قیمت روز دیس چینی ساده در بازار اصفهان

دیس چینی یکی از کالاهایی است که جهت سرو انواع غذا مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا در انواع مختلف و طرح های متنوع تولید شده و به کار برده می شود. دیس چینی ساده یکی از انواع این کالا می باشد که جهت سرو برنج و حتی انواع کباب به کار گرفته می شود.

در کشور ایران تولید کنندگان زیادی هستند که در راستای تولید انواع دیس چینی در کیفیت بالا فعالیت می کنند. استان اصفهان یکی از قطب های تولید این کالا در کشور ایران محسوب می شود. قیمت روز دیس چینی ساده در بازار اصفهان به عوامل متعددی از جمله شکل و طرح دیس چینی، نوع و کیفیت آن و حتی نام کارخانه ی تولید کننده آن بستگی دارد. از این رو این کالا دارای قیمت متغیری است که می توان جهت اطلاع از قیمت روز آن، با کارشناسان و فروشندگان این کالا تماس حاصل کرد.

قیمت روز دیس چینی ساده در بازار اصفهان

پرفروش ترین انواع طرح دیس چینی

پرفروش ترین انواع طرح دیس چینی همانطور که در قسمت قبل گفته شد، دیس چینی دارای طرح و شکل های متفاوتی است. از این رو خریداران با توجه به سلیقه خود می توانند به راحتی دیس چینی  و سرویس غذاخوری چینی تقدیس مورد نظر خود را تهیه کنند. در ادامه به شرح انواع دیس چینی بر اساس شکل ظاهری خواهیم پرداخت.

  1. دیس برنج بیضی شکل
  2. دیس برنج مربعی شکل
  3. دیس برنج مستطیلی شکل
  4. دیس برنج گرد

باید گفت از بین موارد بالا، دیس چینی گرد و بیضی شکل جزو پر فروش ترین دیس چینی به حساب می اید. همچنین از لحاظ طرح، دیس چینی انواع مختلفی دارد که می توان به مدل نیلوفر، امارت، لیمونژ، گل سرخ، زرین و… اشاره کرد. به طور کلی باید گفت علاوه بر طرح و ظاهر، کیفیت این کالا از فاکتور های مهم، جهت خرید محسوب می شود. بنابراین می توان گفت دیس برنج در هر طرح و رنگی، دارای طرفداران مخصوص به خود می باشد که این امر به سلیقه ی افراد مرتبط می باشد. اما به طور کلی طرح ساده این نوع دیس از پرفروش ترین طرح محسوب می شود. زیرا با گذشت زمان از مد نمی افتد.

مشخصات دیس چینی ساده درجه یک

مشخصات دیس چینی ساده درجه یک از آنجایی که دیس چینی یکی از پر مصرف ترین ظروف محسوب می شود، از این رو برای خرید ان باید به مشخصات و ویژگی های دیس چینی درجه یک توجه ویژه داشت. در ادامه به شرح این مشخصات می پردازیم.

  1. دیس چینی از مواد اولیه ی مرغوب و باکیفیت تولید می شود.بنابراین این ظروف در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند. همچنین به علت مقاومت بالای آن در برابر حرارت، می توان به راحتی این نوع دیس را درون ظرفشویی قرار داد.
  2. دیس چینی ساده دارای رنگ سفید براق می باشد. ممکن است در کناره های این دیس از طرح های بسیار ظریف جهت زیبا بخشی به آن استفاده شود. این نوع دیس پس از سرو غذا به راحتی دچار رنگ پذیری نمی شود و رنگ سفید براق خود را حفظ می کند.
  3. این نوع دیس، جزو بزرگترین ظروف مورد استفاده جهت سرو برنج، ماکارونی و… می باشد. همچنین استفاده از آن بسیار راحت می باشد.
  4. وزن و ابعاد دیس چینی ساده استاندارد بوده کهه می توان مقادیر زیادی از غذا را درون خود جای دهد.

بهترین برند های دیس چینی ساده ایرانی

بهترین برند های دیس چینی ساده ایرانی همانطور که قبلا گفته شد، دیس چینی ساده در کشور ایران توسط کارخانه جات متعددی در اکثر استان ها، با استفاده از بهترین متریال ها و همچنین پیرفته ترین تجهیزات تولید و به بازار عرضه می شود. از این رو این کالا دارای برند های مختلفی است که می توان به برند پارس، برند تقدیس، برند نوری و… اشاره کرد.

قطعا کیفیت دیس چینی تولید شده در فروش بالای آن تاثیر مستقیمی دارد.بنابراین می توان گفت چون بیشتر کارخانه جات از مواد اولیه باکیفیت برای ساخت دیس چینی استفاده می کنند، از این رو اکثر برند های دیس چینی جزو بهترین برندها محسوب می شود. از این رو کارشناسان جهت تعیین بهترین برند این کالا نظراتی داده اند که به شرح زیر است.

  1. از نظر کارشناسان مرتبط، برند زرین یکی از بهترین برندهای ظروف چینی به حساب می آید. این برند سالیانه بخش انبوهی از دیس چینی را به سایر کشور ها صادر می کند. علت این امر این است که علاوه بر داشتن کیفیت بالا، ظروف خود را گارانتی می کنند تا درصورت هر گونه شکستگی و رنگ پریدگی آن را پس گرفته و یا تعویض کنند. همچنین دارای خدمات پساز فروش هستند. از این رو خریداران می توانند با خیال راحت، بایت خرید این نوع دیس چینی هزینه پرداخت کنند.
  2. برند توس نیز یکی دیگر از برترین برندهای دیس چینی محسوب می شود. این برند علاوه بر تولید دیس چینی در کیفیت بالا، به تولید انواع مختلفی از این ظروف با قالب بندی متفاوت دست زده است. بنابراین زیبایی دیس چینی برند توس باعث شده است جزو پرفروش ترین و باکیفیت ترین دیس چینی به حساب اید.
  3. دیس چینی برند مقصود نیز از نظر کارشناسان جزو بهترین برند می باشد. کیفیت بالای کالا و همچنین دوام و ماندگاری طولانی این نوع دیس چینی باعث شده جزو برترین برند محسوب شود.
  4. برند پردیس کاشان نیز یکی دیگر از برندهای معروف است. وجود نقش و نگار بسیار زیبا و همچنین شکل ظاهری متنوع مانند موج دار بودن دیس و… باعث شده است جزو بهترین برندها باشد. این نوع برند نیز خدمات پس از فروش دارد و کالاهای خود را ضمانت می کند.

خرید دیس چینی ساده با ارزانترین قیمت

خرید دیس چینی ساده با ارزانترین قیمت همانطور که قبلاً گفته شد، دیس چینی ساده توسط شرکت های فراوانی در کشور ایران تولید شده و در بازار توزیع می شود. نمایندگان فروش این نوع دیس و سرویس غذاخوری چینی مقصود را بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه جات تولید کننده خریداری کرده و به صورت مستقیم و با قیمت مناسب و ارزان به بازار سراسر کشور عرضه می کند‌.

چندین روش برای خرید دیس چینی ساده وجود دارد. یکی از این روش ها بدین صورت است که خریداران می‌توانند به طور مستقیم و بدون واسطه این کالا را از کارخانه جات تولید کننده و یا حتی نمایندگان فروش در تعداد دلخواه و به صورت عمده و جزیی خریداری کنند. همچنین می توان با مراجعه حضوری به فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر مانند لوازم خانگی ها، این نوع دیس را با قیمت ارزان خریداری کرد.

امروزه امکان خرید و تهیه دیس چینی ساده به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق سایت های معتبر که توسط فروشگاه های لوازم خانگی راه اندازی شده اند، نیز امکان پذیر شده است. این امر باعث کاهش اتلاف وقت برای خریدار، جهت خرید این نوع دیس شده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *