بزرگترین فروشگاه سرویس چینی 6 نفره در اصفهان

سرویس چینی 6 نفره غذاخوری معمولاً به عنوان ضروری ترین ظروف در آشپزخانه محسوب می شود. این سرویس فاقد اقلام غیر کاربردی مانند سوپ خوری و یا سرویس چای خوری می باشد. به همین دلیل برای پذیرایی از تعداد نفرات بیشتر می توان چندین سرویس ۶ نفره غذاخوری را تهیه کرد و بدین ترتیب از خرید اقلام غیر ضروری جلوگیری کرد.

فروشگاه ما در اصفهان بزرگترین عرضه کننده انواع سرویس های چینی جدید به سراسر کشور می باشد.

بزرگترین فروشگاه سرویس چینی 6 نفره در اصفهان

انواع سرویس چینی براساس تعداد نفرات

انواع سرویس چینی براساس تعداد نفرات همه افراد علاقه زیادی دارند تا مجموعه هماهنگی از اقلام سرویس چینی را برای پذیرایی از میهمانان خود داشته باشند اما مسئله ی حائز اهمیت در این زمینه این است که آیا استاندارد و معیار خاصی برای تعیین اجزای سرویس غذاخوری مناسب وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه متن با ما همراه باشید.

لازم به ذکر است که برای تعیین اقلام یک سرویس چینی هیچ قاعده و قانون مطلقی وجود ندارد و تولیدکنندگان برحسب برخی از فواید ساده عرفی و سنتی و در نظر گرفتن تقاضای مشتریان در طول سالیان معیارها و استانداردهای خاصی را برای خود در این زمینه تعریف کردند. با وجود این که اغلب آن ها در رابطه با اصلی ترین اقلام موجود در سرویس چینی توافق نظر دارند، اما در جزئیات با یکدیگر همسو نیستند.

اما به طور کلی می توان گفت که اکثر برندها سرویس‌ های خود را درس سطح 6، 12 و 24 نفره تولید و به بازار عرضه می کنند، البته لازم به ذکر است که برخی از آن ها سرویس های 18 نفره نیز دارند. و همچنین به تعداد پارچه های موجود در هر یک از این سرویس ها در ادامه متن اشاره شده است:

  • سرویس 6 نفره شامل 30 پارچه می باشد.
  • سرویس 12 نفره بسته به شرایط مختلف ممکن است 85، 90، 92 و یا حتی 101 پارچه نیز باشند.
  • سرویس های 18 نفره حدود 134 پارچه هستند.
  • و به تبع آن با افزایش تعداد نفرات سرویس غذاخوری تعداد پارچه های آن نیز افزایش می‌ یابد.

سرویس چینی 6 نفره چند تکه است؟

سرویس چینی 6 نفره چند تکه است؟ سرویس های چینی 6 نفره معمولاً شامل بشقاب پلو خوری، بشقاب خورشت خوری، بشقاب پیش دستی، دیس، پیاله های کوچک و بزرگ و نمک پاش می باشند.

قیمت گذاری انواع سرویس های چینی بر اساس بلند طرح، رنگ، تعداد پارچه و نقش‌ هایی که بر آن انجام می‌ شود متفاوت می باشد. شما می توانید برای اطلاع دقیق تر از قیمت محصولات، روی لیست قیمت ها در قسمت فروش این وب سایت کلیک کنید.

به طور کلی می‌توان گفت که اقلام موجود در سرویس چینی 6 نفره در مجموع 30 پارچه می باشند که از این 30 پارچه 24 پارچه اصلی آن به بشقاب های مختلف یعنی بشقاب غذا خوری، بشقاب خورشت خوری، بشقاب میوه خوری و کاسه ماست خوری اختصاص داده می شود.

ولی علاوه بر این 24 پارچه اصلی این سرویس شامل اقلام دیگری نیز می‌ باشد که در میزبانی از میهمانان به شما کمک زیادی خواهد کرد که این اقلام شامل 1 عدد دیس متوسط، ۱ عدد سُس خوری، 1 عدد سالاد خوری و در مجموع 3 عدد نمکدان در اندازه های مختلف می باشد. این سرویس به عنوان یک سرویس پذیرایی استاندارد از 6 نفر مهمان بسیار مناسب می باشد.

شما می توانید انواع مختلفی از این سرویس های چینی مانند مدل ایتالیایی و یا غیره را از این مجموعه سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرید.

راهنمای خرید سرویس چینی 6 نفره فرانسوی

راهنمای خرید سرویس چینی 6 نفره فرانسوی در بین کالاهای موجود در بین لیست جهیزیه خرید سرویس چینی یکی از وسایلی است که باید با دقت بالایی انتخاب شود. اگر شما نیز به دنبال خرید سرویس چینی زیبا و دارای ظاهری شیک هستید، بهتر است قبل از خرید راهنمای خرید موجود در این وب سایت را مطالعه نمایید.

متأسفانه امروزه نمونه هایی از ظروف چینی بی کیفیت که بهداشتی نیز نیستند و یا همان نمونه های تقلبی به وفور در سطح بازار یافت می شوند. بنابراین باید هنگام خرید آنها بسیار دقت کرد. کیفیت سرویس چینی اولین نکته ایست که باید هنگام خرید سرویس چینی به آن توجه کرد، در ادامه متن با ویژگی های انواع سرویس چینی با کیفیت آشنا خواهید شد:

  • داشتن شفافیت بالا
  • مقاوم در برابر شوک های حرارتی
  • قابلیت استفاده در مایکروویو و ماشین ظرفشویی فر و غیره
  • داشتن ثبات خوب در طرح، نقش و رنگ
  • تولید مطابق با استاندارد های بهداشت جهانی
  • نداشتن وزن سنگین
  • مقاوم در برابر حرارت
  • استقامت در برابر ضربه و خط و خش

برای داشتن اطمینان خاطر از خرید مطمئن و با کیفیت سرویس چینی می توان در قدم اول آنها را از برندهای نام آشنا و نمایندگی های معتبر خریداری کرد و در قدم بعدی بهتر است آن ها دارای برچسب استاندارد بر روی محصول باشند. این محصولات باید فاقد هرگونه لک و خال بر روی آنها باشند و همچنین وزن آنها نیز بر اساس قطر ظرف باید سنجیده شود.

از دیگر مواردی که هنگام خرید انواع ظروف چینی باید به آنها توجه کرد قیمت سرویس چینی، بهداشتی بودن آنها، توجه به تنوع و قطعات کاربردی موجود در سرویس، قابلیت استفاده از آنها در مایکروویو و ماشین ظرفشویی، خرید سرویس چینی با توجه به تعداد افراد مورد نظر و انتخاب از برند مناسب و نام آشنا می باشد.

برخی از برندها دارای ضمانت نامه سرویس چینی می باشند و در شرایط ویژه و قابلیت تعویض این محصول را نیز امکان‌ پذیر کرده اند.

شما می توانید برای خرید انواع مختلفی از سرویس های چینی برندهای مطرح داخلی و خارجی به صورت حضوری و یا اینترنتی در مجموعه ما اقدام نمایید. در حال حاضر سرویس چینی استخوانی یکی از پر فروش ترین سرویس های چینی موجود در این مجموعه می باشد.

فروش سرویس چینی 6 نفره به قیمت باورنکردنی

فروش سرویس چینی 6 نفره به قیمت باورنکردنی شما می توانید با خیالی آسوده محصولی بسیار با کیفیت را با قیمتی باورنکردنی از این مجموعه خریداری نمایید.

مجموعه ما به عنوان فروشگاه و نمایندگی معتبر انواع سرویس های چینی دارای خدمات پس از فروش خوبی می باشد. علاوه بر این امکان تعویض قطعات شکسته و یا آسیب دیده را نیز فراهم می کند. این مجموعه محصولات خود را با تضمین کیفیت مناسب در اختیار مشتری قرار می دهد. و همچنین امکان مرجوع کردن کالا در صورت مورد پسند نبودن را نیز برای شما فراهم می کند. این فروشگاه محصولی با کیفیت و درجه یک را در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *