فروش ویژه قوری چینی ارزان در بازار تهران

از وسایل آشپزخانه بسیار مهم که ایرانیان جهت تهیه چای از آن استفاده می کنند قوری است که شکل های متنوع و جنس های بسیار مختلفی دارد و حجم های گوناگون آن برای خانه، رستوران یا قهوه خانه با هم اختلاف زیادی دارند و قوری چینی یکی از زیباترین انواع آن است که در بهترین کیفیت ساخت در بازار تهران توسط فروشنده این محصول به خریداران عرضه می‌شود و با فروش ویژه ای که برای آن در نظر گرفته شده است در حداقل قیمت ممکن به دست مشتریان خواهد رسید همچنین فروش ویژه قوری چینی ارزان آن را برای صادرات بسیار عالی خواهد نمود و از آن برای صادرات نیز استفاده می شود.

فروش ویژه قوری چینی ارزان در بازار تهران

جدیدترین طرح های قوری چینی ایرانی

جدیدترین طرح های قوری چینی ایرانی قوری چینی ایرانی یکی از زیباترین صنایع دستی کشور است که اغلب با طرح های فوق العاده زیبا منقش شده و کیفیت بسیار خوبی دارد و به عنوان قوری وسیله تزیینی در پذیرایی و آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد و یک وسیله دکوری بسیار زیبا است.

این محصول از نظر طرح بسیار متنوع است و نمونه های زیبایی از آن توسط استادکاران و صنعتگران ساخته می شوند تا زینت‌بخش آشپزخانه ها شود و نقاشی های زیبا اغلب بر روی بخش های مختلف این محصول ایجاد می‌شود که تا چندی قبل این نقوش بسیار مناظر طبیعی و نقاشی های مینیاتوری بودند.

امروزه طرح های قوری چینی ایرانی اندکی متفاوت از گذشته است و کمتر از طرح های متراکم سنتی بر روی قوری ها استفاده می شود به این معنی که نقاشی های ایجاد شده روی قوری ها از سبک سنتی کم‌کم خارج شده و طرح های مدرن و زیبا بر روی آنها ایجاد می شوند تا برای آشپزخانه های مدرن امروزی نیز پرکاربرد باشد.

طرح های جدید این محصول تنها منحصر به نقاشی های ایجاد شده بر روی قوری نیستند بلکه شکل و ابعاد قوری ها نیز کاملاً با گذشته متفاوت است به این ترتیب که استفاده از تجهیزات امروزی برای ساخت قوری چینی امکان ایجاد شکل های هندسی بسیار زیبا و مدرن را در آنها فراهم کرده است.

قوری های جدید از طرح و شکل یکنواخت و خسته کننده قبل خارج شده و نمونه های مدرن و شیک امروزی از آن وجود دارند که نیاز و خواسته خانه های امروزی را تامین می کنند همچنین جدیدترین طرح های قوری همخوانی بیشتری با سماور های امروزی دارند و برای ایجاد این تطابق و هماهنگی ظاهر قوری ها تا اندازه زیادی دگرگون شده است.

تفاوت قوری چینی با سرامیکی چیست؟

انواع متفاوت از قوری های پیرکس و استیل در بازار وجود دارد که نسبت به نمونه های قدیمی تر قوری یعنی جنس چینی و سرامیکی دارای کاربرد و استفاده کمتری هستند و دو مورد آخر هنوز به فراوانی در خانه ها و قهوه خانه ها مورد استفاده می باند.

دو نوع قوری چینی و سرامیکی تا اندازه ای به هم شبیه هستند به گونه ای که افراد کم تجربه شاید قادر به تفکیک آنها از یکدیگر نباشند اما ویژگی های کیفی این دو محصول با همدیگر بسیار متفاوت است مثلا قوری چینی و سرامیکی هر دو جهت آماده کردن چای به کار می روند اما کیفیت و طعم چایی که توسط این دو قوری تهیه می شود با هم بسیار متفاوت می باشد.

بین این دو قوری تفاوت های زیادی وجود دارد که اولین تفاوت به ضخامت این دو برمی‌گردد به این معنی که نمونه های چینی این محصول نسبت به قوری های سرامیکی نازک تر هستند با وجود نسبت به آنها از استحکام بیشتری برخوردارند.

قوری های چینی معمولاً با رنگ سفید شناخته می شوند در حالی که نمونه های سرامیکی تنوع رنگ بسیار زیادی می توانند داشته باشند همچنین در قوری های چینی نیازی به استفاده از لعاب در بخش داخلی و خارجی نیست اما در نمونه های سرامیکی معمولاً از لعاب برای پوشش استفاده می شود.

دو نوع قوری از نظر وزن نیز با یکدیگر تفاوت زیادی دارند به طوری که قوری های چینی به دلیل داشتن ضخامت کمتر سبک تر بوده در حالی که قوری های سرامیکی با ضخامت زیاد سنگین تر می باشند به همین دلیل قوری های بزرگ کمتر از جنس سرامیک هستند.

از نظر بافت نیز بین دو قوری تفاوت زیاد است به گونه ای که قوری های چینی نسبت به انواع سرامیکی بافت نسبتا کم تراکمی دارند و این باعث می‌شود که قدرت رسانایی در برابر گرما نیز زیاد نباشد به این ترتیب گرما به تدریج در بخش‌های مختلف پخش می‌شود و به این خاطر چای تهیه شده با این قوری ها از طعم بهتری برخوردار است چون گرما به تدریج در آب پخش شده است.

قوری های سرامیکی بافت فشرده ای دارند چون به سرعت گرما را از خود عبور می دهند تا چای سریع‌تر آماده شود اما در عوض مزه چای آماده شده با این قوری ها در مقایسه با قوری های چینی چندان خوب نیست همچنین از نظر قیمت نیز بین دو قوری تفاوت بسیار زیاد است به طوری که قوری های چینی نرخ بالاتری دارند و با وجودی که قوری های سرامیکی بسیار متنوع تر هستند اما نسبت به نوع چینی ارزان تر می باشند.

آشنایی با انواع قوری چینی

آشنایی با انواع قوری چینی با وجودی که امروزه قوری های شیشه ای پیرکس در بازار انواع قوری بیشتر به چشم می آیند اما قوری های چینی نظر بیشتر مشتریان را به خود جلب می کنند و هنوز این قوری های چینی به عنوان خوری پرطرفدار شناخته می شوند و کسانی که با استفاده از قوری چای درست می کنند این نوع را نسبت به نمونه های دیگر ترجیح می‌دهند و یکی از دلایل این مسئله نیز زیبایی خاص آنها است که هنوز رقیب جدی از این لحاظ برای آنها وارد بازار نشده است.

انواع بسیار مختلفی از قوری چینی وجود دارد که از جهات بسیار با همدیگر فرق دارند مثلاً این قوری ها از نظر ظرفیت با هم متفاوتند به طوری که برخی از آنها 200 و برخی 450 میلی لیتر ظرفیت دارند اما نمونه‌های 1 و 1.5 لیتری این قوری نیز وجود دارند که بیشتر برای قهوه خانه ها و رستوران ها به کار می روند و به عنوان قوری مناسب مراسم ها شناخته می شوند.

بین این محصولات از نظر جنس تفاوت زیادی وجود ندارد و تنها نحوه تولید و ساخت آنها است که باعث ایجاد تفاوت در این محصولات می شود و نمونه های متنوعی از قوری باعث دسترسی بیشتر مشتریان به این محصول خواهند شد تا تنوع بیشتری از قوری برای انتخاب در اختیار آنها قرار گیرد.

انواع قوری های چینی هر چند با رنگ سفید شناخته می شوند اما نمونه های رنگی از آنها نیز وجود دارند همچنین در بهترین های این محصول دسته قوری کاملا ارگونومیک است و به گونه ای طراحی شده که کمترین میزان گرما به دسته انتقال نمی یابد به همین دلیل حمل و جابجایی آنها زمانی که بر روی سماور داغ هستند راحت است.

بخش زیرین این قوری ها معمولاً ضخامت بیشتری نسبت به قسمت های دیگر دارد و به گونه ای طراحی شده تا با بخش بالایی سماور کاملاً هماهنگ باشد و به این ترتیب این قسمت به ایستایی هر چه بیشتر قوری کمک خواهد کرد همچنین نکته بسیار مهم در مورد انواع قوری ها تفاوت شکل آنها است که صرفاً جنبه زیبایی دارد و از نظر تاثیر بر زمان آماده شدن چای تفاوتی با هم ندارند.

انواع مدل های این محصول دارای دسته های ساده یا تزیینی هستند همچنین بدنه قوری بخش بسیار خوبی برای ایجاد طرح های مناسب بر روی آن است و استادکاران و نقاشان با هنر خود نمونه های بسیار زیبایی از این قوری را آماده می کنند.

مشخصات قوری چینی اصل چیست؟

قوری چینی درجه یک محصولی است که از خاک مخصوص سیلیکات دار برای ساخت آن استفاده شده است و هر چه درجه خلوص بالایی داشته باشد رنگ شفاف تر و کیفیتی برتر دارد؛ این محصول دارای مشخصات متفاوتی از قوری های چینی تقلبی است و نوع اصلی مسئولانه آن از رنگ و ظاهر از نمونه های دیگر به راحتی قابل تشخیص است.

از مشخصات قوری چینی اصل وزن سبک آن است که نسبت به نمونه های سرامیکی بسیار سبک تر بوده که این مسئله در مورد حجم های زیاد قوری بسیار اهمیت دارد در غیر این صورت حمل و استفاده از آنها بسیار مشکل خواهد بود.

این محصول برخلاف انواع تقلبی ظاهری کاملا براق و صیقلی دارد علاوه بر این قوری مذکور دارای درب بسیار مناسبی است که همخوانی بسیار کاملی با دهانه خوبی دارد و در عین حال گونه ای طراحی می شود که امکان قفل آن با بدنه قوری وجود خواهد داشت.

قوری چینی درجه یک و مرغوب در بخش های مختلف خود دارای ضخامت های یکسانی نیست مثلاً بخش زیرین آن ضخیم تر از بدنه است یا دسته نسبت به لوله جلوی قوری بسیار ضخیم تر بوده و توپر می باشد همچنین طراحی لوله قوری بسیار مناسب است و آب یا چای با سرعت بسیار مناسب از این قسمت خارج می شود و از این لحاظ با هر نوع قوری استاندارد دیگری همخوانی دارد.

نقاشی و طرح های اجرا شده بر روی بدنه یا دسته در این قوری ماندگاری بسیار زیادی دارند که در نتیجه گرما کیفیت آنها کاهش نمی یابد همچنین با شستشو از بین نمی‌رود؛ بهترین این قوری در نتیجه شستشو رنگ مات پیدا نمی کند و کیفیت اولیه خود را همچنان حفظ خواهد کرد.

این قوری نوسانات دمایی را به خوبی تحمل می‌کند که در نتیجه نوع خاکی است که در ساخت قوری مورد استفاده قرار می گیرد که این خصوصیت باعث دوام و ماندگاری زیاد این محصول می شود.

خرید قوری چینی ارزان از بزرگترین فروشگاه اینترنتی

خرید قوری چینی ارزان از بزرگترین فروشگاه اینترنتی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور اقدام به ارائه انواع مختلف قوری چینی با قیمت ارزان در انواع بلند و پهن کرده است و کسانی که برای فروشگاه خود این قوری نیاز دارند و خرید و فروش یا صادرات این محصول را انجام می دهند از طریق این فروشگاه نیاز خود را تامین خواهند کرد و بهترین این قوری در حداقل نرخ ممکن آن به دست مشتریان خواهد رسید.

خرید خوری چینی ارزان از این فروشگاه ها بسیار راحت است و مشتری در مراجعه به وب سایت فروشگاه انواع مختلف قوری سفید ساده یا طرح دار را مشاهده کرده و از قیمت آنها را نیز باخبر می‌شود سپس مشخصات کامل قوری ها را مطالعه کرده و بر اساس نیاز به نوع کاربردی که برای قوری در نظر دارد انتخاب خود را انجام می دهد تا این محصول در اسرع وقت برای خریدار قابل دسترس باشد.

قیمت قوری چینی ارزان در بازار داخلی

انواع مختلف قوری چینی در بازار داخلی با قیمت ارزان قابل دسترسی است و مشتریان از طریق فروشگاه اینترنتی و همین سایت امکان انتخاب آن را خواهند داشت و بر اساس خرید عمده یا خرد قیمت متفاوتی از این محصول به آنها ارائه خواهد شد.

جهت اطلاع از قیمت قوری چینی ارتباط با تولید کننده گزینه پیشنهادی فوق العاده خوبی برای کسانی است که خواهان تهیه این قوری با نرخ ارزان تر هستند و به این ترتیب امکان استعلام قیمت این محصول از طریق این فروشگاه و وبسایت اینترنتی فراهم است.

قیمت قوری مذکور در بازار داخلی به هزینه تولید آن بستگی دارد و کارخانه‌ها با سرشکن کردن هزینه های لازم برای تولید قوری بر روی هر عدد، نرخ نهایی را به دست مشتریان اعلام می کنند همچنین قیمت این محصول برای خریداران عمده و به ویژه کسانی که صادرات این محصول را انجام می‌دهند ارزانتر در نظر گرفته خواهد شد.

در خرید های عمده نمونه های درجه یک قوری با نرخ ارزانتر دست می آید و صادر کنندگان و خریداران عمده قوری چینی در داخل کشور از بازار داخلی این محصول بهترین های آن را برای خود تهیه کرده برای فروش از آن استفاده می کنند.

فروشنده عمده قوری چینی ارزان در تهران

فروشنده عمده قوری چینی ارزان در تهران بهترین قوری چینی ارزان در تهران توسط فروشنده عمده این محصول به خریداران ارائه شده و کسانی که در تعداد زیاد خریدار انواع مختلف این قوری در سایز های مختلف هستند از طریق ارتباط مستقیم بین خود و فروشنده نیاز خود را تامین خواهند کرد.

فروش این قوری به صورت اینترنتی در تهران به صورت عمده انجام می شود که در این صورت قیمت تمام شده هر قوری بسیار ارزان تر از قیمت خرید خرد آن است و فروشنده عمده روش های مختلفی را برای ارسال محموله سفارشی به خریداران در سراسر کشور در نظر دارد و نیاز مشتریان به انواع قوری انگوری یا سفید را برطرف خواهد کرد.

این فروشنده قوری های ساده و المنت دار با طرح ها و اندازه های گوناگون را به خریداران و متقاضیان تهیه بهترین های این محصول ارائه می کند و محصول با تضمین کیفیت و در بسته بندی عالی به آدرس مشتری ارسال خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما