قیمت آرکوپال لب طلایی گلدار در بازار داخلی

امروزه آرکوپال در کنار ظروف چینی با رقابت تنگاتنگی توانسته است متقاضیان بسیاری را داشته باشد. این محصول عموما در انواع رنگ و طرح در برند ایرانی و خارجی تولید می شود. امروزه تمامی ست ظروف غذاخوری از جنس آرکوپال تولید شده اند که می توانند برای پذیرایی یا مصارف روزانه مورد استفاده قرار بگیرند. آرکوپال لب طلایی گلدار جدیدترین طرح این محصول می باشد که از طرفداران بسیاری در سال های اخیر بهره مند شده است. قیمت این محصولات در بازار داخلی در مقايسه با انواع دیگر بیشتر می باشد. علت گران بودن آن در ادامه مطلب بیان خواهد شد‌.

قیمت آرکوپال لب طلایی گلدار در بازار داخلی

جدیدترین مدل های آرکوپال لب طلایی

جدیدترین مدل های آرکوپال لب طلایی آرکوپال عموما از جنس سفال می باشد که با ترکیب مواد دیگر، سبک تر بوده و عموما آسیب پذیری کمتری نظیر شکستن و لب پر شدن دارند. از این رو خریداران عموما برای مصارف روزانه خود این محصول را بیشتر از ظروف چینی می پسندند. این امر دلیلی بر این نیست که ظروف آرکوپال برای پذیرایی و تزئین مناسب نمی باشد. طرح های جدید و زیبای این محصول در ست کامل، می تواند به عنوان یک ست درجه یک برای پذیرایی و سرو غذا برای مهمان مورد استفاده قرار بگیرد.

جدیدترین مدل های آرکوپال، نوار طلایی رنگی را دارا می باشد که روی تمامی ظروف از جمله بشقاب، کاسه، پیش دستی و … در کارخانجات تولیدی قرار گرفته است. نوار طلایی رنگ روی لبه محصولات مذکور اعمال می شود که زیبایی دو چندانی را القا می کند. عموما برای طرح های گلدار و ساده این امر امکان پذیر می باشد اما باید در هنگام استفاده، محدودیت های این محصول را دانسته و به کار بگیریم.

استفاده از این محصول در ماشین ظرفشویی جهت شستشو و در مایکروفر جهت پخت یا گرم کردن غذا طبیعتا به راحتی صورت می گیرد اما نوع لب طلای این محصول نباید در دستگاه های مربوطه قرار بگیرد. رنگ شدگی پس از مرحله کوره محصول صورت می گیرد از این رو احتمال رنگ رفتگی و پاک شدن نوار طلایی روی محصول در مایکروفر و ماشین ظرفشویی وجود دارد.

در مورد طرح این ظروف نیز می توان بیان کرد نوع گلدار این محصول به صورت تک گل یا دور چین ارائه می شود. نوع تک گل این محصول که شیک تر می باشد مورد پسند بسیاری از خریداران قرار گرفته‌ است.

شناخت راحت آرکوپال لب طلایی فرانسوی

شناخت راحت آرکوپال لب طلایی فرانسوی در بازار فروش عموما برند ایرانی و فرانسوی این محصول بیشتر از مارک کشورهای دیگر ارائه شده است که هر یک متقاضیان خاص خود را دارد. مصرف کنندگان این محصول این آگاهی را دارند که نوع فرانسوی آرکوپال بهتر و باکیفیت تر از نوع ایرانی می باشد. از این رو ویژگی هایی که برند فرانسوی دارد و تفاوت آن با برند ایرانی به اختصار در زیر بیان می کنیم.

  • برند فرانسوی عموما از استحکام بسیار بالایی نسبت به نوع ایرانی دارد. لذا احتمال شکستگی هنگام استفاده یا شستشو کاهش پیدا می کند.
  • نوع فرانسوی این ظروف دارای سطح یکدست تر می باشد. توجه به ضخامت یک اندازه محصول در هر یک از قسمت های ظروف برای سخت پسندان اهمیت ویژه ای دارد به گونه ای که با قرارگیری روی یکدیگر می تواند چینش درست و منظم تری را به دست بدهد اما نوع ایرانی این خصوصیات را نداشته و عموما در قیمت های مختلف دارای افت و خیز ضخامت می باشد.
  • تثبیت رنگ و طرح محصول در نوع فرانسوی بسیار بالاتر بوده و می تواند مدت زمان طولانی تری با شستشو و استفاده روزانه، شفافیت طرح و رویه آن را داشته باشد.
  • برند فرانسه ظروف مورد نظر سبک تر از نوع ایرانی بوده و همچنین در نوع لب کنگره و مربع شیک تر می باشد.

تفاوت آرکوپال ایرانی با اماراتی در چیست؟

تفاوت آرکوپال ایرانی با اماراتی در چیست؟ امروزه خریداران برای انتخاب بهترین برند این محصول از بین برندهای ایرانی و خارجی، مارک فرانسه و ایرانی را می پسندند چرا که کیفیت این دو برند نسبت به نوع اماراتی یا اسپانیایی بیشتر بوده و از طول عمر مصرفی بالاتری برخوردار هستند. اما خوانندگان این مطلب ممکن است خواهان دانستن تفاوت آرکوپال ایرانی با اماراتی هستند چرا که عموما از لحاظ قیمت در بازار فروش، برابری نسبی را دارند اما به علت خارجی بودن برند اماراتی، تردید ویژه ای را جهت انتخاب و خرید محصول دارند‌.

برند اماراتی این محصول عموما سنگین تر بوده و قابل استفاده از ماشین ظرفشویی نمی باشند. طبیعتا مایع و قرص های خاص شوینده ماشین ظرفشویی، با داشتن قدرت لکه بری بالا، می توانند طرح های این محصول را به مرور زمان پاک نمایند. همچنین قرار دادن در مایکروفر سبب تکه تکه شدن محصول می شود. مارک اماراتی ظروف آرکوپال تحمل دمای بالای مایکروویو و مایکروفر را نداشته و در نتیجه در داخل دستگاه منفجر می شود.

با توجه به موارد گفته شده، خرید برند ایرانی با دارا بودن ویژگی های عالی و درجه یک برای ظرف مورد مصرف به صورت روزانه، می تواند انتخاب درست تر و معقولانه تری برای خریداران باشد.

فروش آرکوپال لب طلایی گلدار به قیمت مناسب

فروش آرکوپال لب طلایی گلدار به قیمت مناسب آرکوپال امروزه به صورت اینترنتی و حضوری در سراسر کشور به فروش می رود. سرویس کامل این محصول عموما برای جهیزیه مناسب بوده و در مقایسه با قیمت ظروف چینی، می تواند یک خرید مقرون به صرفه و عالی جهت تهیه جهيزيه باشد‌. ظروف تکی این محصول نیز در اقلام مختلف به صورت شش تایی بسته بندی گردیده که با سفارش خریدار در طرح و رنگ خاص توسط فروشنده محصول، تقدیم می گردد.

اما خرید اینترنتی این محصول به صرفه تر است یا حضوری؟ این سوال به یقین سوال بسیاری از خریداران عمده و خرده این محصول می باشد. در سایت های فروش آنلاین صرفا قیمت هایی از این محصول را مشاهده می کنیم که با نتیجه گیری می فهمیم تعداد برند و طرح محصول، تفاوت قیمتی را در بازار به وجود آورده است لذا در بازار فروش حضوری افزایش سود مدیریت فروشگاه مزبور، طبيعتا سبب افزایش قیمت محصول می شود. از این رو خرید آنلاین می تواند طرح و کیفیت منتخب را با هزینه کمتری سبب ساز شود.

فروش آرکوپال لب طلایی گلدار به قیمت مناسب همواره در سایت های فروش مورد نظر صورت می گیرد. خریداران عمده در سراسر کشور می تواند در صورت برقراری ارتباط با مشاوران فروش، کیفیت برندهای مختلف را جویا شده و در صدد سفارش گذاری با تعداد بالا برآیند. این محصول با بسته بندی شکیل و مقاوم، احتمال آسیب دیدن محصول در حین حمل و نقل را کاهش می دهد. بنابراین به صورت زمینی با ماشین های حمل بار به مقصد مورد نظر ارسال می گردد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *