازار های آمریکا و بریتانیا به شمار می رود. دلیل این امر این است که چینی استخوانی شیک تر و لطیف تر به نظر می رسد و در عین حال وزن سبک تر و بدنه ی نازک تری در مقایسه با چینی ساده و چینی پورسلین استاندارد دارد.

در ادامه مقداری اطلاعات از سایت های گوناگون مرتبط با پرسلین، چینی و چینی استخوانی استخراج شده است که به اطلاع شما می رسانیم: اگر چه پورسلین مکررا به عنوان کامه ی هم معنی با چینی به کار می رود، اما این دو یکسان نیستند. بلکه تا حدوی شبیه هم هستند و هر دو می توانند لعاب دار یا بی لعاب باشند. به هر صورت چینی به عنوان پرسلین لطیف و ترد نیز شناخته می شود، از خمیر نرم تهیه می شود و با سوهان قابل بریدن می باشد. در حالی که پورسلین این گونه نیست. این تفاوت به خاطر دمای بالای پختن پرسلین (۱۴۵۴ درجه سانتی گراد) در مقایسه با پخت ظروف چینی (۱۲۰۴ درجه سانتی گراد) است.

به دلیل سختی و استحکام فوق العاده بالا، پرسلین در موارد صنعتی و پزشکی نیز به کار می رود، در حالی که چینی به مصارف خانگی و هنری محدود می شود. همچنین پورسلین همیشه نیمه شفاف و براق است اما چینی از شفافیت کمتری برخوردار می باشد. سخت خمیر یا پورسلین از چین و از زمان سلسله ی تیانگ (۶۱۸ تا ۹۰۷ بعد از میلاد) نشأت گرفته است. اما پورسلین با کیفیت که قابل مقایسه با ظروف امرزی است تا زمان سلسله ی یوآن (۱۲۷۹ تا ۱۳۶۸ بعد از میلاد) شناخته نشده بود.

پورسلین های اولیه از کائولین (خاک رس که در چین یافت می شود) و نوعی گرانیت زبر تشکیل می شدند. پورسلین برای اروپایی ها ناشناخته بود تا قرون وسطی که واردات ظروف چینی آغاز شد. پس از آن اروپاییان تلاش کردند که ظروفی همانند پورسلین چینی بسازند اما قادر نبودند که مواد تشکیل دهنده ی آن را آنالیز کنند و فقط توانستند از لحاظ ظاهری تقلید کنند. بعد از آمیختن اکسید قلع به شیشه برای مات کردن آن، صنعتگران اروپایی تلاش کردند که خاک رس و شیشه را با هم ترکیب کنند. این ظروف جدید به عنوان پورسلین مصنوعی شناخته شدند. به خاطر اینکه این نوع ظروف در مقایسه با پورسلین اصل نرم تر بودند و هزینه ی تولید آن ها بالا بود، تلاش ها برای تولید و توسعه ی پورسلین اصل ادامه پیدا کرد.

بزرگترین فروشگاه ها سرویس غذا خوری چینی سفید در اصفهان و تهران هستند که بهترین و متنوع ترین چینی های غذاخوری را عرضه می کنند و با راه اندازی سایت فروش بدون واسطه و اینترنتی شما می توانید هر جا که باشید سفارش خود را ثبت کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *