خرید پیاله شیشه ای رنگی از بزرگترین نمایندگی

از دیرباز تا کنون کاسه و انواع پیاله اعم از چینی و بلوری یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین لوازم آشپزخانه در ایران محسوب می شوند. اکثر ما ایرانیان عادت داریم در کنار غذاهای خوشمزه و سنتی مانند قرمه سبزی، چلوکباب و آبگوشت از مخلفاتی مانند ماست، زیتون پرورده و یا ترشی استفاده کنیم، طبیعی است که برای سرو این خوراکی های خوشمزه نیاز به ظرف مناسبی داریم. پیاله شیشه ای رنگی یکی از بهترین گزینه ها برای آراستن سفره های شما است که در انواع رنگ ها جلوه ای دلپذیر به میز و سفره غذا می بخشد.

خرید پیاله شیشه ای رنگی از بزرگترین نمایندگی

انواع طرح های پیاله شیشه ای

انواع طرح های پیاله شیشه ای

بانوان ایران زمین به خانه داری و سفره آرایی شهرت دارند و در بسیاری از آنها علاقه به تزیین منزل و سفره میهمان از سنین پایین نهادینه شده است.

وقتی سفره ای پهن می شود صرف نظر از نوع غذا و دست پخت، نوع رنگ آمیزی و ظروف نیز در اشتهای افرادی که با شما هم غذا هستند تاثیر به سزایی دارد به خصوص برای کودکانی که بدغذا هستند، نوع ظرف می تواند تاثیر بسیاری در تغذیه آنها می تواند داشته باشد که برای داشتن سفره ای زیبا نیازمند ظروفی متنوع هستیم.

غیر از موارد عنوان شده بسیاری از خانم های در آستانه ازدواج و نو عروسان برای تهیه جهیزیه و امکانات اولیه منزل خود به بررسی دقیق طرح های موجود در بازار می پردازند و بسیاری از خانم ها تمایل دارند تا لوازم آشپزخانه و ظرف و ظروفی که تهیه می کنند، رنگ بندی متناسبی با دیگر وسایل تهیه شده داشته باشد.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود انواع ماشین آلات پیشرفته انواع ظروف آشپزخانه و پیاله های رنگارنگ و مدل دار شیشه ای طراحی شده است که هر سلیقه ای را می تواند اقناع نماید.

برای مشاهده انواع مدل های پیاله و کاسه در ست های 6 و 12 نفره می توانید به سایت های فروشگاهی معتبر مراجعه کنید، در ادامه به انواع طرح های بسیار زیبا و شکیل پیاله های شیشه ای که پر فروش هستند اشاره می کنیم.

  • پیاله شیشه و بلور مدل برگ
  • پیاله قلبی شیشه ای
  • پیاله رنگی مربعی چینی
  • پیاله رنگی چینی ژوانی
  • پیاله شیشه ای طرح خرس
  • کاسه ماست خوری بامبو
  • پیاله سرامیکی رنگین کمان

مدل های ذکر شده تنها چند نمونه از دنیای بزرگ و بی انتهای ظروف کریستالی و چینی موجود در بازار می باشند و با مراجعه به سایت های فروشگاهی شاهد انواع نمونه های بسیار زیبا و جدید مانند پیاله بلوری ترک دار با پایه چوبی، پیاله شیشه ای طرح یاقوت و طرح های فانتزی خواهید بود و به راحتی می توانید هر کدام را که مایل باشید انتخاب کنید.

بهترین برند پیاله شیشه ای رنگی

برندهای مختلفی در کشور برای انواع پیاله و ظروف شیشه ای وجود دارند که در بین عوام و مردم تحت عنوان بلور خارجی و ایرانی است اما در بین مارک های خارجی و ایرانی نیز برخی از برندها از شهرت و کیفیت بالاتری در بازار برخوردار هستند.

ابتدا به مهم ترین برندهای ایرانی و داخلی اشاره می کنیم که برای بسیاری از مغازه داران و خانم ها آشنا هستند…

  • بلور اصفهان
  • شرکت بلور کاوه
  • بلور گمین قزوین
  • تابان
  • مظروف یزد
  • بلور لرستان
  • زرین کریستال

و اما در این بخش مهم ترین برندهای خارجی که در ایران فروش بالایی دارند را نام می بریم:

  • بوهیما
  • ناخمن
  • رومنس
  • MDW
  • آی آلما

لازم به ذکر است تولیدات بلور و کریستال ایرانی قابل رقابت با مدل های خارجی بوده و حتی کیفیتی به مراتب بالاتر از آنها دارد چرا که به نوعی تولید انواع شیشه و ظروف شیشه ای زمانی به صورت انحصاری در اختیار ایران بوده و جز هنرهای ایرانیان محسوب می شود.

با توجه به خلاقیت بالا و وجود هنرمندان ایرانی که از دیرباز با دستان خود خالق انواع هنرها و صنایع دستی می باشند به جرات می توان گفت که مهد ظروف بلوری رنگی و تنوع در این نوع ظروف کشور ایران می باشد.

در صورتی که مشکل پسند هستید کافی است تنها چند دقیقه از وقت خود را به مشاهده تولیدات داخلی اختصاص دهید تا با خیل عظیمی از طرح های زیبا به خصوص استان اصفهان مواجه شوید.

در حال حاضر نیز به بسیاری از کشورهای مانند ایتالیا، روسیه، آلمان، ترکیه و… صادر می شود و از نظر تنوع و کیفیت زبانزد است.

با خرید از برندهای ایرانی نه تنها به حمایت از تولیدکننده ایرانی می پردازید بلکه چرخ اقتصادی مملکت نیز بهتر می چرخد و با خرید مستقیم و کوتاه کردن دست دلالان علاوه بر سودی که نصیب مشتریان می شود تولید کنندگان و توزیع کنندگان نیز در این بین ذینفع خواهند بود.

مشخصات پیاله شیشه ای رنگی اصل

مشخصات پیاله شیشه ای رنگی اصل

به طور کلی شیشه های رنگی درست مانند شیشه های معمولی ساخته می شوند با این تفاوت که در حین ساختن آنها مواد معدنی مانند کبالت، سرب، مس و حتی در مواردی طلا به آنها اضافه می شود و باعث تزیین و زیباتر شدن شیشه می شود.

از شیشه های رنگی برای ساخت ظروف، پنجره های تزیینی و سایر مکان ها استفاده می شود و البته لازم به ذکر است که یکی از مهم ترین مؤلفه های ساخت پیاله شیشه ای رنگی استفاده از مواد اولیه مرغوب است که ممکن است همه آنها از کیفیت لازم برخوردار نباشند بنابراین بهتر است در ادامه به مشخصات پیاله های شیشه ای رنگی و اصل توجه کنید.

  • ظاهر

یکی از موارد راه گشایی که تقریبا هر شخص آماتور و مبتدی می تواند از طریق آن تا حدی به کیفیت کار پی ببرد ظاهر محصول است.

برای این کار کافی است پیاله را در مقابل نور قرار دهید چنانچه کالای مورد مشاهده از نظر شفافیت و رنگ یکنواخت بود می توان گفت که کیفیت خوبی دارد اما اگر دارای مواج بوده و دارای رگه های کدر و رنگی ناهمگون بود یعنی بعضی از قسمت ها پر رنگ تر بودند و برخی رنگ پریده نشان دهنده کیفیت پایین کار می باشد.

  • وزن

هر چقدر وزن بلور یا پیاله شیشه ای که در دست می گیرید کمتر و سبک تر باشد نوع بلور مرغوب تر خواهد بود و طبیعی است که پیاله های سنگین تر نشان کیفیت پایین مواد اولیه استفاده شده برای ساخت آن دارد.

  • ضربه زدن

یکی از راهکارهای دیگر برای تشخیص سلامت محصول ضربه زدن آهسته با وسایلی مانند انگشتر یا فلز است در صورتی که صدای ایجاد شده بر اثر ضربه شما یک صدای بم و کوتاه و به اصطلاح خفه باشد محصول دارای ترک می باشد.

چنانچه صدای تولید شده اصواتی مشابه زنگ ایجاد کند و تن صدا تیز باشد به معنی سلامت و کیفیت بالای محصول است البته در این مورد اختلاف نظر وجود دارد و خیلی نمی توان به آن اتکا کرد اما در محصول های مشابه مثلا دو پیاله یا دو میوه خوری کاربردی است.

  • کشور سازنده

در صورتی که قصد خرید ظروف خارجی را دارید بهتر است از کشور چین صرفه نظر کنید و بلورهای فرانسوی و چک را انتخاب کنید البته قیمت محصولات تولید شده توسط چین پایین تر هستند و یکی از دلایل محبوبیت کالاهای این کشور ارزان بودن اجناس وارد شده می باشد.

در صورتی که قصد خرید مهم مانند جهیزیه را دارید بهتر است از کالاهای فرانسوی انتخاب کنید و اگر تنها مد نظرتان خرید برای مصرف روزمره است می توانید خریدی اقتصادی با کالاهای چینی داشته باشید.

راهنمای خرید پیاله شیشه ای رنگی ایرانی

با وجود برندهای بسیار متنوع و رقابت شدید در بازار شیشه و بلور ایران، لازم است که خریداران برای جلوگیری از سردرگمی و انتخاب مناسب راهنمای خرید پیاله شیشه ای ایرانی را مطالعه بفرمایید.

جنس مواد اولیه: در حال حاضر طیف وسیعی از پیاله های بلوری، چینی، چوبی، سرامیکی و پلاستیکی وجود دارد که ظرافت و شفافیت و زیبایی منحصر به فرد پیاله های شیشه ای طرفداران خاص خود را دارد. در صورتی که مواد اولیه به کار رفته در تولید پیاله اعم از رنگ های به کار رفته و نوع شیشه مرغوب باشند شفافیت باید به قدری بالا باشد که مواد داخل آن به خوبی رؤیت شوند و شیشه کدر و زده دار نباشد.

گنجایش: در نظر داشته باشید که اگر چه برخی از مدل های پیاله بسیار شکیل و چشم نواز هستند اما گنجایش خوبی ندارند و بیشتر حجم کار صرف تولید لبه های فانتزی و ایجاد چین و شکن های آن شده است و در نتیجه فضای داخلی بسیار کمی برای قرار دادن مواد غذایی مانند ماست، سالاد و ترشیجات دارند.

نحوه شست و شو: معضل دیگری که ممکن است با آن مواجه شوید نحوه شست و شوی پیاله های فانتزی و طرح دار می باشد. این نوع پیاله ها دلیل داشتن حفره و زاویه به خوبی قابلیت شست و شو ندارند و ممکن است مقداری از ماست و یا خرده های مواد غذایی در این حفره ها به دام بیفتد و شما برای تمیز کردن آنها مجبور باشید تا دقت و ظرافت بیشتری به خرج دهید و حتی در هنگام قرار دادن در ماشین ظرفشویی نیز به خوبی تمیز نمی شوند بنابراین در صورتی که از پیاله ها زیاد استفاده می کنید نوع ساده تر آن را انتخاب کنید و برای استفاده کمتر و میهمان ها از نوع مدل دار خریداری نمایید.

تعداد: قبل از خرید تعداد خانواده و میزان رفت و آمد خود را هم در نظر بگیرید و اگر جز خانواده های پرجمعیت و با رفت و آمد بالا هستید از مدل های شش تایی و دوازده تایی پیاله مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در غیر این صورت مدل های تکی، چهار تایی می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.

قیمت پیاله شیشه ای رنگی در بازار شوش

قیمت پیاله شیشه ای رنگی در بازار شوش

قیمت پیاله شیشه ای رنگی در یکی از بازارهای معروف تهران یعنی بازار شوش به عوامل متعددی بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

  • نوسانات ارزی
  • برند تولیدی
  • نحوه خرید (بدون واسطه یا سنتی)
  • میزان خرید (عمده یا تکی)
  • مواد به کار رفته در تولید پیاله
  • کشور سازنده (ایرانی یا خارجی)

یکی از نام آشناترین مکان ها به خصوص برای خانم و افراد تهرانی برای خرید بلورجات و ظروف منزل، بازار شوش می باشد.

این بازار یکی از مکان هایی است که گزینه اول بسیاری از افراد برای خرید لوازم می باشد که دلیل اصلی این انتخاب قیمت های مناسب و کف بازار این منطقه است اما در این میان مشکلی به نام عدم دسترسی تمامی مردم کشور به این منطقه است.

اما جای نگرانی نیست چرا که تکنولوژی این مشکل را حل کرده است و با وجود اینترنت که دنیا را به دهکده جهانی تبدیل کرده است؛ فاصله شما با تولید کنندگان تمامی محصولاتی که در حال حاضر در شوش و دیگر بازارهای این چنینی به فروش می رسد تنها یک کلیک است.

فروش پیاله شیشه ای رنگی توسط بزرگترین تولید کننده

فروش پیاله شیشه ای رنگی توسط بزرگترین تولید کننده با قیمت مناسب در انواع رنگ ها و طرح های جذاب و زیبا به صورت مستقیم انجام می گیرد.

در خرید مستقیم به دلیل حذف عوامل واسطه مانند اجاره بهای فروشگاه، هزینه انبارداری، کرایه بار و دلالان قیمت نهایی محصول به دلیل از بین رفتن هزینه های تحمیل شده اضافی بر آن کاهش چشمگیری یافته و مشتریان از این نوع خرید سود سرشاری عایدشان می شود.

پیاله های شیشه ای رنگی در دو نوع درب دار و بدون درب عرضه می شوند که نوع درب دار آن نه تنها در کنار سایر ظروف مصرف خانگی دارد بلکه برای قرار دادن میوه خرد شده، سالاد و غذا برای سرکار و مدرسه نیز بسیار مناسب می باشند.

در صورتی که تمایل به خرید ظروف شیشه ای رنگی و بلوری، طرح دار و دور طلایی و سرویس چند پارچه دارید می توانید به سایت های فروشندگان مراجعه کنید و با قیمت انواع محصولات برندهای مختلف، مواد به کار رفته در تولید ظروف و سایر ویژگی های آنها کاملا آشنا شوید.

بزرگترین فروشگاه پیاله شیشه ای رنگی در تهران

بزرگترین فروشگاه پیاله شیشه ای رنگی در تهران

برای خرید انواع پیاله رنگی، بلوری و چینی لب طلایی و طرح دار مثل گل سرخی و همچنین ظروف آرکوپال و لوازم جهیزیه مانند ست غذاخوری 6 و 12 نفره، دیس، قوری، خورشت خوری، پلوخوری و کلیه بلورجات و سرویس های چینی از بزرگترین فروشگاه در تهران نیازی به مراجعه حضوری به بورس این اجناس نمی باشد.

شما می توانید برای خرید مستقیم از بهترین فروشندگان انواع ظروف درجه یک به صورت عمده و با قیمت مناسب به وب سایت های طراحی شده توسط تولید کنندگان و توزیع کنندگان این محصول مراجعه کنید و در زمان کوتاهی با طیف وسیعی از محصولات آرکوپال و چینی مواجه شوید.

در خرید حضوری بسیاری از افراد فرصت مشاهده تمام محصولات برندهای مختلف را ندارند اما در خرید اینترنتی و سفارش آنلاین شما با فراغ بال و به دور از هر گونه شلوغی و ترافیک و در منزل قادر خواهید بود تا به بررسی تک تک محصولات و انواع طرح ها و رنگ های روز بپردازید.

از مزایای دیگر خرید آنلاین، ارسال رایگان محصول (در برخی از فروشگاه از مبلغ خاصی به بالا ارسال رایگان می باشد) و محصول مورد نیاز شما به آدرس دلخواهتان پست می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *