سفارش بشقاب چینی ساده با پایین ترین قیمت

بشقاب چینی ساده امروزه طرفداران بسیاری دارد که طرفداران این محصول در صورت سفارش عمده ی آن می‌توانند از تخفیفات و هدایای ویژه بهره مند شوند. اکثر مشتریان هنگام خرید این محصول به دنبال آن دسته از تولیداتی هستند که علاوه بر داشتن کیفیت و ماندگاری بالا از قیمت ارزانتر و مناسب تری نیز برخوردار باشد.

سفارش بشقاب چینی ساده با پایین ترین قیمت

انواع بشقاب چینی موجود در بازار

انواع بشقاب چینی موجود در بازار از جمله معروف ترین انواع بشقاب های چینی که در سفره ی هر ایرانی موجود است می توان به انواع پیش دستی، سالاد خوری، سوپ خوری، پلو خوری، خورشت خوری و میوه خوری اشاره کرد. در زیر به شرح مختصر هر یک می‌پردازیم:

خورشت خوری

قطر این مدل از بشقاب ها از ۱۸ سانتی متر شروع می شود، بنابر نوع سرویس امکان بیشتر شدن نیز وجود دارد.

پیش دستی

اصولاً این مدل از بشقاب ها کوچک تر از سایر ظروف می باشند و شامل قطری بین ۱۲ الی ۱۸ سانتی متر می باشند.

سالاد خوری

ظرف هایی که اصولاً گرد هستند و شامل قطری بین ۱۸ الی ۲۲ سانتی متر هستند.

پلو خوری

این مدل از بشقاب ها شامل قطری بین ۲۵ الی ۳۰ سانتی متر میباشند و یکی از پرکاربردترین مدل ها بین سایر ظروف هستند.

سوپ خوری

کاسه هایی کم عمق با قطر ۲۳ الی ۲۵ سانتی متر و حاشیه ای بین ۲ الی ۳ سانتی متر، معمولاً در مهمانی های رسمی استفاده می شوند.


بهترین برند بشقاب چینی ساده ایرانی

بهترین برند بشقاب چینی ساده ایرانی برای خرید سرویس چینی باید بهترین مارک ها را بشناسید که از بهترین مارک های سرویس چینی خارجی و ایرانی جدید و شیک می توان به برندهایی که در زیر معرفی می شوند اشاره داشت:

مارک ظروف چینی زرین ایران

ظروف چینی زرین ایران یکی از مشهورترین تولیدکنندگان ظروف چینی ایرانی است و در دنیا این کلمه را دارد. محصولات چینی زرین به بیش از ۲۰ کشور، اکثر اروپایی صادر می شود و کیفیتی تقریباً قابل مقایسه با ظروف چینی خارجی دارند.

مارک سرویس ظروف چینی مقصود

سرویس ظروف چینی مقصود اولین تولیدکننده ی ظروف چینی در خاورمیانه است و قطعاً یکی از بهترین مارک های ظروف چینی ایرانی است. این مارک تجاری بیش از ۳۰۰۰ تن از بهترین نوع ظروف چینی را به بازار عرضه می کند.

مارک سرویس ظروف چینی تقدیس

سرویس ظروف چینی تقدیس در بین مارک های چینی ایرانی نام تجاری شناخته شده ای است. از ویژگی های بارز ظروف چینی نورانی می توان به پوشش نانو و خواص غیر روغنی اشاره کرد. این سرویس یکی از بهترین مارک های خدمات چینی ایرانی است.

سرویس چینی خارجی مارک لنوکس

شرکت Lenox یکی دیگر از بهترین مارک های سرویس چینی است که در سال ۱۸۸۹ در کشور آمریکا تأسیس شده است. در واقع ظروف ساخته شده توسط این برند آمریکایی از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند از این نظر بسیار کاربردی هستند.

سرویس چینی خارجی مارک کورل

یکی از بهترین مارک های ظروف چینی مارک corelle است که مانند مارک Lennox در ایالات متحده تأسیس شده و از سال ۱۹۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. یکی از بهترین مارک های مناسب برای خدمات جهیزیه چینی، این نوع مارک ها است

برای خرید بهترین برند بشقاب چینی ساده ی ایرانی لازم است به موارد زیر توجه کنید:

جنس

جنس پیش دستی را حتماً قبل از خرید بررسی کنید که با کیفیت عالی و جنس قابل قبولی باشد، چون ممکن است به مرور زمان کارایی خود را از دست بدهد

رنگ

رنگی را انتخاب کنید که با دیگر سرویس های شما ست باشد که اگر شبیه آن هم نباشد از نظر طرح گل و شکل کمی مشابه باشد. رنگ سفید در این زمینه می توان بهترین انتخاب باشد.

بررسی محصول

حتماً قبل از خرید پیش دستی آن را بررسی نمایید و در صورت خرید اینترنتی نظرات دیگر کاربران را در مورد آن بخوانید، ببینید که دیگران چقدر از خرید شان راضی هستند.

کیفیت سرویس چینی

این مورد شامل سبکی، شفافیت، مقاومت در برابر ضربه و قابلیت استفاده از مایکروویو، طراحی و نقش دائمی پس از شستشوی ماشین ظرف شویی می باشد.

توجه به مارک ظروف چینی

نکته ی مهم دیگر هنگام خرید سرویس چینی توجه به مارک و برند کالاست. علی رغم تنوع محصولات امروزی خرید ظروف چینی به دلیل طرح و نقش آن نمی‌تواند انتخاب خوبی باشد.

گارانتی سرویس چینی

ظروف چینی معمولاً در برابر ضربه تضمین نمی شود، اما گاهی اوقات تولیدکنندگان معتبری که رضایت مشتری برایشان اهمیت بیشتری دارد تعویض قطعات شکسته را قبول می کنند.

قیمت سرویس چینی

بارها دیده ایم که یک سرویس چینی فقط به دلیل داشتن مارک خارجی روی آن با قیمت بالایی در بازار عرضه می شود، اما بهتر است سایر ویژگی های محصول را نیز در نظر داشت.

استحکام

هرچه سرویس چینی شما از استحکام و دوام و ماندگاری بالاتری برخوردار باشد، نشان دهنده ی این است که برند محصول شما معتبرتر و قابل اعتماد تر است.

شستشو در ماشین ظرفشویی

امروزه در بسیاری از کشورهای جهان، شستن ظروف چینی با دست منسوخ شده و این وظیفه بر عهده ی ماشین ظرفشویی است، بنابراین پایداری طرح در این باره بسیار اهمیت دارد.

به حداکثر تعداد مهمانان توجه کنید

اگر می خواهید بیش از ۶ یا ۱۲ میهمان را به طور هم زمان پذیرایی کنید، باید سرویسی را انتخاب کنید که بتوانید اقلام منفرد یا خدمات اضافی را از کالاهای پرمصرف تشخیص دهید.

تشخیص بشقاب چینی ساده فرانسوی اصل

تشخیص بشقاب چینی ساده فرانسوی اصل برای اعتماد به اینکه آیا بشقاب چینی فرانسوی که خریداری کرده اید اصل است یا تقلبی، راهکارهایی در این زمینه وجود دارد که ما در اینجا آن ها را بیان می کنیم. پشت همه ی ظروف چینی فرانسوی اصل مارک برند مورد نظر با رنگ آبی نیز حک شده است. جعبه‌ی بسته بندی سرویس چینی فرانسوی مورد نظر باید دارای نام شرکت سازنده باشد، مدل بسته بندی های ظروف چینی فرانسوی جدید بسیار شیک و زیبا بوده و همینطور نیز از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند. این محصولات دارای برچسبی با مقاومت بالا هستند. به مدل نگارش و نام مارک نیز توجه و دقت کنید.

بزرگترین فروشنده بشقاب چینی ساده در تهران

بزرگترین فروشنده بشقاب چینی ساده در تهران فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت ارزان و مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند چینی زرین ایران را در منطقه ی غرب استان تهران برعهده دارد. چینی زرین ایران معتبرترین تولیدکننده ی ظروف چینی در خاورمیانه و یکی از مدرن ترین کارخانجات این صنعت بزرگ در جهان است. این شرکت با بهره گیری از آخرین دستاوردهای ساخت ظروف چینی در جهان، قادر بوده است محصولات خود را به بیش از ۲۰ کشور عمدتاً اروپایی صادر نماید. محصولات چینی خانگی زرین نیز شامل مجموعه ای زیبا و متنوع بوده که پاسخگوی نیاز کدبانوی ایرانی و انتخاب مناسبی برای سرویس چینی جهیزیه به شمار می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما