ظروف بلور رنگی لوکس و مدرن برای پذیرایی از مهمانان ویژه

از زیباترین ظروف پذیرایی می توان به ظروف بلور اشاره کرد که به دلیل داشتن زیبایی بسیار چشم نواز مورد توجه و استقبال تمامی افراد قرار دارد و به صورت رنگی و ساده تولید شده است.

ظروف بلور رنگی لوکس و مدرن برای پذیرایی از مهمانان ویژه

ظروف بلور رنگی

ظروف بلور رنگی امروزه ظروف بلور رنگی استقبال بسیار بالایی در سرتاسر جهان پیدا کرده است در ابتدا فقط اشراف و پادشاهان می توانستند از این نوع ظروف استفاده کنند اما به مرور این نوع ظروف جایگزین بسیاری از ظروف شد.

به‌ طور کلی صنعت سرامیک علاوه بر وسایل آشپزخانه مختص سرو غذا می باشد این دو ظروف که دارای رنگ و طرحهای بسیار گوناگونی است گروه بندی های مختلفی تقسیم می شود و فرآیند تولید آن به فرآیند حرارتی دمای پخت شفافیت درصد جذب آب و نور گذاری و غیره بستگی دارد.

این نوع ظروف امروز در تمام خانه ها یافت می شود با انقباض و انبساط شدید به راحتی نمی شکنند ،همچنین به مواد سمی را نیز در خود نفوذ نمی دهند ظروف بلور به عنوان یکی از سالم ترین ظرف های غذاخوری محسوب می شود و برای سلامتی افراد نیز بسیار مفید است.

ساخت ظروف بلور در ایران و تمام کشورها به همراه کائولین انجام می گیرد کائولین یک نوع خاک نرم و سفید است که با ترکیب آن به همراه آب می توان سفال را در آن غوطه ور ساخت و ترکیبی از یک بسیار جذاب را ایجاد کرد خاک بلور در دمای بسیار بالا پخت می شود در نتیجه کاملا لخت سفید و براق است.

این نوع جنس سفال را برای فنجان کاشی و سرامیک بشقاب و دیگر فراورده ها استفاده می کنند همانطور که می دانید امروزه در بازار ظروف بلور در اندازه ها و سایز ها و مدل های بسیار گوناگونی وجود دارد که بسته به سلیقه خود می توانید این محصول را خریداری نمایید.

ظروف بلور به صورت تکی یا سرویس ۶ ۱۲ و ۲۴ تایی تولید شده و در اختیار شما قرار می گیرد شما می توانید این محصول را به صورت حضوری یا اینترنتی سفارش داده و درب محل تحویل بگیرید فروش اینترنتی راحتی در خرید را برای شما فراهم کرده است تا می‌ از توانید با مراجعه به انواع سایت ها مخصوص عین سایت ظروف بلور بسیار زیبا و به صرفه در سایت های ۲۴ نفره را خریداری کنید و از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

سرویس های بلور امروز تنوع بی نظیری دارند که نظر شما نوعروسان را به خود جلب می کند امروزه کارخانجات با بهترین برند ظروف بلور را در اختیارتان قرار می دهند سرویس غذاخوری را می توانید به راحتی از بیانه ظروف انتخاب کرده و یک انتخاب ایده آل می تواند آسایش خاطر را برای شما فراهم کند مهمترین و اصلی ترین گزینه در هنگام خرید ظروف بلور کیفیت بالا و طرح و رنگ بسیار جذاب است که امروزه ظروف بلور با بشقاب های مربع مستطیل یا دایره و سه گوش می‌ تواند این نیاز شما را بر طرف سازد توصیه می شود که در هنگام خرید از رنگ های بسیار شاد استفاده کنید.

ظروف بلور ساده

ظروف بلور ساده ظروف بلور ساده دارای انواع گوناگونی است که با توجه به نیاز خود می توانید این محصول را خریداری کنید بلور های بسیار مقاوم و ضخیم و بلور های بسیار نازک و استخوانی که بسیار گران قیمت هم هستند با توجه به بودجه خود می توانید این محصولات را تهیه کنید.

امروز کارخانجات بسیاری در سرتاسر کشور این محصول را با بالاترین کیفیت کیفیت و با برندهای روز دنیا در اختیارتان قرار می دهند ظروف بلور در واقع همان سفال های لعاب خورده هستند که دارای رنگ سفید براق بوده که امروزه رنگ بندی های گوناگونی برای این محصول در نظر گرفته می‌شود که نظر شما خریداران عزیز را به خود جلب می کند.

بررسی های به عمل آمده نشان می‌دهد که به علت بالا بودن دمای ظروف بلور سطح آن کاملاً صیقلی شده شستشوی آن نیز بسیار راحت است این دو ظروف بهداشت بسیار بالایی دارد در نتیجه توصیه می‌شود از این رو ظروف در هنگام صرف غذا استفاده شود در هنگام خرید ظروف بلور بسیار مرغوب توجه داشته باشید که شوکه حرارتی آن در کارخانجات، میزان شفاف بودن و لعاب آن ،میزان استحکام در هنگام ضربه، رنگ و لعاب ظرف و سبکی سرامیک بلور ،قابل استفاده بودن در ماشین ظرفشویی و جذب آب بسیار کم، خراشیده نشدن بلور توجه کنید که در این صورت این محصول را سالیان سال می توانید به راحتی استفاده کنید.

یک دست ظرف بلور دارای ۶ بشقاب، ۶ پلوخوری ،۶ عدد خورشت خوری، یک کاسه سوپ خوری، و نمک پاش فنجان و نعلبکی و غیره است که با توجه به نیاز خود امروزه می توانید این سرویس ها را به صورت های ۶ ، ۱۲ و ۲۴ نفر تهیه کنید.

به خوبی میدانیم که ظروف بلور از سال بهترین ظروف برای سرو غذا است از انواع ظروف بلور می توان به بلور زجاجی، بلور استخوانی اشاره کرد.

نحوه پخت و ویژگی هر یک از این با یکدیگر متفاوت است امیدواریم که اطلاعاتی که در زمینه ظروف بلور در اختیار شما قرار دادیم زمینه‌ای باشد تا به فکر خرید سرویس های زیبای بلور و بدون ضرر باشید که این محصول را به راحتی در منزل مورد استفاده قرار می دهید.

این نوع ظروف که از بهترین نوع مواد اولیه ساخته می شوند برای غذای سرد و گرم مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

علاوه بر آن ظروف بلور را به راحتی می توانید به صورت دستی یا در ماشین ظرفشویی شست و شو دهید منتظر نظرات و پیشنهادات ویژه شما در خصوص طرح و رنگ این نوع ظروف در این سایت هستیم شما می توانید این محصولات را با تخفیفات ویژه از طریق این سایت سفارش دهید هدف ما جلب رضایت مشتریان است.

شما از طریق این سایت می توانید به راحتی این محصول را سفارش داده و در به منزل تحویل بگیرید خرید اینترنتی امروز آسایش بسیار زیادی برای شما فراهم آورده است زیرا علاوه بر صرفه جویی در وقت می‌تواند باعث کاهش بسیاری از هزینه ها شود علاوه بر آن بسیاری از فروشگاه های اینترنتی ارسال را برای شما رایگان قرار داده اند.

این نوع ظروف بلور به راحتی و به سرعت در سراسر جهان پخش شده و در کشورهای گوناگون نیز تولید این نوع ظروف شناخته شد و در این سایت بهترین نوع ظروف بلور رنگی و ساده را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *