بشقاب پلو خوری شیشه ای بادوام در برابر تغییرات ناگهانی دما

بشقاب پلوخوری شیشه ای خوب و بادوام باید به گونه ای تولید شود که توانایی مقابله در برابر تغییرات ناگهانی دما مانند سرما و گرما را داشته باشد.

بشقاب پلو خوری شیشه ای بادوام در برابر تغییرات ناگهانی دما

بشقاب پلو خوری شیشه ای

بشقاب پلو خوری شیشه ای تزئین و دیزاین سفره در همه جای دنیا مرسوم بوده و هست، به گونه ای که گویی جزئی از زیبایی و صفای سفره به شمار می رود؛ این موضوع در ایران نیز وجود دارد با این تفاوت که ایرانی ها علاوه بر زیبایی سفره و نوع دیزاین آن، به ظروف مورد استفاده نیز اهمیت ویژه ای می دهند.

شاید به این دلیل ساده هم باشد که روز به روز بر تولید ظروف پذیرایی اضافه می شود؛ یکی از ظروف پرمصرف در ایران، انواع بشقاب پلوخوری می باشد.

بشقاب پلوخوری را گونه ای طراحی و تولید می شود که برای سرو برنج و انواع پلو قابلیت استفاده را داشته باشد و اغلب نبز همراه با خورش خوری یا سالادخوری همراه است.

جنس بشقاب پلوخوری از هم متفاوت است و تحت نام و برندهای آرکوپال فرانسه، چینی، شیشه ای، رنگی و… تولید و پخش شود.

بشقاب پلوخوری شیشه ای را با نام بشقاب پلوخوری انگشتی نیز می شناسند و همانطور که از نامش پیداست دارای طراحی صاف و شیشه ای بوده که ساده و شیک هستند.

این مدل از بشقاب های پلوخوری غالبا همراه با خورش خوری و کاسه تولید شده و در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد.

خوبی این نوع از بشقاب پلوخوری این است که هم قیمت مناسب و ارزانی دارد و هم اینکه وزن سبک و بسیار خوبی را دارد که حس امنیت بالایی را در زمان استفاده به شما می دهد.

بشقاب پلوخوری مدل شیشه ای، برعکس ظاهر ساده و شیکی که دارد از مقاومت بسیار خوبی در برابر تغییرات ناگهانی دما برخوردار است، به گونه ای که می توان از آن به عنوان ظرف مایکروویو هم استفاده کرد!

انواع بشقاب پلوخوری با طرح ساده شیشه ای را می توان در ماشین ظرفشویی قرار داد و شستشو داد بدون آنکه نگران شکستگی و یا کدری بر روی ظروف باشید.

۷ فاکتوری که باید در زمان خرید بشقاب پلورخوری نوع شیشه ای به آن توجه داشته باشید، عبارت است از:

  1. بشقاب پلوخوری را از بهترین برندهای خریداری نمایید و یا اینکه مارکی را برگزینید که قبلا کسی از آن استفاده کرده باشد و با کیفیت آن آشنایی کافی داشته باشد‌.
  2. توجه داشته باشید که قیمت بشقاب پلوخوری شیشه ای در قیاس با نمونه های دیگر بسیار مناسب و ارزان تر است.
  3. بشقاب پلوخوری را خریداری نمایید که علاوه بر شستشو با دست، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را هم داشته باشد.
  4. بشقاب پلوخوری درجه یک ابعاد مناسب و استانداری را دارد و معمولا به شکل گرد تولید می شود تا حس امنیت خوبی را در زمان حمل و جابجایی به شما بدهد.
  5. لبه های بشقاب پلوخوری باکیفیت چندان نازک نبوده که به راحتی بشکند، بلکه دارای لبه های نسبتا ضخیم و مقاومی بوده که جای انگشت هم دارد.
  6. قرارگیری انواع مدل بشقاب پلوخوری که از طراحی شیشه ای برخوردارند، بسیار آسان بوده و در یک ردیف به طور یکسان قرار می گیرد و جاگیر می شود.
  7. بشقاب پلوخوری خوب و درجه یک ایرانی در قالب جعبه های مقاوم تولید شده و در بازار لوازم خانگی و لوازم کادویی، عرضه می گردد.

خرید بشقاب پلوخوری در مدل های شیشه ای و کریستال را می توانید از فروشگاه های لوازم خانگی و کادویی انجام دهید که بخش عمده فعالیت آن ها در زمینه لوازم خانگی خرده ریز است.

زیرا در این صورت قیمت بشقاب پلوخوری به صورت تک یا ست، برای شما به طور عمده و ارزان تر تعیین خواهد شد که در نهایت منجر به خرید مقرون به صرفه تر نیز می گردد‌.

بشقاب پلو خوری رنگی

بشقاب پلو خوری رنگی عده ای از مردم که تعدادشان هم کم نیست تمایل به خرید بشقاب های پلوخوری را دارند که به صورت رنگی رنگی تولید شده و زیبایی خاصی را به نمایش می گذارد.

بشقاب پلو خوری رنگی، با تنوع رنگ و مدل بسیار گسترده ای همراه بوده که به خوبی توانسته نیاز بازار را شناسایی کند و برای هر نوع سلیقه ای پیشنهادی داشته باشند.

بشقاب پلوخوری رنگی، با توجه به شرکت و نام برند تولیدکننده آن معمولا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در طرح و مدل های متنوعی تولید و پخش می گردد‌.

این نوع از بشقاب پلوخوری، در طرح های هندسی جذاب گرد، مربع، چند ضلعی و… تولید شده که در عین زیبایی، تفاوت چشمگیر آن را در بین ظروف دیگر مشاهده خواهید کرد‌.

مقاومت بشقاب های پلوخوری رنگی رنگی، بسیار خوب است و می توان با خیال آسوده آن را در ماشین ظرفشویی برای شستشو و یا درون مایکروویو برای پخت غذا قرار داد.

عده ای از مردم بر این باور پافشاری می کنند که انواع بشقاب های پلوخوری رنگی به مرور زمان و یا در اثر شستشو، ممکن است رنگ ببازد و یا تغییر رنگ دهد که چندان خوشایند خریدار نخواهد بود!

هرچند نمی توان این باور را از پایه، بی اساس خواند؛ چرا که این موضوع به نمونه بشقاب های پلوخوری برمی‌گردد که از کیفیت نامطلوبی برخوردار بوده و یا توسط برندهای ناشناخته تولید شده اند‌‌‌.

وگرنه بشقاب پلو خوری بدون رنگ و رنگی اگر از کیفیت ساخت خوب و مطلوبی برخوردار بوده باشد و برای تولید آن از بهترین متریال موجود در بازار بهره گیری شود، بدون شک از دوام بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

زیرا بر روی این نوع بشقاب پلوخوری با طرح رنگی رنگی، به دلیل لعاب اضافه به واسطه همان رنگ به کار گرفته شده، شاهد مقاومت خوب آن خواهید بود.

بشقاب پلوخوری شیک رنگی را می توانید به عنوان ظروف پذیرایی و مجلسی در مراسمات گوناگون مورد استفاده قرار دهید و سلیقه خاص خود را به شکلی متفاوت به نمایش بگذارید.

۳ مزیت استفاده از بشقاب پلوخوری که در طرح های رنگی تولید می شود، به شرح زیر است:

  1. این نوع بشقاب پلوخوری، دارای لعاب اضافه تری بر روی سطح خود بوده که بر عمر استفاده از آن می افزاید و به همین دلیل بسیار بادوام است.
  2. وزن سبک و حمل آسان این مدل از بشقاب پلوخوری زبانزد بوده و کاملا مناسب برای مراسمات گوناگون می باشد.
  3. تنوع رنگی عالی و متفاوت انواع مدل بشقاب پلوخوری، یکی دیگر از دلایل مهم انتخاب و خرید این محصول به شمار می رود‌.
  4. قیمت بشقاب پلوخوری در طرح رنگی، بسیار مناسب تعیین شده و می توان آن را به صورت ست و یا تک خریداری نمود.
  5. از این نوع بشقاب پلوخوری ساده و شیک می توان به عنوان بخشی از زیبایی دکوراسیون در محیط آشپزخانه استفاده کرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *