خرید ظروف غذاخوری شیشه ای رنگی از نمایندگی اصلی

ظروف غذایی که نماد فرهنگ یک جامعه و کشور می باشد می تواند در هر منطقه ای از دنیا متفاوت باشد به گونه ای که مثلا در کشور چین از ظروف مختلف چوبی و در کشور ما از انواع ظروف شیشه ای برای صرف غذا استفاده می گردد و خرید ظروف غذاخوری شیشه ای رنگی از نماینده های اصلی تولید و فروش این محصولات در تهران و تمامی شهرستان ها انجام می گیرد و خریداران می توانند با مراجعه حضوری اقدام به خرید ظروف شیشه ای مورد نظر خود کنند.

خرید ظروف غذاخوری شیشه ای رنگی از نمایندگی اصلی

طرح های زیبای ظروف غذاخوری شیشه ای

طرح های زیبای ظروف غذاخوری شیشه ای این ظروف و سرویس های غذاخوری شیشه ای در طرح های زیبا و شیک زیادی در فروشگاه های مختلف کشور عرضه شده اند و هر کدام بسته به کیفیت، اندازه و ابعاد، زیبایی ظاهر ظرف، برند محصول و سایر موارد ارزش گذاری شده و به مردم فروخته می شوند.

از جمله طرح های به کار رفته در این ظروف می توان به طرح های استخوانی، زرین، طرح مینیون مختص کودکان، طرح بی بی شو کودکان، طرح های مختلف فانتزی، طرح های درباری قاجاری و… اشاره کرد که هر کدام طرفداران ویژه ی خود را دارا می باشند.

ظروف غذا خوری شیشه ای که مصرف روزانه در بسیاری از خانه های مردم کشور دارند در مدل های رنگی که محبوب ترین آن رنگ ها، سفید و عسلی می باشند و در طرح و مدل های متنوعی تولید و وارد بازار برای عرضه به مردم می گردند.

ظروف شیشه ای که در مجالس مختلف عروسی و عزا نیز به دلیل شیک بودن و طرح های مختلفی که دارند قابل استفاده می باشند، این قابلیت را نیز دارند که در دستگاه های پخت و پز مختلفی مانند مایکروویو قرار بگیرند و همچنین قابلیت شسته شدن در ماشین های ظرفشویی را نیز دارا می باشند.

ظروف غذاخوری شیشه ای که بر اساس تحقیق های انجام شده بیش ترین فضای بهداشتی را برای سرو غذا دارند دارای طرح های گوناگون با سلایق مختلف مردم کشور می باشند و غالبا به صورت سرویس های چند نفره عرضه و به فروش می رسند.

این ظروف شیشه ای برعکس ظروف دیگر آلودگی محیط را از خود دفع می کنند و به همین دلیل هنگام استفاده و غذا خوردن، مزه و طعم غذا و همچنین رنگ و روی غذا را تغییر نمی دهند و آلودگی های محیطی را به غذا وارد نمی کنند.

برای آگاهی و دیدن طرح های بیش تر این ظروف پر طرفدار می توانید به سایت های فروشگاهی مانند دیجی کالا و یا نمایندگی های مختلف شرکت های تولید و پخش این ظروف مراجعه کنید تا هم از انواع مدل و طرح هایی که این محصولات دارند آگاه شوید و هم ویژگی های مختل دیگر و قیمت آن ها را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه مطلب انواع این ظروف را بر اساس سایز و اندازه ای که دارند به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

انواع ظروف غذاخوری شیشه ای براساس سایز

ظروف غذاخوری شیشه ای را با معیار های مختلفی می توان دسته بندی کرد که یکی از آن ها سایز و ابعاد این ظروف می باشد و اصولا این ظرف ها به هر شکل و شمایل مستطیلی، دایره ای، بیضوی و یا اشکال دیگری باشند، سایز و ابعاد و اندازه ی آن ها از هم دیگر متفاوت می باشند که در ادامه بیش تر به آن خواهیم پرداخت.

به عنوان مثال ظروف پیش دستی شیشه ای در حالت استاندارد باید اندازه ای بین ۱۳ تا ۱۹ سانتی متر داشته باشند که غالبا برای استفاده نان یا قرار دادن دستمال روی آن ها در مراسمات مختلف استفاده می گردند و همچنین می توانند به عنوان ظروف کودک نیز شناخته شوند.

بشقاب های اصلی غذا خوری در حالت استاندارد باید اندازه ای بین ۲۴ تا ۲۶ سانتی متر را داشته باشند که البته اگر به رستوران برای صرف ناهار یا شام رفته باشید حتما متوجه شده اید که ظروف شیشه ای که از آن استفاده می کنند اندازه ی بزرگ تری دارد و چیزی حدودا بین ۲۷ تا ۳۹۰ سانتی متر می باشند.

ظروف و بشقاب های شیشه ای مخصوص پس از غذا یا همان دسر نیز سایز مخصوص خود را دارا می باشند و غالبا بین ۲۱ تا ۲۴ سانتی متر بوده که البته این حالت استاندارد آن می باشد و می تواند بشقاب های بزرگ تر و یا حتی کوچک تر از این سایز برای سرو دسر استفاده شود و نکته ی قابل توجه درباره سایز تمامی این ظرف ها این است که میزی که از آن برای صرف غذا استفاده می شود نیز رابطه ی مستقیمی با سایز ظروف دارد.

دیس ها نیز که نمونه ای از ظروف شیشه ای غذا خوری محسوب می گردند و بیش تر در رستوران ها استفاده می شوند تا این که مصارف خانگی داشته باشند، سایزی حدودا ۴۲ تا ۵۲ سانتی متر را دارا می باشند و می توانند به شکل های مختلف دایره ای، بیضوی و بعضا مستطیلی طراحی و ساخته شوند.

امروزه بزرگ ترین عرضه کنندگان ظرف های غداخوری شیشه ای خانگی و رستورانی در کشور با بهترین کیفیت و در مدل های متنوع و سایز و اندازه های گوناگون اقدام به پخش و فروش محصولات خود در بازار های بزرگ کشور و همچنین فروشگاه های مجازی کرده اند و مردم می توانند با مراجعه حضوری یا اینترنتی به این مراکز، ظروفی که قصد خرید آن ها را دارند را انتخاب و تهیه کنند.

و همان طور که اشاره شد سفارش خرید این ظروف در سایز های مختلف فقط به صورت حضوری نمی باشد و به صورت تلفنی و آنلاین نیز میسر می باشد و نمایندگی های شرکت های مختلف فروش ظرف های شیشه ای غداخوری در سراسر کشور اقدام به فروش محصولات خود با این روش ها نیز کرده اند و شما می توانید با تماس با این مراکز یا رجوع به سایت این مراکز، محصولات مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

مشخصات ظروف غذاخوری شیشه ای رنگی فرانسه

مشخصات ظروف غذاخوری شیشه ای رنگی فرانسه یکی از محصولاتی که زبانزد نه تنها خانم های ایرانی بلکه بسیاری از مردم کشور های مختلف می باشد، محصولات غداخوری برند های فرانسوی مخصوصا برند لومینارک می باشد که قدمت بسیار زیادی داشته و ظروف غذاخوری شیشه ای رنگی را تولید و به جهانیان عرضه می کند.

ظروف غذاخوری رنگی تولید فرانسه که ترکیبی از شیشه و چینی می باشند وزن بسیار کمتری از چینی ها داشته و همچنین مقاومت آن ها به نسبت شیشه بسیار بالاتر می باشد و از مواد اولیه با کیفیتی تولید گشته اند که این مواد در حرارت بالا با هم ادغام شده تا محصول نهایی حاصل گردد.

همان طور که پیش تر اشاره کردیم ظروف غذاخوری رنگی و شیشه ای فرانسه مقاومت بالایی دارند و در برابر شکسته شدن و پریدگی لبه های خود، مقاومت نشان می دهند و اگر به روی زمین بیفتند قطعا احتمال این که آسیب ببیند بسیار کم خواهد بود.

همچنین از رنگ های مختلفی در طراحی و تولید این ظروف استفاده شده است تا نظر تمامی مردم کشور فرانسه و البته تمام کشور های دنیا جلب شود و خریداران این ظروف از تنوع بالایی برای خرید محصول مد نظر خود بهره مند باشند. در ادامه مطلب به راهنمای خرید و نکاتی که لازم است برای تهیه ظروف غذاخوری شیشه ای اصل رعایت کنید خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

راهنمای خرید ظروف غذاخوری شیشه ای اصل

ظروف غذا خوری می توانند از جنس های مختلف شیشه، ملامین، سرامیک، سفال، چینی و…باشند که هر کدام کیفیت های مختلف و ماندگاری کم یا زیادی را دارا می باشند و ما قصد داریم در ادامه نکات لازم برای خرید ظروف شیشه ای غذاخوری اصل را یادآوری کنیم.

نکته ی اول و مهم این است که حتما زیبایی و جذابیت ظاهری ظروف را مد نظر قرار دهید و سعی کنید ظرفی را انتخاب کنید که به میز و فضای خانه ی شما زیبایی و جذابیت خاصی ببخشد و لوزما به این فکر نکنید که ظرف غذاخوری فقط برای غذا خوردن است و در زیبایی خانه تاثیری ندارد.

نکته ی بعدی در خرید ظروف شیشه ای اصل توجه کردن به جنس آن می باشد که شاید بتوان گفت مهم ترین موردی است که در خرید ظروف شیشه ای غذا خوری باید بدان توجه کرد و تمام تلاش خود را بکنید که از نمایندگی های معتبر خرید خود را انجام دهید.

بسیاری از برند های معروف در ایران و کشور های خارجی که محصولاتشان به کشور ما وارد می شوند، حتی به اجبار هم که شده اقدام به طراحی و تولید ظروف با کیفیت و اصل با جنسی مرغوب می کنند لذا سعی کنید کمی بیش تر هزینه کنید و ظروف برند و اصل را خریداری کنید که عمر بیش تر و ماندگاری بالاتری دارد.

نکته ی سوم در باب خرید این ظروف این است که اگر در انتخاب رنگ محصول مورد نظر خود سردرگم شده اید به سراغ رنگ های روشن مخصوصا رنگ سفید بروید که با هر فضا و رنگی تنظیم می شود و آن زیبایی که دنبال ان هستید را به هدیه خواهد داد.

نکته ی چهارم توجه کردن به قیمت محصول می باشد که اگر محصول اصل و برند باشد قطعا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت اما بسیاری از فروشندگان محصولات غیر اصل و تقلبی را با قیمت بالا می فروشند که حتما باید از این مساله آگاه باشید تا پولتان را صرف مجصولات به ظاهر اصل و اورجینال نکنید.

بسیاری از مراکز فروش ظروف غذاخوری اصل در بازار های بزرگ تهران، در ایام مختلف سال اقدام به عرضه و فروش محصولات خود با تخفیف های ویژه می کنند لذا می توانید با آگاهی از زمان هایی که این تخفیف ها روی ظرف ها گذاشته می شوند، محصول مورد نظر خود را با قیمت کمتری انتخاب و خریداری کنید.

شرکت ها و کارخانجات مختلف موجود در دنیا انواع ظروف غذاخوری شیشه ای در رنگ های متنوع و طرح های گوناگون و زیبا را طراحی و تولید می کنند که تمامی مردن دنیا از تنوع زیاد این محصولات بهره ی کافی را ببرند و مطابق سلیقه ی خود اقدام به انتخاب و خریداری ظروف مورد نظر خود کنند.

توصیه ما بر این است که حتما با یک کارشناس یا متخصص مشورت کنید و یا از نمایندگی های معتبر محصولات اصل و برند خرید خود را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید. در ادامه بهترین تولیدکنندگان ظروف غذاخوری شیشه ای رنگی ایرانی را معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

بهترین تولید کننده ظروف غذاخوری شیشه ای رنگی ایرانی

بهترین تولید کننده ظروف غذاخوری شیشه ای رنگی ایرانی تولیدکنندگان زیادی در کشور دست به طراحی و تولید انواع ظروف غذاخوری شیشه ای رنگی زده اند و بسیاری از این محصولات ایرانی با نمونه های خارجی برابری کرده و در رقابت می باشند که در ادامه به بعضی از این برند های محبوب اشاره خواهیم کرد.

از جمله شرکت های شناخته شده و پر طرفدار تولیدکننده ی ظروف غذخوری می توان به برند هایی همچون زرین ایران که محصولات شیشه ای و چینی را می سازند اشاره کرد و همچنین برند های آذین اوپال، پارس اوپال، فرانسوا و لومینارک نیز از محبوبیت خاصی در این زمنیه برخوردار می باشند.

فروش ظروف غذاخوری شیشه ای رنگی به قیمت ارزان

فروش انواع ظروف شیشه ای رنگی غذاخوری با قیمت مناسب به صورت عمده و جزیی در طرح های مختلف و مدل های گوناگون در بسیاری از فروشگاه ها و بازار های بزرگ تهران و شهر های گوناگون کشور انجام می گیرد.

این ظرف ها بسته به برند بودن یا نبودن و همچنین کیفیت و زیبایی ظاهری که دارند ارزش گذاری شده و خریداران عمده ای که قصد فروش این محصولات را به صورت جزئی در فروشگاه های خود دارند، می توانند آن ها را پس از خرید کلی، قیمت گذاری نهایی کرده و در اختیار مردم قرار دهند.

نکته ی قابل توجه دیگر این است که خریداران می توانند هم به صورت حضوری به این فروشگاه ها مراجعه کرده و هم به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه ی آن در سایت و بعد از گذشت زمان لازم ارسال محصول، آن را درب خانه ی خود دریافت کنند.

قیمت روز ظروف غذاخوری شیشه ای رنگی در بازار

قیمت روز ظروف غذاخوری شیشه ای رنگی در بازار قیمت ظروف غذا خوری شیشه ای و رنگی در بازار کشور با پارامتر های مختلفی تعیین می گردد که مهم ترین آن کیفیت جنس محصول می باشد و قیمت این محصولات در بازار های مختلف کشور که غالبا به صورت چند تکه می باشند از چند صد هزار تومان تا چندین میلیون تومان می باشد.

شما می توانید برای آگاهی بیش تر از قیمت های روز این ظروف به سایت های مختلف اینترنتی و فروشگاه های مجازی که انواع این ظروف شیشه ای را در صفحات خود بارگذاری کرده اند رجوع کنید تا هم از ویژگی های آن ها آگاه شوید و هم قیمت آن ها را مورد بررسی قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما